وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

اتفاقی می افتد...

پلک جهان می پرید

دلش گواهی میداد

اتفاقی می افتد

اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود آمد


الهام جونم

تولدت مبارک

نظرات 10 + ارسال نظر
AT چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 19:08

الهام جان تولدت مبارک عزیزم!
قضیه ی اون گریه کردن واینا بودااااااا
بـِــچه ها چراغا را خاموش کنین میخوام روضه بخونم!
ایشالا به آرزوهای قشنگت برسی!

شوما روضه دا بوخون !!!! چراغا را خاموش کردم!!!!

ایشالا...

مهسا چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 19:44

الهام جونم تولدت مبارک!!ایشاا... 1000 سال زنده باشی!!
راستی شنبه بدون شیرینی نمیای!!

1000 ساااااااااال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
چه خبره؟؟؟؟؟؟!!!!! الهام تو عمر نووووح میخوای؟

آره دیگه... یا با شیرینی میای یا اینکه .... بازم با شیرینی میای!!! فمیدی؟؟؟؟!!!

مرضیه چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 19:54

الهام بانو تولدت مبارک ایشالا به هرچی میخوای برسی و عمر با عزت بکنی(چقد به من نمییاد از این حرفا بزنم)
از هرچه بگذریم آخرش به شیرینی دادن میرسیم

مرضی! توویــــــــــی؟؟؟؟

بــــــهـــــــله !!!! ما شیرینی میخوایم یالا !!! ما شیرینی میخوایم یالا !!!!

مهدیه چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 21:20

تولدت مبارک

فاطمه چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 23:17

الهام بانو تولدت مبارک
ایشالا صد و بیست و سه سال زنده باشی.
عاطی روضه رو بخون من باهات همراهی میکنم!

123????!!!!!!!!!

الهام جمعه 26 آبان 1391 ساعت 12:04

بچه ها واقعا از همتون ممنونم.
آقا من حواسم نبود از این هفته محرم شروع میشه ، والا همون 4 شنبه شیرینی میاوردم!!!

خواهش میکنم.
ولی بالاخره تو نمیتونی از زیر شیرینی قِصِر در بری!!!! گفته باشم!

الناز جمعه 26 آبان 1391 ساعت 14:19

الهام جونم تولدت مبارک کوچولو
وای الهام 20 سالش شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دیگه بزرگ شدی

کوچولو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

عاطفه یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 10:57

الهام جونم تولدت مبارک

میگم اگه تو محرم درست نیست شیرینی بدی اشکالی نداره ما نهارم بدی قبول داریم !

با ناهار موافقم شدید!!!!!

نیلوفر یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 20:26

جمعمون جمع بود خل مون ( شایدم گلمون ) کم بود
دیگه با اومدن تو جمع بروبچچچچچچ کامل شد و زمین رنگ و بویی تازه به خودش دید ...!
راستی تولد مبارک الهی هر چی از خدا میخوای اگر به صلاحت باشه بهش برسی

خلمون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رنــــــــــگ و بوووووووووی تااااااازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نیلوفر چرا چرت و پرت سر هم میکنی؟ اینا چیه به هم بافتی ؟؟؟؟؟ جمله ادبیه مثلننننننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

الهی!

الهام دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 19:29

اختیار داری نیلو جان! تا تو هستی من به خودم اجازه نمیدم عنوان پر افتخار "خلمون" رو برا خودم انتخاب کنم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد