وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

معرفی کتاب

سلام

شاید این کتابی که میخوام معرفی کنم ربطی به رشته تحصیلی ما نداشته باشه اما خوندنش خالی از لطف نیست.

کتاب"کمی دیر تر" جدید ترین رمان سید مهدی شجاعی هست.داستان این رمان از جشن نیمه شعبان شروع میشه و به موضوع مدعیان دروغین انتظار می پردازه.

حجم این رمان خیلی کمه(حدود 270 صفحه)اما از نظر معنا و مفهوم خیلی پرباره.


همین!

نظرات 8 + ارسال نظر
مینا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 21:49

ممنون فاطمه جونم
حتما تهیش میکنم!
به نظر میاد جالب باشه !

خواهش ...
جالبه؟؟؟؟ عالیه!
خواستی بگو بیارمش برات.

الهام یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 10:29

بیارش برام!!!!!!!!!!!!

بعد از مینا!

عاطفه یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 10:46

فاطی جون ی لطفی کن اسم منو هم بزار تو لیست انتظار(!؟)
..
..
...
منظورم برای کتاب !!!

حتما ... فقط نوبتت میوفته تو تابستون

AT سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 15:19

فاطی ۵۰۰ تومان داری به من قرض بدی؟؟؟

تو بگو 1000 تومان،بگو 2000 تومان عزیزم!

علیرضا چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 02:00

باید کتاب مفیدی باشه .
اگه ما بخوایم نوبت بگیریم فکر کنم بیفته پاییز 5 سال دیگه !

بعله میفته تقریبا اواسط مهرماه 5 سال دیگه!

فروغ پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 16:28

سلام گلم.من هر هفته که میام خونه یه سر به وبلاگتون میزنم.خانم مهندس نوبت من کی میشه؟؟؟راستی پیشنهاد میکنم نشریات دانشجوییتونو فعال تر کنید

به به سلام خانم مهندس.
حال شما؟خیلی لطف دارین...
شما دستور بفرمایین کتاب ریحانه رو ازش میگیرم میارم براتون.
بعله خب پیشنهاد خوبیه.حتما باید لحاظ بشه.(همینو باید بگم دیگه؟!!!)

مینا پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 23:29

تمومش کردم فاطی جون
دستت درد نکنه بابت کتاب !


ولی خیلی ذهنمو آشفته و درگیر کرده !!!
تو ذهنم هم پر شده از سواله و شک !!!
الان به همه چیز و همه کس شک دارم !!!
به اطرافیانم که معتقدند منتظر امامند مشکوکم !!!
به صداقت انتظار خودم مشکوکم !!!!
به خالص و صادقانه بودن نیات و انگیزه هام برای انجام کارام مشکوکم !!!!


چقدر بد حسیه حس تردید !!!

خب این شک خوبه اگه بری دنبال پیدا کردن جواب.

گاهی وقتا ی چنین تلنگر هایی هم لازمه!

البته ناگفته نماند منم همین حسو دارم.

الهام شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 10:51

خوندمش و فقط میتونم بگم از خودم خجالت کشیدم . با خوندنش به شدت یاد اون شعری افتادم که آقای آصفی چند وقت پیش گذاشتن تو وبلاگ.

نیا نیا گل نرگس جهان که جای تو نیست
دو صد ترانه به لب ها یکی برای تو نیست

نیا نیا گل نرگس فدا شوی مولا
برای عصر عجیبی که خواستار تو نیست!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد