وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

مهندسی IT

گفتم شب امتحانی روحتونو شاد کنم مهندسااااااااااااااااااااااااااااا   

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 20:25

مگه روح هم برامون مونده؟ اون از آمار اینم از ساختمان داده!!! ریاضی 2 و معادلات هم که دیگه هیچی!!!

تو ریلکس باش عزیزم
بابا ساختمان که آسون بود من یه سوالشو حل کردم

احسان چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 22:51

خانم میاندی ی سوال حل کردین !!خوشبحالتون!!من طعم افتادن رو بعد از 14 سال درس خوندن امروز به معنای واقعی چشیدم

بعده 14 سال درس خوندن؟!!!!!!!! 14 سال درس خوندین آیا؟؟؟؟ ما که جمعا 1 سالم کامل نخوندیم ....
ایشالله موفق شین با این وضعه درس خوندن :|

مینا پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 00:04

واااااا.......!!!!!!!!!
نرجس جون این چه عکسیه گذاشتی!!!!!
وقتی خودمون اینجوری بگیم از بقیه چه انتظاری داشته باشیم؟؟؟؟؟
طرف آبیاری گیاهان دریایی یارغوزآباد سفلا قبول شده مثه بوووووق باد تو غبغب میندازه و چنان فخری میفروشه انگار که مثلا دانشکده پزشکی هاروارد قبول شده اونوخ ما از اومدن لفظ مهندس کنار رشتمون تعجب میکنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

just for fun!!!
اصلا حرص نخور گلم ما مهندسییییم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد