وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

فریاد.....

من هرگز نمی نالم  قرن ها نالیدن بس است...

                                                               می خواهم فریاد کنم!

اگر نتوانستم

                      سکوت میکنم!

                                                 خاموش مردن بهتر از نالیدن است!


نظرات 8 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 15:03

خیلی قشنگ بود.
به قول شاعر:
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است!!!!

مینا سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 15:08

خیلی قشنگ بود
به قول فریدون مشیری و یکی از کامنتای آقای باولی :

من دچار خفقانم خفقان
من به تنگ آمده ام از همه چیز
بگذارید هواری بزنم

مهدی سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 16:05

امام حسین : مرگ بسان ازادگان بهتر از زندگی با ذلت است

کوروش بزرگ: اگر اسمان ها به روی زمین بیایند من کمر خم نمی کنم

علیرضا سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 18:47

Nice ...

هـــــــــــان؟
علی خودتی؟

فاطمه سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 23:11

خیلی قشنگ بود.ممنون

مهدیه چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 11:01

دقیقا!!!!

واقعـــــــــــــــا.....!!!!

مرضیه چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 23:37

خوبس
ولی نشد شما یه پست بذارید و این کلمه سکوت توش نباشه(بابا من از این کلمه بدم مییاد آخه هیچوقت نمیتونم سکوت کنم!!)

سعی میکنم دیگه .......

ولی.....

در سکوت حرق هایی است که در گفتن نیست....

ϻӔαʃ§∑ پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 22:28

به قول خودت در سکوت حرف هایی است که در گفتن نیست....
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد