وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

میانترم معادلات !

سلام


لینک فرمولای مهم انتگرالو که کلاً ی صفحه بیشتر نیست گذاشتم امیدوارم به دردتون بخوره ،چه قبل امتحان چه حین امتحان ... 


اینم لینک ی جزوه 30 صفحه ای از روشهای انتگرال گیری !


__________________________________________________________

پ.ن :کاش می شد بــــــــــــــــــــــــــوق  ....

سانسور شد ...

نظرات 13 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 12:05

دستت درد نکنه بابت فرمولا!

بابا نگو اینجور یه آدم هر چقدرم بد باشه نباید این حرفو در موردش بزنی!!

خواهش
باشه چون تو گفتی،سانسورش می کنم

الهام دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 12:57

دست درد نکنه!
میبینم که سانسورچی شدی؟

خواهش میکنم الهام بانو

راستشو بخوای خودمم عذاب وجدان گرفته بودم ،منتظر بهونه بودم که سانسورش کنم

عاطفه پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 16:38

مرسی
نوش دارو بعد مرگ حافظا!

خواهش
غصه نخور عاطی جون به درد من هم نخورد یعنی اصلا وقت نشد که بخونمشون

علیرضا جمعه 10 آذر 1391 ساعت 00:07

امتحان ساده ای بود !

از بس ساده بود من که ترجیح دادم جواب ندم تا به همچین سوالایی ...
اصلاْ اُفت داره ...

فاطمه جمعه 10 آذر 1391 ساعت 17:18

ایشالا ترم بعد برا میان ترم ازش استفاده میکنم!!!

این جوری که بوش میاد تو آمارم باید انتگرال باشیم

ای خدا کی این انتگرالا دست از سر ما برمیداره

اسماعیل شنبه 11 آذر 1391 ساعت 14:50

ایشالا اگه ترم تابستونه گرفتم و پاسش نکردم میره واسه ترمای 10-11 ......

ایشالا که همین ترم پاسش می کنید،اگه هم خواستین حذف کنین بهتون اصلا توصیه نمی کنم تو تابستون بگیریدش، چون خیلیایی که تو تابستون معادلات گرفتن افتادن نهایتا ترم 7-8 میگرید میره پی کارش دیگه

میترا چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 23:06

سلام بچه ها وبلاگ خییییییییییییییییییلییییییییییییییی باحال وخوب ومفیدی دارید خوش به حالتون
بهتون بابت صمیمیتی که بینتونه تبریک میگم
منم یه اصفهانیم خیلی دوس داشتم دانشجوی دانشگاه اصفهان بودم ولی قسمتم دانشگاه یزد بوده
بازم به وبلاگتون سر میزنم

سلام
مفید
مرسی عزیز ، یزد هم دانشگاه خوبیه، بازم ناشکری نکن همش 3-4 ساعت تا اصفهان راهه
بازم سر بزن

میترا چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 23:12

Admin پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 12:57 http://uiim2012.blogfa.com

بروبچ به ما هم یه سر بزنین...
مدیریت صنعتی اصفهان 91

سر بزنید

[ بدون نام ] جمعه 17 آذر 1391 ساعت 00:55

روز دانشجو به همه دانشجویان متعهد مبارک.

فرزام شنبه 25 آذر 1391 ساعت 01:20

سلام من پیش ریاضی هستم و آرزوی رسیدن به IT دانشگاه را از همان ابتدای دبیرستان در سر دارم .
کسی میدونه حدودا چه رتبه ای لازم هست برای رسیدن به این مهم ؟!
ممنون

سلام انشاالله که به همه آرزوهاتون از جمله IT اصفهان برسید

راستش سال ما یعنی کنکور۹۰ رتبه هامون از ۲۸۰۰ هست تا ۴۰۰۰ که البته بیشتریامون تو رنج ۳۰۰۰ هستیم
امسال دانشگاه سهمیه بندی کرد یعنی دقیقا نصف دختر گرفت نصف پسر که خب به نفعه پسرا شد چون مثل این می مونه که دانشگاه به اندازه نصف صندلیای کلاس برای پسرا جا بگیره و اگه ی دختر رتبش از ی پسر بهتر بشه ولی سهمیه دخترا پرشده باشه نتونه این رشته رو بیاره و جاشو پسری بگیره که حتی رتبش از اون کمتر شده!
از رتبه های امسال یعنی کنکوریای۹۱ مطمئن نیستم ولی حرف ۵۰۰۰ هم بوده که قبول شدن و کلاْ امسال خیلی بهتر و راحت تر تونستن این رشته رو بیارن
اگه آهسته و پیوسته کار کنین مطمئن باشین به هرچی که میخواین میرسین

موفق باشید ...

فرزام چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 00:38

منظور من هم درواقع همون IT دانشگاه اصفهان بود .
من اهوازم ( منطقه 2 ) بعد اونوقت رنجم باید حدود 5000 بشه یا شما کلی گفتید , من فقط مختص دانشگاه اصفهان رو میخوام بدونم .
خیلی خیلی خیلی ممنون .

خب من که دقیق نمی دونم منطقه۲ تا چه رتبه ای میگیره فقط ی حدودی گفتم که امیدوار شید،مثلاً ورودی ما که رنج مهندسی کامپیوتر 2000-3000 بود ، امسال 4500 هم کامپیوتر قبول شدن
توی مجله هایی که کانون میزاره تراز و رتبه کسایی که این رشته رو آوردن اومده ...
شما مطمئن باشید اگه خوب درس بخونید ، خوب یعنی مثلاً روزایی که مدرسه میرین 2-3 ساعت، آخر هفته هم 5-6 ساعت حداقل بخونید، و البته با کیفیت، %100 قبول میشید،یعنی منو دوستام تقریباً (یه ذره کمتر یه ذره بیشتر) همین قدر درس میخوندیم ولی خب به خودتون هم خیلی بستگی داره که چجوری درس میخونید و چقدر درس خوندنتون طول میکشه
___________________________
پ.ن: این خیلی خوبه که تصمیمتون درمورد رشته و دانشگاه از حالا گرفتید ولی بهتون توصیه میکنم چند تا گزینه دیگه هم تو فکرتون باشه، این برای روحیتون خیلی خوبه(من خودم قبل از کنکورم دلم صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان میخواست بعدش آی تی صنعتی ، ته تهش هم آی تی دانشگاه اصفهان ولی الان شدیداً رشتمو دوست دارم و خیلی خیلی خوشحالم که دانشگاه صنعتی نرفتم و شدیدتر از اون دانشگاه اصفهانو دوس دارم)
در کل به خدا توکل کنید و ازش بخواین رشته و دانشگاهی که برای شما مناسب تره رو قبول شید اینجوری هم آرامش دارید و هم رشته ای قبول میشید که واقعاً مناسبتون بوده
خیلی حرف زدم، موفق باشید

فرزام چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 20:44

ممنونم عاطفه خانوم که انقدر خوب توضیح دادید .
خیلی لطف کردید .
انشاالله سال بعدی توی دانشگاه اصفهان میبینمتون .

خواهش می کنم عزیز ، قابلی نداشت

ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد