وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

از کف بدادم اختیار ...

شما چی؟؟؟؟

شما نیز از کف بدادید اختیار؟؟؟



نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 20:27

واااااااااااااااااااااااااااااااای!!!!
مینا یاد اون دیس ته دیگا که تو سلف برامون آوردن افتادم!ولی بازم این کجا و اون کجا!!!

این کجا و اون کجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عاطفه دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 21:38

مینا بگم خدا چیکارد نکنه دیگه نمی تونم ...(از کف بدادم اختیار و همین حرفا ...)

احیاناً از هنرهای شخص شخیص که نیست ؟


خب دقیقن هدف منم همین بود که اختیارتو از کفت کش برم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه من از این هنرا داشتم که الان جام اینجا نبود ... هـــعـــی !!!!

الناز سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 17:40

وای بی نظیر بود!
کاش به منم می دادند

خخخخخ....
عکسو گذاشتم دلتو آب کنم!!!!!!!!!!

الهام سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 19:00

الای کوفت بخوری!

کی؟؟؟؟من؟؟؟؟
بابا اینا رو من نخوردم که...
یه جا این عکسو دیدم کپی کردم اینجا !!!

یک دانشجو چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 19:14 http://iut-ac.ir

/این یک پیام تبلیغاتی نیست/

آینده یک دانشجو را خودتان رقم بزنید...

csience shahed - 90 چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 20:12

وااااااااااای
میخواااااااااااااااام!
آب دهنم دوبرابر شده!!!!


درکت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد