وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

دنیا!!!

سری ماجراهای اولی و دومی:


اولی:کارهای ما غل و زنجیری هستند که خودمان بر دست و پایمان میبندیم.


دومی:بله راستی هم,اما به نظر من مصالحش را دنیا برایمان فراهم میکند.

نظرات 9 + ارسال نظر
عاطفه سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 19:22

مهدی سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 23:20

با معنی بود

فاطمه چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 10:13

سلام.عیدت مبارک الهام بانو...
واااا!عاطفه چرا اینجوری شده؟!

خیلی بامعنا بود.ممنون

سلام گلم
سال نوی شما هم مبارک
والا نمیدونم چرا این ریختی شده.
خواهش میکنم

reza چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 14:20 http://ui-it.blogfa.com

فکر میکنید چه سالی باشم
یه نگاه به تاریخ های پست و اسم من بندازید میتونستید بفهمید


آره. اول نظر گذاشتم بعد تاریخارو نگاه کردم.
باید اعتراف کنم وبلاگتون خیلی بیشتر از مال ما به IT مربوط میشه.

reza پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 00:42 http://ui-it.blogfa.com

واقعا این زور فکر میکنید؟اخه من میخواستم بابت نگه داشتن همچین وبلاگی بهتون تبریک بگم ولی یکم از حالت چیج فیس بوکی درش بیارید و بحث علمی توش به را اندازید اون قسمتی که html بود جالبه از این مطالب تو اینترنت زیاده ولی حوصله خوندن میخواد و حوصله گشتن با در اختیار هم قرار دادنشون توی همچین جایی خیلی میتونید موفق تر تو رشتتون باشید

تازگی ها داریم توش مطالب آموزشی و درسی هم میذاریم.
والا من با این پروژه هایی که دکتر رضایی میدن به کلی از موفقیت تو این رشته نا امید شدم.

عاطفه پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 18:57

الهام جونم سلام، سال نو مبارک...
(جوابیه:)خب آخه ی جوریـــــی بود

به نظر من جمله اولی کافی بود ،خیلی از جمله دومی خوشم نیومد
بعدشم من کلاً با ماجراهای اولی و دومی حال نمی کنم!!

سلام خااااااانوم سال نوت مبارک
این پست یه جورایی بود؟ آخه چرا؟
واقعا جمله اول همیشه کافیه؟ تا حالا نشده تو زندگیت به خاطر شرایط مجبور به انجام کاری بشی که دلت نمیخواست انجامش بدی؟ واقعا نشده؟ از اون گذشته من فکر میکنم ما تو این سن هنوز به اون صورت مشکل خیلی حادی نداشتیم که به خاطر حلش بخوایم کاراییو بکنیم که دوست نداریم.
چرا از ماجراهای اولی و دومی خوشت نمیاد؟

علیرضا جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 08:55

جالب بود

ممنون
البته باید بگم اینو خودم ننوشتما. از یه کتاب برداشت کردم به اسم "میدل مارچ" از" جرج الیوت"

AT جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 10:44

سلا ابهام بانو
عیدت مبارک
راستی شوما تو وبلاگ این دربه درا چه خرابکاری ای به بار آوردی که اومدن ایقدر شیکایت میکنن؟

سلام AT جونم
عید شما هم مبارک
ابهام بانو چه صیغه ایه؟
هیچی والا! کی شیکایت کرد ؟

ϻӔαʃ§∑ سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 13:56

کدوم اولی؟؟؟؟
جالب بود؟؟؟؟
نبود؟؟؟؟
هردو؟؟؟؟
هیچکدام؟؟؟؟؟
ولی در کل خوب بود

چی؟
خوب نبود؟
خوب بود؟
هان؟
ولی در کل ممنون!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد