وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

جالب!!!


بالاخره ثابت شد خانم ها باهوش ترند!

پژوهشگران در یکی از تحقیقات اخیر خود به یافته های جنجال برانگیزی دست یافته اند. آنها می گویند طبق آخرین پژوهش ها زنان با هوش تر از مردان هستند.

روانشناسان برای نخستین بار در تاریخ 100 ساله تست lQ دریافته اند که امتیازات زنان از امتیازات مردان بیشتر شده است. در طول قرن گذشته، زنان در تست lQ حدود 5 امتیاز از مردان عقب بوده اند، که روانشناسان این اختلاف امتیاز را به تفاوت های ژنتیکی نسبت می دهند. با این وجود اختلاف امتیاز بین زنان و مردان در سال های اخیر کمتر شده و امسال زنان از مردان جلو زده اند.


دلیل این امر شاید پیچیده تر شدن زندگی زنان در دنیا امروز باشد، چراکه اکثر زنان همزمان درگیر مسئولیت های خانوادگی و کاری هستند. دلیل دیگر شاید این باشد که هوش خانم ها نسبت به هوش آقایان پتانسیل بالاتری دارد ولی، خانم ها تا به حال این را نمی دانسته اند.

به گفته روانشناسان، تاثیر کامل مدرنیزه بر زنان در حال آشکار شدن است و چون جهان روز به روز پیچیده تر می شود، مغز انسان ها ناچار است خود را با این روند تطبیق دهد. به گزارش برترین ها، در این پژوهش زنانی را از آمریکا، کانادا، نیوزیلند، آرژانتین و کشورهای غرب اروپا مورد آزمایش قرار گرفته بودند.
 

ادامه مطلب ...

چند تا کلید میانبر واسه ویندوز 7

لیست این کلیدهای میانبر در کل محیط ویندوز 7 به شرح زیر است:

ادامه مطلب ...

در حوالی بساط شیطان

در حوالی بساط شیطان

دیروز شیطان را دیدم . در حوالی میدان ، بساطش را پهن کرده بود ؛ فریب می فروخت. مردم دورش جمع شده بودند ، هیاهو می کردند و هول می زدند و بیشتر می خواستند . توی بساطش همه چیز بود ؛ غرور ، حرص ، دروغ و خیانت  جاه طلبی و قدرت. هر کس چیزی می خرید و در ازایش چیزی می داد . بعضی تکه ای از قلبشان را می دادند و بعضی پاره ای از روحشان را . بعضی ایمان هایشان را می دادند و بعضی آزادگی شان را .

شیطان می خندید و دهانش بوی گند جهنم می داد . حالم را بهم می زد ، دلم می خواست همه ی نفرتم را توی صورتش تف کنم .

انگار ذهنم را خواند ؛ موذیانه خندید و گفت : من کاری با کسی ندارم ، فقط گوشه ای بساطم را پهن کرده ام و آرام نجوا می کنم ؛ نه قیل و قال می کنم و نه کسی را مجبور می کنم چیزی از من بخرد ، می بینی آدم ها خودشان دور من جمع شده اند .

جوابش را ندادم. آن وقت سرش را نزدیک تر آورد و گفت : البته تو با اینها فرق می کنی . تو زیرکی و مومن . زیرکی و ایمان آدم را نجات می دهد . اینها ساده اند و گرسنه . به جای هر چیزی فریب میخورند.

ادامه مطلب ...

بچه ها!!!!!!!!!!!

بچه ها راستیاتش امشب یاد این 1 سالی که کنار هم گذروندیم افتادم چقد دلم برا کارامون تنگ شده دیر اومدنامون سر کلاس نیمدنامون برا سلف توت خوردنامون تولد گرفتنامون هندونه خوردنامون دعواهامون تو وبلاگ سایت رفتنامون و ....

بچه ها میدونم سرتون شلوغه ولی هرجور شده نذارید وبلاگمون کپک بزنه ما کسایی بودیم که اتحاد و وبلاگمون زبون زد بود تو دانشگاه با حضورتون پست گذاشتن نظر گذاشتن تو وبلاگ دوباره وبلاگمونا زندش کنین واسه این وبلاگ افراد زیادی زحمت کشیدن (آقای صادقیان و خانوم فلاحتی و....)لااقل نذاریم زحمات این افراد هدر بره




پیوست:اون قسمت که گفتم افراد زیادی زحمت کشیدت منظورم خودم بود خودما نگفتم که ریا نشه

چند ترفند ویندوز7 برای با کلاس شدن!

سلام

خدمت رسیدیم با چندتا ترفند از ویندوز 7.شاید زیاد استفاده نشه ازشون اما خب بلد بودنشون کلاس داره! (مخصوصا برای مهندسای آی تی مثل ما!!)

البته هدف اصلیم روند شدن تعداد پست هام بود!


این پست به روز شد...


ادامه مطلب ...

ما همسایه خدا بودیم...

ما همسایه خدا بو دیم...

شاید مرا دیگر نشناسی،شاید مرا به یاد نیاوری.اما من تو را خوب می شناسم . ما همسایه شما بودیم و شما همسایه ما و همه مان همسایه خدا.

یادم می آید گاهی وقت ها می رفتی و زیر بال فرشته ها قایم می شدی. و من همه آسمان را دنبالت می گشتم ؛ تو می خندیدی و من پشت خنده ها پیدایت می کردم.

خوب یادم هست که آن روز ها عاشق آفتاب بودی . توی دستت همیشه قاچی از خدا بود . نور از لای انگشت های نازکت می چکید.راه که می رفتی ردی از روشنی روی کهکشان می ماند.

ادامه مطلب ...

**میلاد موعود**

برای ورود به صفحه ویژه نامه بر روی لینک زیر کلیک کنید:


میلاد موعود


ویژه نامه

سلام که نام زیبای خودشه.

اول از همه میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان رو به همه تبریک میگم.

ایشالا که حالتون خوب باشه و اینترنت خونتون دچار مشکل نشده باشه و نمراتتون مورد قبول واقع شده باشه و درسی رو نیوفتاده باشین و...(هر چی دلتون میخواد)


همه دیگه الان منتظر نیمه شعبانن و اکثر خیابونای شهرمون هم دارن برای جشن آماده میشن.خب فکر کردیم چقدر خوبه که ما هم اینجا خودمونو برای ی جشن ساده آماده کنیم.این شد که خدمت رسیدم تا بهتون بگم قراره برای میلاد مولا ، ی ویژه نامه توی وبلاگ داشته باشیم.پس شما هم اگر مایلین توی تهیه این ویژه نامه همکاری داشته باشین میتونین مطالب خودتون رو با همین موضوع به ایمیل یا صندوق پستی من بفرستین تا به اسم خودتون توی ویژه نامه درج (!) بشه.


بخش هایی که این ویژه نامه داره:

شعر

دلنوشته

معرفی کتاب

کلیپ

تصاویر

و ابتکارات(هر بخش جذابی که به ذهنتون رسید!)


فقط تا روز 4شنبه مطالبتون رو برای من بفرستین.

ممنون




پ.ن1:به خدا خودمم دیگه روم نمیشه پست بذارم!!وبلاگ کلاسی داره تبدیل میشه به وبلاگ شخصیه من


تفاوت مغز زنان و مردان

سالیان سال تصور می‌شد که تفاوت مغزی زنان و مردان در اثر

هورمون‌های جنسی تستوسترون (مردانه) و استروژن (زنانه) است.

ولی اکنون دریافته‌اند که بین چهار لوب مغز زنان و مردان از نظر

عملکرد، تولید مواد شیمیایی و اندازه، تفاوت هایی وجود دارد.

ادامه مطلب ...

سایت دانشگاه

اگه از مرورگر اینترنت اکسپلورر متنففـــررید http://s3.picofile.com/file/7423778709/angry1.gif http://s3.picofile.com/file/7423773866/17.gif و میخواید سامانه گلستانو با فایر فاکس باز کنید یه سر به ادامه مطلب بزنید ... 


ادامه مطلب ...

جورج اورول

سلام

کتاب " 1984" جورج اورول ی رمان اجتماعی سیاسی هست که میخواد به این سوال ک «چگونه میتوان ماهیت انسان را تغییر داد؟ » پاسخ بده. در واقع این کتاب یک اتوپیا(آرمانشهر) منفی رو توصیف میکنه.

    1984 ما را از خطری آگاه می کند که امروز تمام انسانها با آن رودررو هستند، خطر جامعه ای با آدم های ماشینی ک کوچک ترین نشانی از فردیت ،عشق و افکار نقادانه در آنها باقی نمانده است،ولی بدلیل <دوگانه باوری>(که در کتاب توضیح داده شده ) از وضعیت خود  آگاه نیستند. چنین کتابهایی هشدارهایی جدی و قدرتمند محسوب می شوند و چه تلخ خواهد بود اگر خواننده از سر خودبینی،کتاب 1984 را صرفاً داستانی درباره خشونت استالینیستی ارزیابی کند و اشاره آن را به جامعه امروزی ما در نیابد. (قسمتی از مقدمه کتاب توسط اریک فروم )

-----------------------------------------------------------------

و اما قلعه حیوانات! با جمله معروف:

   «All Animals are Equal but some Animals are MORE Equal than Others »

این رمان درباره گروهی از حیوانات است که انسانها را از مزرعه ای که در آن زندگی می کنند بیرون میکنند و خود اداره مزرعه را به دست می گیرند، ولی پس از مدتی این حکومت جدید به حکومتی خودکامه مشابه ب قبلی تبدیل می شود.

                                   این رمان نمایه ضد استبداد است.

این کتاب کلاً 136 صفحه داره .


 به نظر من ک هردوشون واقعاً ارزش خوندنو داره... 

                                                                                                  شاد باشید                                         



برای سیما

یک سال بزرگتر شدی ، هنوز آدم نشدی تو ؟!!
تا کی میخوای فرشته بمونی هاااا !
سالروز زمینی شدنت مبارک