وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

من & CDام...

اوه ه ه ه ه ...کلی تمرینای مبانیم مونده...دربه در دنباله visual studio...خانم خادم هم که هرجلسه گیر میدن تمریناتونوبفرستین...من که visual  studio ندارم...هر سه شنبه یادم می افته بایدبرم اینا روبنویسم وویژوال استودیو بگیرم...هرچی هم به این درو اون در میزنم پیدانمیشه...یکی از بچه هاگیر آورده...امااون دیگه بدتر ازمن،رفته ورژن اشتباهی گرفته...گویایکی دیگه ام داره...اما جونش در میره اگه بخواد به یکی دیگه بده...خانم خادم هم که هر جلسه میخوان بیارن....اما....

فک کن..........دوماه همینجور بدون خستگی شبانه روز دنبالش می گشتم...دو سه روز پیش یه فکری به سرم رسید...گویا سوم دبیرستان کهvbکار میکردیم یه چیزایی اون موقع خریده بودم....حالا در جریان نیستم همونه یا نه؟....بعد دوماه رفتم کشوروباز کردم دیدم...به به...ویژوال استودیو ورژن 2008رو دارم 2ماهه آزگاره دارم دنبالش میگردم...عرق شرم....

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن شنبه 26 آذر 1390 ساعت 09:22

اگه قبل از هر کاری یه نمونه فک کنیم
کمتر سوتی میدیم !
والا...

اگه قبل از کامنت گذاشتن یه ذره فکرودقت کنیم میبینیم که یه نموره اس نه یه نمونه!!!!!!!!!!!!!...والا........
برای بار آخرمیگم یه دیالوگه دیگه واسه خودتون پیدا کنین دفه بعدی بااین نرمی رفتار نمیشه....والا.....

محسن شنبه 26 آذر 1390 ساعت 12:19

نموره؟
حالا این یعنی چی؟
دیالوگتونم با سند قبول میکنم!!!
والا........

یعنی یه ذره....یخده....یه نمور...
وااااااااااااااااااااااااااالااااااااااااااااااااااااا.....
خشم اژدها.....

ایوبی شنبه 26 آذر 1390 ساعت 12:23

فکر میکنین من با اون نظرهایی که دادین کوتاه میام......فقط موندم که مدیران محترم سایت اجازه جنگ رو بدن ....هرکسی بامن در افتاد...........

دیکتاتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــوردیکتاتورهی هی....شما خواهشا به جای اینکه نظرا رو حذف کنین،جواب بدین وتاییدشون کنین....
در ضمن اینقدر منو نترسونین من قلبم ضعیفه.....مامانم اینا.....

اسماعیل شنبه 26 آذر 1390 ساعت 15:12

ایییییییییی ول سووووووووووووووو تیییییییییییییی
تو این مواقع میگن:بزرگ میشی یادت میره
خداییش خودتون پیداش کردین؟
دوووووو ماااااااه سر کار بودن چه حالی داشت؟

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دارم خجالت میکشم......دو ماه سر کا نبودم دو ماه تو توهم بودم
آره خودم پیداش کردم...اتفاقاخیلی هم واسه پیدا کردنش زحمت نکشیدم...فقط در کشو رو باز کردم قشنگ چشمم بهش افتاد...

مهسا فاطمه شنبه 26 آذر 1390 ساعت 16:26

بمیری!!!!
یعنی واقعا بمیری!!!!
تازه این که خوبه مینا امروز تا اینو خوند گفت ئه!!شما ویژوال نداشتین؟!!!من داشتم خوب میگفتین!!!
خوبه کل عالم و آدم فهمیدن ما ویژوال نداریم.

من رفتم بمیرم با اجازه تون با بنده کاری ندارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن هر کی ویژوال نداره میتونه رومن حساب کنه....دارندگی وبرازندگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد