وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

ببار باران !!!

ببار باران

که دلتنگم....مثال مرده بی رنگم

ببار باران

کمی آرام....که پاییز هم صدایم شد

که دلتنگی و تنهایی رفیق با وفایم شد

ببار باران

بزن بر شیشه قلبم....بکوب این شیشه را بشکن

که درد کمتری دارد اگر با دست تو باشد

ببار باران

که تا اوج نخفتن ها مدام باریدم از یادش

ببار باران

درخت و برگ خوابیدن

اقاقی....یاس وحشی....

کوچه ها روزهاست خشکیدن

ببار باران

جماعت عشق را کشتن

کلاغا بوته ی سبز وفا را بی صدا خوردن

ولی باران ، تو با من بی وفایی

تو هم تا خانه ی همسایه می باری

و تا من

میشوی یک ابر تو خالی

ببار باران

ببار باران.......که تنهایم

نظرات 6 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 08:52

خیلی قشنگ بود......!!!

ممنون

الناز سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 11:36

باران می بارد
باران صدای پای اجابت است
و خداوند دارد با همه جبروتش ناز می خرد
نیاز کن...


باران که می بارد تو می آیی

باران گل
باران نیلوفر ...

مهدی سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 11:50

اری باران ببار ولی من به تو(باران) اینجوری نگاه میکنم:

زیر باران باید رفت
عشق را
زندگی را
زیر باران باید دید

AT سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 20:23

ممنون عاطفه جون!

خواهش می کنم
عاطفه جون ؟!!!

فاطمه سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 21:43

گاه باریدن بارون ،توی سرمای زمستون.
تو بیا بشین کنارم ،تا باهم بخونیم آروم.
صدای چیک چیک بارون میشه آهنگ من و تو.
تو بیا بخون برا من،با صدای تو شم آروم
بگو از عشق خدامون به من و تو که غریبیم
بگو اون حامیه ماهاست وقتی خسته و نهیفیم....

مینا پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 00:13

خیلی خوشگل بود
مرسی

خواهش...

در ضمن ،این پستو فقط به خاطر تو گذاشتم ،به خاطر کامنتی که واسه نیا باران گذاشته بودی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد