وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

هیییییییییییییییییییییی روزگار

بچه ها این بنده حقیر عاجزانه به پاتون میوفته... 

التماستون میکنه... 

شمارو به جان من از ترم دیگه سعی کنید با این اعصاب من بازی نکنید... 

از قدیم گفتن :  

                      بنی آدم .....           که در آفرینش ز یک گوهرند 

بابا پس بیاید هم دل شیم گند زدنامون مثل هم باشه نه اینکه گند یکی باشه افتادن یکی باشه ۱۳ یکی باشه ۱۶ یکی باشه ۱۹(      ) 

آقا اصا ا ابراز نکنید یا اگه میخواد بگید اعلام کنید که حداقل با من متفاوتید...بخدا مشکل روحی روانی پیدا کردم بس که غصه خوردم... 

گذاشتمش جزء خاطرات به این امید که دیگه زنده نشه...

نظرات 13 + ارسال نظر
کامران چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت 14:31

اینکه همه با هم نباشن برای همه ضرر داره برا یکی الان برا یکی فردا بستگی به موقعیت فرد داره، اگر کسی فکر میکنه الان از بقیه جداس و ضرر نمی بینه بعد ها نوبت اونم میشه.گروه 90 باید با هم باشه اما متاسفانه اصلا انیحور نیس.شاید الان یه نمره باشه یا 3واحد افتادن اما همین اخلاقای کوچیکه که بعد پرورش پیدا میکنه و میشه جامعه ای ک داریم،هرکس تا جایی که در امنیت و آرامش باشه کاری به بقیه نداره اما اگه مشکل به خودش رسید صداش در میاد.
امیدوارم اینم بشه خاطره.

این حرفا دور از انتظار بود ازت ولی راست میگی دارمت...
ما خیلیییییییییییییییییییی نینی هستیم...!!!؟؟؟!!!؟؟؟
منظورتو ازین متوجه نشدم:داریم،هرکس تا جایی که در امنیت و آرامش باشه کاری به بقیه نداره اما اگه مشکل به خودش رسید صداش در میاد.

ینی انتقاد بود به نوشته ی من؟

عزرائیل چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت 18:42

یاد فیلم روزی روزگاری افتادم. التماس نکن میدم گوشت را ببرن خین بیاد.
بهتره کلاس را به ده قسمت تقسیم کنیم. بعد ببینیم کی تو کدوم دهکه؟ از دهک های مرفه بی درد کم کنیم بدیم به مستضعفا. اینجوری عدالت هم رعایت میشه.
لطفا برای تعیین دهک همه بیان اینجا بگن چه درسایی را افتادن. خجالت هم نداره. اگر نگید ترم بعد می فهمیم.

خودتون هم ضرر می کنید می رید تو دهک های بالا دیگه واویلا میشه.

حالا بگید کی ، چی افتاده؟

اصلا منظورم این نبود عزرائیل جان
به ما ربطی نداره کی افتاده کی پاس کرده ولی میترسم با این روند نمره 20تامون خودشونو به دلیلی که نمیدونم چیه بندازن تو دهک های آخر البته منظورم همه نمره 20تا نیست...

الناز پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 09:15

ای داد بیداد !!!
غصه نخور عزیزم، زنگی زیباست

زندگی من زیباست اما زیباتر میشد اگه...

کامران پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 21:58

چرا دور از انتظار ؟
چرا نینی؟
نه ، منظورم کلی بود اصلا کسه خاصی منظورم نبود حتی با خودمم بودم،یعنی اینکه هرکس فقط وقتی که دید منافع خودشم در خطره با مسئله ای که میدونه معظله برخورد کنه.
وقتی چیزی رو که میدونی در آینده اتفاق میفته و کاری میکنی که نشه اما بقیه همراه نمیشن و اون اتفاق میفته ، باعث رنجش میشه.

آهان

عزرائیل پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 22:10

ما که نمی خواهیم بدونیم کی، چی افتاده چرا باید از تفاوت گند زدن ها که هر کس برای خودش تعریفی داره ناراحت شیم؟ چرا بگیم با اعصاب ما بازی نکنید؟ چرا بگیم اعلام کنید با من متفاوتید وقتی که می دونیم هیشکی شبیه اون یکی نیست.؟
ضمنا:

اصلا منظور من هم اون نبود ......
یکم طنز برای ماهم بد نیست.

البته اگر منظور شما نقابی است که به چهره می زنیم و زندگیمون شده دروغ ، فرمایش شما کاملا متین.

برداشت آخر: جامعه حرف صادق ها را باور نمیکنه یا دیر باور میکنه. این ما هستیم که نقاب ها را می پسندیم و به اونا بها می دیم. در دل صادق ها رادوست داریم اما ....

حرف تو هم درست ولی دیگه خدایی 17 و 18 و 19 معناش افتادن نیست که هست؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
منظورم این تفاوت بود...

AT پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 22:12

سکوت ...
به خاطر خیلی از دلایل

نرجس پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 22:56

زهره جووووونم غصه نخور دیگه نمره هات به پای من نمیرسه که
بازم خدا رو شکر گلم

نموخوام...
نهههههههههههههههههههههههه

فاطمه جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 00:42

سلام به همه
این مشکل که خعیلی وقت پیش کشف شد ، گویا کم کم همه دارن به این نتیجه میرسن!
اما خب آخه این چه حرفیه زهره جان::"بابا پس بیاید هم دل شیم گند زدنامون مثل هم باشه نه اینکه گند یکی باشه افتادن یکی باشه ۱۳ یکی باشه ۱۶ یکی باشه ۱۹"مگه میشه؟خب سر امتحان که تو نمیتونی بفهمی بقیه دارن چیکار میکنن که!!!بفهمیم کاری از دستت برنمیاد.چون اگه جوابو ندونی نمیتونی به بقیه بگی ننویسن،اگه هم بلد باشی نمیتونی با دیدن برگه دونفری که کنارت نشستن بفهمی وضعیت بقیه چیه و جوابا رو ننویسی.
معنیه این قسمت چیه دقیقا::"آقا اصا ا ابراز نکنید یا اگه میخواد بگید اعلام کنید که حداقل با من متفاوتید...بخدا مشکل روحی روانی پیدا کردم بس که غصه خوردم... "
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اما ی چیز اینجا میمونه که...ولش کن بذار بقیه حرفاشونو بزنن بعد میگم،غصه هم نخور به جز نفر اول همه باید کنکور بدیم،پس فهمیدن مهمه.(اما اگه از هماهنگ نبودن غصه میخوری که،عزیز ما غصه هامونو خوردیم هیچ فایده ای نداره،آقای جعفری درست میگن هرکس تا جایی که در امنیت و آرامش باشه کاری به بقیه نداره اما اگه مشکل به خودش رسید صداش در میاد)

منظورم این چیزی که تو برداشت کردی نبود... اگه تو خوابگاه باشی 1 مدت متوجه میشی این حرفا که 1 نفر بعد امتحان میگه من میوفتم و بعد میشه مثلا 17 دقیقا رو چه قسمتی از بدنت تاثیر میزاره

عاطفه جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 11:20

راستش من درست نفهمیدم دقیقاً از چی ناراحتی، خب معلومه هرکس به نسبتی که درس خونده از خودش توقع داره و ی رنج نمره ای براش خوبه ی رنج دیگه بد، و اینکه همه ی رنج رو نمره خوب یا بد بدونن به نظر من اصلا اسمش همدلی نیست، یه جور یکنواختی و یا عدم رقابت شاید بشه اسمشو گذاشت
در مورد حرفای آقای جعفری تا حدودی موافقم ولی خب چه کاری از دست بقیه برمیاد وقتی یکی به مشکل اینجوری برمی خوره هرکسی ممکنه قبل امتحان ی مشکلی براش پیش بیاد که نتونه درست امتحانشو بده ولی نباید هم توقع داشته باشه که دیگران به خاطر مشکل این درس نخونن یا امتحانشو بد بدن ، این مشکل برای من خیلی پیش اومده و من حتی یه بار هم همچین انتظاری از دوستام نداشتم

آقا جونای من منظور این بنده رو اشتباه متوجه شدییییییییییییییییید
خودم اینارو میدونم
اصلا بیخیال عصبی بودم 1جوری نوشتم که منظورمو خیلی بد رسوندم

الهام جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 20:21

اوه! عزرائیل جان همون دهک بندی که بعضیا کردن برا هفت پشتمون بسه! شما زحمت نکش!

زهره جان ناراحت نباش! این نیز بگذرد!

مینا یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 23:45

هرکسی بعد از امتحان بر اساس «احساساتش» درمورد سوالا و جواباش وضعیتشو توصیف میکنه...
و چون احساسات بهش غلبه داره ممکنه توصیفاتش غلط از آب دربیاد...
وااااااااقعـــــــــــن حس میکنه میوفته ولی نمرش که میاد شده 17 یا برعکس واااااااقعـــــــن حس میکنه خوب داده ولی نمرش که میاد افتضاحه یا افتاده
این یه چیز کاااااملن طبیعیه
تو حق نداری درمورد ابراز احساسات دوستات بعد از جلسه امتحان و مغایر بودنشون با نتایج امتحان ازشون دلخور بشی.
خلاصه در یک کلمه : هیچ دانشجویی کف دستشو بو نکرده که قراره نمرش تو چه رنجی باشه!!!!!

کامران دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 22:58

عاطفه :
من منظورم در مورد نحوه امتحان دادن بچه ها نبود ، انتظار خیلی مسخره ایه که بگم چون من درس نخوندم بقیه نخونن ، اصلا این منظورم نبود. کل حرف من این بود که تو تصمیم گیری ها که هممون باهاش موافقیم از هم حمایت نمی کنیم ،

عاطفه سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 23:57

ب نظر من وقتی هممون موافقیم باشیم که خب حمایت میکنیم از تصمیممون، مشکل وقتی پیش میاد که ی تعدادی مخالف باشن با اون موضوع، که این مشکل رو متاسفانه ما اصلا از بچگی یاد نگرفتیم که چطوری همدیگه رو متقاعد کنیم و به نظر هم دیگه احترام بزاریم!
اینو صرفا برای مثال میگم (امیدوارم دردسر نشه!) برای تعیین تاریخ و نوع امتحان میانترم مدیریت ،خوب بعضیا موافق بودند که تاریخ امتحان عوض شه ،اینکه هرکس نظرشو بگه و بخواد از نظرش دفاع کنه ،منطقی و قابل قبوله ولی اینکه خیلی غیرمنطقی و ... بخاطر اینکه مجبور نیستیم یا دلمون می خواد یا اینکه صرفا می خوایم حرفمونو به کرسی بشونیم یا روی بعضیا رو کم کنیم، خیلی زشته و خوب باعث میشه نسبت به همدیگه جبهه بگیریم و یا حداقل از هم دلخور بشیم و دیگه اون حمایت لازم رو که باید تو تصمیم گیریهامون از هم داشته باشم نشون ندیم.
ای کاش به جای اینکه تو چند تا جبهه مختلف در مورد ی مسئله ای که به کل کلاس مربوط میشه تصمیم گیری کنیم ،با هم دیگه این کارو میکردیم که سوء تفاهم و دلخوری که پیش نیاد هیچ ، اون همدلیه هم ایجاد بشه.
_____________
پ.ن: هیچوقت نمیشه که همه با ی مسئله موافق باشن ولی وقتی با هم ی تصمیم گرفته بشه ، هرکس راحت تر می تونه خودشو متقاعد کنه که به خاطر جمع کوتاه بیاد ،چون خودشو عضو ی گروه (دوستانه) می بینه که بالاخره بقیه هم ممکنه به خاطر اون ی روز کوتاه بیان از نظرشون ... !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد