وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

بدبختی!!!!!!!

این اعتماد به نفسی که استادا این ترم به ما میدن منا کشته!!!!!!

استاد معادلات:

با این وضعی که شماها دارین پیش میرین شک نکنین به احتمال 100% مییفتین

ریاضی 2:

جلسه ی قبل که خیلییا نبودن بچه های گروه کامپیوتر میخواستن امتحانا عقب بندازن که استاد گفتن اگه همه راضی باشن باشه ولی یه سرییا مخالف بودن(حالا بماند که در این بین من ی سری گند زدم از همین تیریبون(!!!) از اونایی که نبودن حلالییت میطلبم) بعد استاد با جدییت تمام گفتن شما که در آخر گند میزنین همون بیست نهم امتحانتونا بدین لااقل راحت شین

من

استاد

بعد ما اول فکر کردیم استاد دارن شوخی میکنن

من و مهسا

ولی بازم استاد

بعد گویا متوجه شدیم کاملا جدیین

من و مهسا


آمار:

آمارم که دیگه من از 5 نمره 1 بشم کلاما میندازم هوا 3 دور شیرجه میزنم

مدیرییت:

اصلا فکرشم که میکنم باید 100 صفحه را حفظ کنم دبرس میشم من نمیدونم کی گفت تشریحی باشه

نتیجه ی کلی بریم بمیریم(البته این بار هیچ الزامی نیست هرکی دوس داره)

نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 11:11

چههههههه!
یا شیرینی میدی یا اون دسته گلی که سرکلاس ریاضی 2 به آب دادی رو از همین تریبون به صورت شفاهی و کامل توضیح میدی!

من فقط شیرینی میخورم شیرینی نمیدم بفهم
نذار بگم چرا باید شیرینی بدی بگم بگم؟؟؟؟
نه فک کنم خیلی دوس داری بگم برا بار آخر میپرسم بگممممم؟؟؟؟
بعدشم من که کاری نکردم شاهد داری؟؟؟؟!!!!

مهسا چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 13:37

مرضی ابله چرا لو دادی چه گندی زدی؟
مرضی یا توضیح میدی فاطی چرا باید شیرینی بده یا من بگم تو واسه چی باید شیرینی بدی.
حالا اشکال نداره اگه هم دوس دارین جفتتون شیرینی بدین.

هان؟؟؟من که لو ندادم لو منا داد!!!!!!هان چی میگه
من باید شیرینی بدم اصلا من کییم شیرینی چییه من فقط میدونم چند نفر باید شیرینی بدن که من بینشون نیستم من که نه تولدمه نه....(فاطی بگم.....؟؟؟؟!!!)
راستی الهام تو هم باید شیرینی بدی اونم دوبله
بازم تاکید میکنم آقای صادقیان خوش میگذره ؟؟؟؟؟؟(ای بابا ما به چه زبونی بگیم شیرینی میخوایم)

الناز چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 19:17

خب حالا که قراره شیرینی بخوریم تا ما نرفتیم بمیریم شیرینی هاتون رو بدین

یعنی من فقط دلم به یه ساختمان دادم خوش بود که الان ناخوش شد الان فقط یه انگیزه دیگه برا زندگی دارم اونم شیرینی دادن بعضییاس(فاطی الهام آقای صادقیان زهره عاطی ناهید با شوما بودما)
الناز تو اولین کسی بودی که تا بت گفتم بیمیر استقبال کردی برا همین

علیرضا چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 20:18

بــــــله خوش میگذره !
من که اصلا نمیدونم درمورد چی صحبت می کنین !!

یعنی واقعا خوش میگذره ؟نه من موندم با این دو تا امتحانی که دادیم و اون چند تایی که میدیم و به قول استاداشون گند میزنیم بازم خوش میگذره؟
منم گفتم اگه میدونستین حتما شیرینی مییوردین خوب من الان میگم که دقیق بدونین در چه موردی صحبت میکنیم که اون هفته حتما شیرینی بیارین
1.تولد خودتون بوده
2.تولد وبلاگ بوده

فاطمه چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 20:55

مرضی تو الهامو ول کردی به من میگی شیرینی بدم؟
(نمیدونم چرا هر چی سعی میکنم ی خواب درست و حسابی برای توببینم نمیشه!ولی باور کن تا جبران نکنم این خواباتو ول کن نیستم...)

تو خیالت راحت باشه من اینجام که از همه شیرینی بگیرم
درمورد الهامم آخه من که براش خواب ندیدم تو دیدی ولی خیالت راحت از اونم شیرینی میگیرم ولی الان که فکرشا میکنم میبینم با اون خوابی که تو براش دیدی پیتزا هم کمشه
من از وقتی که فهمیدم تو در تلاشی برا من خواب ببینی شبا روح سرگردانما به تخت میبندم و میخوابم

الهام چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 22:12

مرضی کوفت هم بهت نمیدم بخوری، چه برسه به شیرینی!!!

چی کوفته تبریزی میخوای بدی؟؟؟
اتفاقا من خیلی دوس دارم اینم خوب فکرییه البته به پا پیتزا نمیرسه ولی از شیرینی که بهتره
(الهام جان میدونی که چقد خوب میشه من خوابه فاطیا اینجا با جزئیاتش بنویسم)

AT چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 22:18

شیرینی؟مگه دوباره تولد منه که شیرینی بدم؟با این حساب باید دوباره هم کادو بگیرم ایــــــــــــــــول خوبه!

هه دلت خوشه ها ما هنو داریم اقساطه اون کادوتا میدیم
اینجا اصفهان است این روزها همه شیرینی میدهن شما چطور؟؟؟
I LOVE YOU PMC
هان؟؟!!!هیچی بابا منظورم شیرینی بود

علیرضا پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 00:40

آهاااان تازه فهمیدم منظورتون چیه !!

یه ضرب المثل هست که میگه آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب
( = از تاریخ تولد که گذشت چه یک روز چه یک هفته !!! )
=> رفت واسه سال دیگه

هه ی ضرب المثلم هست که میگه ماهییا هروقت از آب بگیری تازس
=>پس یعنی هفته ی دیگه ما منتظریم

مینا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 16:13

یه بدبختی دیگه هم به اینا اضافه شد!!!!!!!
گندی که به امتحان ساختمان دادمون زدیمو چیکارش کنیم؟....

نمیدونم والا ولی خداییش بیاین اعتراض کنیم آخه این چه وضعشه از دانشجوها هارواردم اینقد سخت امتحان نمیگیرن چرا ما هممون باید معدلامون در حد تیم ملی افتضاح باشه اینا از کم کاری نیس بخدا هستن کسایی که در حد تیم ملی درس میخونن(دور از جون خودم)ولی به نتیجه ای ک میخوان نمیرسن در صورتی که درسا کامل فهمیدن دیدم که دارم میگما
شاید اگه همگی اعتراض کنیم یه فرجی بشه مشکل کلاس ما اینه که یه سری فقط باید تو کلاس حرف بزنن بقیه نگاه کنن ببینن نتیجه چی میشه نتیجه اگه خوب شد که هیچ اگه هم بد شد مییفته تقصیر اون یه سری بازم اینا دیدم که دارم میگم
مینا داشت یادم میرفتا دوباره یادم انداختی آی قلبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد