وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

باران...

می توان در قاب خیس پنجره

چک چک آواز باران را شنید

می توان دلتنگی یک ابر را

در بلور قطره ها بر شیشه دید


می توان لبریز شد از قطره ها

مهربان و بی ریا و ساده بود

می توان با واژه های تازه تر

مثل ابری شعر باران را سرود

می توان در زیر باران گام زد

لحظه های تازه ای آغاز کرد

پاک شد در چشمه های آسمان


زیر باران تا خدا پرواز کرد....


اینجا بارون میاد, اونجا چطور؟

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 11 فروردین 1391 ساعت 18:57

سلام مهدیه!!!
عیدت مبارک....خوش میگذره؟
آره چند روز پیش ی بارون حسابی اومد!امروزم از نم نم بارون فیض بردیم...

سلام فاطمه جون!
عید تو هم مبارک
آره ،خوبه ،خداروشکر
اینجام 3 روزه بارون میاد ..... من که حسابی ذوق زده شدم!!!

فاطمه جمعه 11 فروردین 1391 ساعت 19:19

اینم ی شعر که خیلی دوسش دارم::

بـاران کـه می بـارد٬

دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود.

راه می افـتم.

بـدون چـتـر.

من بـغض می کنـم؛

آسمـان گـریـه...

قشنگ بود.ممنون.

علیرضا جمعه 11 فروردین 1391 ساعت 20:49

اینجا هم رفته بودیم کوه بارون اومد ! زیربارون خوش گذشت !

بله معمولا زیر بارون خوش میگذره.


امروز/12ام/ فک کنم دعای اونا که میخواستن برن 13 بدر مستجاب شده! هوا حسابی آفتابیه!!!

الهام شنبه 12 فروردین 1391 ساعت 10:39

شیشه پنجره را باران شست/ از دل تنگ من اما چه کسی تقش تو را خواهد شست

ممنون الهام بانو!

ϻӔαʃ§∑ سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 13:32

اینجا و اونجا کجان؟؟؟؟؟؟
بارون چیه؟؟؟
کدوم اواز؟؟؟؟
.
.
.

اون موقع که این پستو گذاشتم،
اینجا،خونه ما بود....
اونجا،خونه هر کی این پستو میخوند بود....
بارون....بارون؟؟؟؟....ای بابا شما دانشجوی این مملکتی،هنوز نمیدونی بارون چیه؟؟؟
آوازم که همون آواز بارونه دیگه! البته فقط اونایی که میدونن بارون چیه آواز بارونو هم درک میکنن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد