وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

یک من ، یک تو

تمام وجودم شده یک "من" ، یک "تو":



می خواهم "تو " بنویسد و "من" را بنشانم پایش که بخوان، شاید تو هم روزی "تو" شدی.

قلم را به "تو" دادم،شروع کرد:

                                (("من" ! یادت هست؟از لحظات عمرت سهم همه خنده هایت بود و

                                  سهم او اما، فقط اشک هایت...

                                 "من" یادت هست؟پای قرار با همه بودی و بی تا خیر خود را

                                 می رساندی ؛ اما نوبت به او که می رسید،از قافله جا می ماندی!

                                 "من" ! یادت هست ؟حواست بود احدی از دستت دلخور نشود؛

                                  پای دلخوریِ او که می آمد وسط ، توجیهت شده بود "او که

                                  می بخشد"...

                                  و باز، یادت هست ؟همه از پشت به تو خنجر زدند.و آن زمان که

                                  زخمیِ دنیا بودی، آن زمان که غریب شده بودی در این کوچه هایِ

                                 خاکی،او بود که با آغوشِ بازش غربت را از دلت برد،دستت را گرفت

                                  که بلند شو،من هنوز کنارت هستم!

                                  آن روز ها را یادت هست "من"؟))


قلم را زمین گذاشت ،نگاهی به من کرد و گفت:"همین کافیست تا معنای "تو" را بشناسد."


می خواهم بگویم، معبودم!

                               "من" تنهاست، دست دلش را بگیر.همه وجودم تو می شود...


نظرات 15 + ارسال نظر
عاطفه جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 22:04

فاطمه این متن از کی بود؟

خیلی قشنگ بود
ممنون ...

دلنوشته بود!!!از کی بود نداره دیگه!
خواهش

اسماعیل جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 23:14

خییییییییییییییلی جالب بود
چون عضو بروبچ هستین نمیتونم نگم:
رررروووووزی(خط 2)البته اگه دوباره درستش نکنین
بازهم میگم عالی بود

پ ن پ مثل آقای وکیلی میذارم همینجوری اشتباهم رو وب بمونه!!!

ممنون بابت تذکر!!!

حعیف میخوام دیگه بچه مثبت باشم وگرنه!!!!!

اسماعیل جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 23:52

مشکلی نیست اینم یه اشتباه دیگه.زود درستش کنین
گذاشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
جاشو خودتون پیدا کنین.

خب الان چی میشد اینجوری نمیگفتین؟
گذاشت کاملا درسته!!!!

علیرضا شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 00:14

"من" و "تو" ایده ی خیلی قشنگی بود

ممنون

مهدی شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 13:44

زیبا بود
بعضی وقت وقتی این متنهارو میخونم دلم به حال خدا میسوزه
پ ن پ رو خوب اومدی

من هم دوست دارم متن ها رو اصلاح کنم
ولی وقت ندارم
کار دارم
درس دارم
سرم شلوغ



بابا بی خیال این ها همه بهونه است حال ندارم همین

ایییییییییییییییه شما هم نکنه مثل من دوران جاهلیت رو سپری کردید

من وقتی این متن ها رو میخونم یاد خدا میوفتم که داره نگام میکنه و میگه فاطمه این دفعه برگرد!!!

پ ن پ:

میگم اگه برای اصلاح متن هاتون فرصت ندارین(همون حال ندارین!) بگین من اصلاح کنما!!!!

نمیدونم،نه،انگار نه...شاید اصلا دوباره برگشتم به همون دوران.

اسماعیل یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 01:06

گذاشت سرکاری بود
شرررررررررررمنده فقط میخواستم یه 10-12 باری متنتون رو بخونین

آخه کسی که خودش متنو نوشته که نیاز به خوندن متن برای پیدا کردن ی کلمه نداره!!!!!

چیه رفتین از دوستاتون پرسیدین گفتن "درستش گذشت هست"؟چهههههههههه دیگه بروبکسی هستین دیگه!

اقای مهدی وکیلی دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 16:11

واقعا اگه این کارو بکنید ممنون میشم

مهدی سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 11:53

خداییش حاضری به ای حرفت عمل کنی:
میگم اگه برای اصلاح متن هاتون فرصت ندارین(همون حال ندارین!) بگین من اصلاح کنما!!!!

شرمنده وقت ندارم!اگه دیروز یا پریروز میگفتین شاید میتونستم.

مهدی پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 11:14

بابا شوخی کردم
جدی نگیر

چه اعتماد به نفسی!!!!!!
فکر کردین من جدی گرفتم؟!!!

مهدی پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 20:48

پ ن پ
مگه من با شما شوخی دارم

آخرش شوخی دارین یا ندارین؟!

مهدی شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 12:01


من با کسی شوخی ندارم





البته بعضی وقتا اینجوری هستم

خب پس یعنی برم اشکالات نوشتتون رو درست کنم.آره؟!

مهدی یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 22:36

نه نمی خواد فقط با من شوخی نکن

.... جواب قبلی حذف شد!(چرا؟چون نویسنده اعصابش خورد شده بود تند جواب داده بود!)

اینو من نوشتم یا شما؟ببخشید البته ها!:

"بابا شوخی کردم
جدی نگیر"

دو کامنت قبل!

مهدی سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 09:55

منظورم این بود که سر کارمون نگذار
همین

من تاحالا شمارو سرکار گذاشتم؟!
شایدم فکر کردین تصمیم گرفتم سرکارتون بذارم؟!
یعنی هرچی از اعتماد به نفستون بگم کم گفتم!

مهدی پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 10:21

اصلا هر چی شما بگید خوبه

این چه حرفیه.باشه دیگه خیلی خوبه!!!!

مهدی جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 14:04

ok

ok!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد