وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

زمین نمیتونه نفس بکشه!

سلام دوستان،نماز روزه هاتون قبول!


کلا تصمیم گرفتیم اسم این هفته رو بذاریم هفته بروبچچچچچچ!


حدودای 19 سال پیش یه همچین روزی زمین احساس کرد که دیگه نمیتونه راحت نفس بکشه ، تا همین امروز هم دلیلشو نفهمیده! ولی خب حالا دیگه همه ما میدونیم چرا!


آخه یه فرشته به اسم AT به دنیا اومده بود که به قول شاعر : شیطنت از چشم سیاش میریزه!



عاطفه جونم تولدت مبارک ، ایشالا صد سال دیگه همین طوری نذاری زمین یه نفس راحت از 


دست تو و شیطونیات بکشه!



از طرف بروبچچچچچچ. 

نظرات 11 + ارسال نظر
مرضیه پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 15:09

تولدت مبارک عزیزم الهی صد ساله شی و به هرچی میخوای تو زندگیت برسی

فاطمه پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 15:13

به به چه هفته مبارکی!!
تبریک اونم از نوع بروبچچچچچچی!
ایشالا عمر طولانی با برکت و سالم داشته باشی


زمین نمیتونه نفس بکشه...
به نظرت چرا عاطی؟

نیلوفر پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 15:42

i - i - i - i - i
----------------------
|||||||||||||||||||||
----------------------
[] []
-------------------------------
|||||||||||||||||||||||||||||||
-------------------------------
[] []
----------------------------------------
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
----------------------------------------
اینم اون کیک 3 طبقه که سفارش داده بودید (sms)
فقط این خلاقیقته دیگه بیشتر از این قد نداد مخه فعلا آک تشریف دارن تا مهر
راستی تولدت مبارک

بابا خلاقیت!

مینا پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 18:19

عاطـــــــی جونم ! تولدت مبارک عزیزم !!!
ایشالا به هر چی که دلت میخواد برسی !!!
خیلی دوستت دارم !! از ته دل!!!

الناز پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 18:23

به به!!!! اینم یکی دیگه از نقاشی های زیبای خدا
تبارک الله احسن الخالقین
تولدت مبارک عاطی کوچولو

site01 پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 22:23 http://www.site01.ze.cx

2030+65245511آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.ze.cx

بدون شرحه دیگه!

بهاره جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 13:19

سلام.خوش به حالتون.شما دانشگاه اصفهان قبول شدید؟من چند ساله ارزوم اینه که اصفهان قبول شم.امسال کنکور دادم ولی به دلایلی کنکورمو خراب کردم.الان موقع انتخاب رشته ست و من اصفهان هم زدم.تو رو خدا دعا کنید منم قبول شم.ممنون.منتظر جوابتون هستم.بازم سوال دارم

سلام بهاره خانم! بله پارسال قبول شدیم!
ایشالا به آرزوتون میرسین.
خواهش!

AT جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 15:18

خیـــــــــــــــــــــــــــــلی ممنونم از همه تون!

الهام رسما ممنونم ......راسی میشه این شاعر رو به من معرفی کنی من یه خرده حسابی باهاش دارم!

مرضی جونم مرسی عزیزم!♥

مرسی فاطی جونم واسه دعای قشنگت وتبریکت!
تبریک بروبچچچچچچی یه صفای دیگه ای داره...والا...
::زمین نمیتونه نفس بکشه...
به نظرت چرا عاطی؟ ::به نظر خودت چرا فاطی؟

نیلو جون شدیدا مرسی واسه خلاقیتت،خیلی پایه بود !!!! فقط تعداد شمعاش کمه یه فکری واسش بکن!!!

ممنونم مینا جون♥ راسی اون قضیه ازته دلو راست گفتی؟

ومرسی الناز عزیزم...با اون تیکه نقاشی که گفتی خیلی کیف کردم

رسما خواهش! نه نمیشه!

نیلوفر دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 12:32

انشاالله بهاره خانم قبول میشید
اگر قبول شدید یه کامنت بزارین تو وبلاگ ما چون من خودم شخصا کنجکاوم بدونم قبول شدید یا نه

یه دوست سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 20:00 http://sahelaramesh.blogfa.com

سلام به بچه هایIT نماز روزه هاتون قبول
وبلاگ خوبی دارید اگه خواستید به وبلاگ من هم یه سر بزنید

سلام ، ممنون

سیما چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 23:23

سلام عزیزممممم
ببخشید که من اخرین نفر که بت تبریک می گه
ولی تولدت مبارک عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد