وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

تفاوت گروه منسجم وغیر منسجم.....

 

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید....

کامنت یادتون نره....به چشاتون که فشار میارین ببینین،به دستاتونم فشار بیارین کامنت تایپ کنین..

لطفــــــــــــــــــــــــــاi!

گروه منسجم:

                                                      


                  

                                                                        

                                                               

                                                     



گروه غیر منسجم:


                                           


                                                     

          


                       


کاری از خانمها فاطمه & AT & مهسا!!!

باید این پست زودتر از اینا آماده میشد،اما خانم فلاحتی لطف کردن میخواستن سه تا کامپیوتر اونورترو ریست کنن زدن کامپیوتر منو وسط طراحی این پست ریست کردن(تو سایت)...


نظرات 16 + ارسال نظر
مرضیه شنبه 26 آذر 1390 ساعت 14:39

با اینکه یه خصومت شخصی بات دارم ولی عاشق شرارتاتم خیلی باحال بود

گفتم چادر مشکی سرت کن نه گل منگلی....تواز توخونه اومدی بیرون؟ برو توو....
ممنون....من هر کاری ازدستم بربیاد واسه شرارت انجام میدم خودتم از این موضوع مبرا نبودی.....یادت رفت؟؟؟؟؟

اسماعیل شنبه 26 آذر 1390 ساعت 14:42

تو قسمت گروه منسجم
یک نفره:اقای ایوبی
دو نفره: یه طرف اقای مظفریه و طرف دیگه اقای ایوبی
بیش از دو نفر: یه طرف اقای مظفریه ؛یه طرف اقای ایوبی
یه طرف هم بقیه بچه های کلاس

تو قسمت دونفره(یه طرف اقای مظفریه و طرف دیگه اقای ایوبی):
جناب مظفری با تمام وجودو باتموم قدرت بزنین همه بروبچ اینجا تشویقتون میکنن.......
برو بچ:AT & مرضیه & مهسا...

اسماعیل شنبه 26 آذر 1390 ساعت 14:49

فکر کنم به لطف خانم فلاحتی(جملات بعد از تصاویر) این قسمت باید تو سوتی سنتر نوشته میشد
تبریک میگم خانم فلاحتی به خاطر حرکت انقلابیتون
(انجمن خود گردان حالگیری از خانم فلاحتی ودوستان)

مواظب حرف زدنتون باشین....خون جلو چشمامو گرفته....در مورد خانم فلاحتی و دوستان درست صحبت کنین...مگرنه...درآتش خشم ما جزغاله میشین...بلاخره پیش میاد هر کی روزی 30_40تا سوتی میده دیگه چیزی نیست....
آقای ایوبی میخواستن آتیشو درست کنن وجنگ ودعوا راه بندازن الآنم کارشونو کردنو ورفتنو دیگه خبری ازشون نیست....ما اینجا نشستیم آتیش ایشونو باد میزنیم خودشون رفتن برن درس بخونن....

اسماعیل شنبه 26 آذر 1390 ساعت 14:54

تو قسمت گروه غیر منسجم
گروه های ۴نفره:من ومحمدوعلیرضاوکامران هستیم سر کلاس ریاضی که بازی - - - - - رو انجام میدیم
تمامی گروه ها :خانما هستن که سر جلسه امتحان با هم مشورت میکنن

نیست شما پاک وطاهرو بی گناه و بی تقلب پاسین....مگه غیر از آقای ایوبی کس دیگه ای هم تقلب بچه ها رودید؟؟؟
یه حسی بهم میگه آقای ایوبی یا الآن اون دوروبران...یا شما خود آقای ایوبی هستین که دارین با اسم مستعار کامنت میذارین...یا شایدم با یه کیک و ساندیس به طرفدارارای آقای ایوبی پیوستین....

راستی چه بازی ای سرکلاس ریاضی میکنین؟؟؟؟

اسماعیل شنبه 26 آذر 1390 ساعت 15:21

عجب اتیش تندی
واسه چی ناراحت میشین خوب تو سوتی سنتر ننویسینش
(اگه به روحیه دانشجویی تون برخورد من معذرت میخوام و پیشنهاد میدم دفعه بعد جاخالی بدین)

(بی شوخی ما(جماعت دوستان) مثله بعضیا بی جنبه وبی ظرفیت نیستیم....ایناصرفا شوخیه)منظورتونو از جمله آخر نفهمیدم...

درضمن خشم من ازانجمن حالگیری خانم فلاحتی ودوستانه...

اسماعیل شنبه 26 آذر 1390 ساعت 15:30

اولا نه من اقای ایوبی هستم نه اقای ایوبی این طرفاست
دوما من اهل رشوه و تقلبی نیستم
سوما من نمره هام افتضاحه(پس تقلبی نمیکنم(حداقل تا قبل از امتحانات پایان ترم))
روش انجام بازی:یه نفر یه اسم یا یه جمله در نظر میگیره و تعداد حرفاشو مشخص میکنه بقیه هم حدسش میزنن.

آهااااااااااااااااااا....خودم بازیشو بلدم......
عصبانی نشین داریم شوخی میکنیم اینا صرفا شوخیه ودیگر هیچ...
ولی خداییش وضعیت گروهمون اینجوری نیست؟؟؟؟

محسن شنبه 26 آذر 1390 ساعت 15:32

در کل خسته نباشین
چقد خوب گروه منسجممون رو به نمایش گذاشتین!
گروه منسجم از نظر آقای ایوبی همینه دیگه!!
والا...!

متشکرم بلاخره یکی پیداشد وفهمید مفهوم این پست چیه وکلااین پست واسه چیه!!!!
فقط اگه اون والا رو پاک کنین کار حل میشه.....والا....

اسماعیل شنبه 26 آذر 1390 ساعت 15:58

اون جمله اخر شوخیه
توجه نکنین
اما در مورد ناراحتیتون
اسمشو عوض میکنم میذارم (سازمان ضدحال زدن به خانم فلاحتی و دوستان)
خوبه؟خوب نیست؟
(انجمن حالگیری از خانم فلاحتی و دوستان)
بی شوخی:اگه ناراحت شدین بگین تا هم عذر خواهی کنم هم دیگه از این جمله استفاده نکنم.

زودتر عذر خواهی کنین 1 2 3 .....1 2 3 .....1 2 3
درضمن،
انگشت عالی منحدم،،،،،،فک عالی منفجرررررررررررر....
گفتیم به انگشتاتون فشار بیارین اما نه در این حد!!
راستی چقدر درس خوندین؟؟؟؟

اسماعیل شنبه 26 آذر 1390 ساعت 16:38

من از خانم فلاحتی ودوستان به خاطر تشکیل انجمن حالگیری عذر خواهی میکنم(هرچند انجمن بصورت سری به کار خودش ادامه میده)
در مورد درس : هیچی نخوندم. مطمئن باشید تو بچه های it من کمتر از همه درس میخونم

ما لانه جاسوسی تونوتسخیرخواهیم کرد

علیرضا شنبه 26 آذر 1390 ساعت 16:59

اسماعیل تو درس نمی خونی ؟؟!!!! دِ نذار بگم ! من که آمارتو خوووب دارم ! بیا برووو ....
راستی اسماعیل جون از منم عذرخواهی کن ! خیلی حال میده ...

جناب صادقیان لو بدین چقدر ایشون درس میخونن.....هرگونه کمک شما ما رو به منحدم کردن این گروهک تروریستی نزدیک تر میکنه.....
جناب باولی میدونن از کی باید عذرخواهی کنن هویجوری الکی عذرخواهی نمیکنن...

مهدیه شنبه 26 آذر 1390 ساعت 21:22

جلب بود.
و کامنتها هم جالبتر............

آخرمانفهمیدیم جلب بود یا جالب!!!!!!!!!!!!!!

محمد شنبه 26 آذر 1390 ساعت 21:27

اسماعیل یه دوره کوتاهه 3 ماهه بیش من آموزش دیده که انصافا خوب راه افتاده؛
راستی من عضو این باند نیستما . . .
در کل خوب بود فقط یه مشکل . . . . منسجم یعنی کیا ؟ من با خودم؟

ماشالاچه پیشرفتی...ماشالا ماشالا ماشالا
ایشون که به جای راه افتادن دارن میدون......
باریک الله به شوما......(واسه:راستی من عضو این باند نیستما . . .)
واسه مشکل:
اگه شما احساس خود درگیری میکنین به من مربوط نیست....(آخه پست که خیلی تابلوئه مشکل واسه چیه!!...)

علیرضا یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 02:22

منظوزتون منهدمه دیگه ؟!!

خیـــــــــــــــــــــــــــــر....منظورم منحدمه!!!!!
به قول اصفانیا:
همینس که هس...میخواین بخواین،نیمی خواینم بخواین.....
منظور شما هم منظوره دیگه؟نه منظوززززززززززز.....

علیرضا یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 16:09

خب شب بود چشام جایی رو نمیدید ! چرا گیر الکی می دید !!!

از شما دیگه بعیده!!!!!!!!!!!!!!!کجاش الکیــــــــــــــــــــــــــــه؟
منم واسه منحدم(البته به گفته شمامنهدم!):روز بود اتفاقا همه جارو هم خوب میدیدم...ولی دیگه سواتمون بیشتر از این نبود....
البته بنده هنوز هم از موضعه(درسته؟!)خودم پایین نمیام ومیگم همون منحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم!!!

محمد دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 00:51

کاری نکنین عضو این باند بشم؛ من یه خورده خیلی خیلی کم خوب بلدم حال بگیرم؛ امتحانش مجانیه ؟

حالا میخواین عضو نشــــــــین؟؟؟......
آخه این باند (!)چیه که بخواین عضوش شین؟؟؟؟؟تعدادشون که کمه،گروهک تروریستی هم که هستن،مهمتر ازهمه سردسته شونم که شاگرد خودتون بودن وتازه راه افتادن....
تازه ما به اعضامون هرروز اول صبح کیک وساندیس میدیم....
ما به همه اعضامون واسه هر حالگیری حقوق میدیم و....
(اگه واسه گروه ما کار کنین به ازای هرحالگیری بهتون حقوق میدیم...)
خیلی به خودتون امیدواریدااااااا....لازم نیست واسه ما مجانی امتحان کنین!!!!!(مربوط به:من یه خورده خیلی خیلی کم خوب بلدم حال بگیرم؛ امتحانش مجانیه ؟)
.....والا.....

اسماعیل دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 10:54

اولا خواهش میکنم به گروه ما توهین نکنین
دوما من به شدت تکذیب میکنم که شاگرد محمد بوده و هستم(محمد از خودت حرف در نیار)
سوما ما گروهک تروریستی نیستیم بلکه
1-انجمن مخالفان اقای ایوبی
2-انجمن حالگیری از خانم فلاحتی و دوستان
3-سازمان جلوگیری از ورود افراد متفرقه مخصوصا بروبچ
هستیم
رااااااااستییییییی چون انجمن ما بصورت مخفیانه فعالیت داره
پس تسهیلاتش هم مخفیانه داده میشه
مثلا به ازای هر حالگیری یه هفته اردوی مشهد

توهین نیست که حقیقته.....والا.....میبینم که دارین ازعصبانیت بخار میشین....گروه ما همینجوری منحدم(!)میکنه....

آقای محمد استاد خوبی هستن که تکذیب کردنو خـــــــــــوب یادتون دادن...
شماکه کلا خود درگیر وکلاس درگیر ورفیق درگیرین....3تا عملیات متضاد توگروهکتون هست....
تازه ماواسه هر خرده حالگیری 1ماه اردو دبی داریم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد