وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

خصوصیات یه بچه مثبت...

بچه مثبت قد متوسطی دارد با چشم های قهوه ای ( در مواردی چشم روشن هم دیدیه شده است )



بچه مثبت فرق باز نمی کند ، ژل نمی زند ، هیچ وقت مدل تیفوسی و تن تنی و ... را روی کله اش امتحان نکرده است . موهایش را به یک طرف سرش شانه می کند و می خواباند .




ادامه مطلب ...

شباهت دختر پسر ایرونی :))

1-هر دو تاشون فکر می کنن جامعه درکشون نمی کنه.

 2-به دو تاشون اگر رو بدی سوارت میشن

3-هر دوشون می تونن 200.000 تومان رو در 2 ساعت خرج کنند.

 4-هردوتاشون با والدینشون دعوا و درگیری دارند.

 5- مهمترین ویژگی هر دوتاشون تغیر شخصیتشونه.

 7-دو تاشون از دروغ متنفرن اما هیچ وقت حرف راست نمی زنند!

 8-دو تا شون تا سن 20 سالگی 3 بار عاشق میشن و در عشق شکست می خورند! از 20 به بعد هم تو رویا سیر میکنن و تو 40 سال که از رویا بیرون می آیند میبینن اطرافشون 5-6 تا بچه و بدبختی و بی پولی و ... هستش واسه همین این دفعه میرن تو کما و سکته میزنند!!!

9-وقتی با یه پسر یا دختر ایرونی قرار میزاری باید 2 ساعت دیرتر به محل قرار بری تا علف زیر پات جوانه نزنه!

عذرخواهیونه...(رمزرو به صندوق پستیتون فرستادم)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

پدر مومن من...

پدرمومن من ... مادر مقدس من ...  

نماز تو یک ورزش تکراری است بدون هیچ اثر اخلاقی و اصلاح عملی و حتی نتیجه بهداشتی ! که صبح و ظهر و شب انجام می دهی اما نه 

  

ادامه مطلب ...

سوتی در حد لالیگااااااااااااا

 یکی از دوستای من در مورد سوتی یکی از هم کلاسی هاش توی کلاس دیفرانسیل پیش دانشگاهی جریانی رو تعریف کرد که به نظرم جالب اومد 

(با عرض پوزش چون نمیتونم نمادی که توی ریاضی برای عدد 14/3 (همون پی) در نظر گرفته شده رو تایپ کنم به جاش از نماد # استفاده میکنم!!!!!!!!)

ادامه مطلب ...

ازتو میپرسند تئاتر سبزیجات....




به ادامه مطلب مراجعه شوددددددددددددد....

ادامه مطلب ...

نظر سنجی پسرانه !!!

اگه بخواین یه جمله (خوب) و یه جمله (نه خوب) (نصیحت . فحش . . . ) به هر یک از دخترا بگین چی میگین؟ (خواهشاْ ناراحت نشین)

نظر سنجی دخترانه !

اگه بخواین یه جمله خوب و یه جمله نه خوب (نصیحت . فحش . . . ) به هر یک از پسرا بگین چی میگین؟ (تک تک پسرا خواهشاْ (از هیشکی نترسین(ناراحت هم نمیشیم)))

ماجرای زن گرفتن کره خر

تو ادامه مطلب بخونین حالشو ببرین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ادامه مطلب ...

داستان ماژیک...

سه شنبه همون روز که می خواستین برین کانون تئاتر...(22آذر)

برید به ادامه مطلب طولانیه.....

ادامه مطلب ...

تفاوت گروه منسجم وغیر منسجم.....

 

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید....

کامنت یادتون نره....به چشاتون که فشار میارین ببینین،به دستاتونم فشار بیارین کامنت تایپ کنین..

لطفــــــــــــــــــــــــــاi!

ادامه مطلب ...

تئاترسبزیجات اکران میشود....

ی دونه خنگ ... دوتا خنگ ... سه تا خنگ

ی دونه مرغ ... دوتا مرغ ... سه تا مرغ

ی دونه سروپود ... دوتا سروپود ... سه تا سروپود

نه ده بیستا...!

ادامه مطلب ...

من & CDام...

اوه ه ه ه ه ...کلی تمرینای مبانیم مونده...دربه در دنباله visual studio...خانم خادم هم که هرجلسه گیر میدن تمریناتونوبفرستین...من که visual  studio ندارم...هر سه شنبه یادم می افته بایدبرم اینا روبنویسم وویژوال استودیو بگیرم...هرچی هم به این درو اون در میزنم پیدانمیشه...یکی از بچه هاگیر آورده...امااون دیگه بدتر ازمن،رفته ورژن اشتباهی گرفته...گویایکی دیگه ام داره...اما جونش در میره اگه بخواد به یکی دیگه بده...خانم خادم هم که هر جلسه میخوان بیارن....اما....

فک کن..........دوماه همینجور بدون خستگی شبانه روز دنبالش می گشتم...دو سه روز پیش یه فکری به سرم رسید...گویا سوم دبیرستان کهvbکار میکردیم یه چیزایی اون موقع خریده بودم....حالا در جریان نیستم همونه یا نه؟....بعد دوماه رفتم کشوروباز کردم دیدم...به به...ویژوال استودیو ورژن 2008رو دارم 2ماهه آزگاره دارم دنبالش میگردم...عرق شرم....

داستان عشق واقعی

این داستان واقعی است و ارزش خواندن را دارد!

ادامه مطلب ...

نادر شاه

زمانی که نادر شاه افشار عزم تسخیر هندوستان داشته در راه کودکی را دید که به مکتب می‌رفت. از او پرسید: پسر جان چه می‌خوانی؟
قرآن.

ادامه مطلب ...