وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

هم نوع ...

 و او می گفت: 

نیا باران   

من از اهل زمینم خوب می دانم  

که گل در عقد زنبور است  

                                     ولی  

 از یک طرف سودای بلبل دارد و                                      

 پروانه را هم دوست می دارد !!!  

حال من می گویم: 

نیا باران  

زمین جای قشنگی نیست 

 من از اهل زمینم خوب می دانم  

درختان با تمام حجب و شرم خویش  

درون خاک، پنهان پلید خویش را پنهان نموده  

سر به خوش رویی به سوی آسمان بردند. 

نیا باران زمین جای قشنگی نیست 

من از اهل زمینم خوب می دانم 

که جوی آب... 

این یکتا روتن صاف و بی کینه  

و این آیینه احساس

به هر گل می رسد در راه، دلش را می برد با این نوای خنده آمیزش 

و گل را می کند وابسته با چشمان براق و سحرخیزش 

نیا باران زمین جای قشنگی نیست 

من از اهل زمینم خوب می دانم 

که دریا می خورد باران  

زمین هم می خورد باران  

و می رویاند این هرزه علف ها تا مزارع را کند ویران 

نیا باران... 

نیا باران...

نظرات 14 + ارسال نظر
اسماعیل چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 23:34

خیلییییییییییییی جالب بود

ممنــــــون

مهدی پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 21:17

شعرت خیلی خیلی قشنگها ولی سعی کن تفکرت مثل این شعر نشه
به قول دکتر حلت
+*
+*
+*
+*
+*
+*یعنی مثبت اندیشی رو چند برابر کن
ستاد روحیه دهی بچهای IT

به نظر من
واقع بینی خیلی بهتر از خوش بینیه

و خوش بینی بهتر از الکی خوش بینیه

علیرضا پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 21:56

زیبا بود

ممنون

مهدی جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 10:55

پس مواظب باش واقع بینی رو با منفی بافی مخلوط نکنی

حواسم هـــــــــست

مهدی شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 13:48

داشتم مجله مخوندم حیفم امد این یه تیکه تیترو براوتون نفرسم

تیتره این بود

نیک بینی به جای واقع بینی

خب حالا این یعنی
واقعیت را نیک دیدن ؟؟!
یا نیک واقعیت را دیدن !!
یا شاید همون خوش بینی خودمونه که اسمش عوض شده

مهدی یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 15:58

نه یعنی خوبی ها رو برجسته تر دیدن

تسلیــــــــــــم

نیک بینی به جای واقع بینی

مینا دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 10:15

همه ی این چیزایی که نوشتی رو اگه با یه دید دیگه نگاه کنی خیلی زیبا هستن :
ببین چه عاشقانس که گل زنبور و بلبل و پروانه رو با هم دوس داره !!!
ببین چه شاعرانس که جوی آب دل گل رو میبره و دلبسته ی خودش میکنه !!!
ببین چه نازه که دریا و زمین قطرات بارون رو جذب میکنن !!!


فکر کنم اینو قبلنم بت گفتم :
یکی قشنگیه منظره رو میبینه ، یکی کثیفیه پنجره . این توئی که تصمیم میگیری چی ببینی !
همیشه قشنگ ببین حتی از پشت یه پنجره ی کثیف...!!!

ببخشید مینا جون ولی نتونستم جلوشو بگیرم

اصلا خیلی خب حالا ی پست مثبت اندیشانه (صرفا از نظر باریدن یا نباریدن باران)و عاشقانه میزارم حالشو ببر
:S004:]

مرضیه دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 20:36

عاطفه جوووووووووووون اینا را بی خیال نه میخواد نیک ببینی نه واقعیتا را ببینی تو فقط خودما ببین بقییش حله

تو را میبینم و دردم زیادت می شود هردم


مرا میبینی و هردم زیادت می کنی میلم

مهدی سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 11:47

نمی خواستم تسلیم بشی
من نظرم این که تو دنیا به اندازه کافی سیاهی هست که دیگه لازم نباشه ما اونا رو به هم نشون بدیم چون همه داریم میبینیم

هنر این نیست که این سیاهی ها رو داد بزنیم چون همه دارند این سیاهی ها رو میبینند هنر اینه که از میان این همه سیاهی نقطه های سفید رو پیدا کنیم

به قول سهراب: چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید

اهم اهم....آقای مهدی وکیلی وارد می شوند!!!!!!!(از طرف یکی از این بروبچچچچچچی ها!)

سیما سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 14:03

بالاخره یکی پیدا شد واقع بین باشه ممنونم عاطفه جان
زمین اصلا جای قشنگی نیست

به نظرت بی انصافی نیست که میگی زمین اصلاْ قشنگ نیست

به نظر من که یه قشنگی هایی داره که باید دیدت رو نسبت به زندگی عوض کنی ، تا اونا ببینی

مهدی سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 15:08

مگه این برو بچچچچچچی خودش نمیتونست بگه
[:S027:]

خب لابد نتونسته ...


حالا اگه گفتین کدام یک از بروبچچچچچچیا بود؟

مهدی پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 11:11

قیافش رو که نمیشناسم
ولی خوب فکر کنم مرضیه باشه

نــــــــع
اشتباه حدس زدین!
ولی یه فرصته دیگه بهتون میدم

راستی،مرضیه نه
خانم صرامی

مرضیه جمعه 12 اسفند 1390 ساعت 14:28

ایول عزیزم
اون خشم و غیرتت اون بالا() منا کشته
حالا چرا فکر کردن منم؟
به قول عاطی ........بیچاره(منظورم خودم بودما)

خواهش...
دیگه چی کارکنیم به قول عاطی ما رو دوسامون غیرت داریم...
چههههه

دیگه شهرت این مشکلا رو هم داره دیگه

مهدی شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 12:04

من اصلا ایشون رو نمیشناسم
حالا فامیلش رو از کجا باید گیر بیارم


خیلی خب حالا ، نمی خواد اینقدر عصبانی بشید،اصلاً باور کردم

در ضمن حرف اول اسم اون بروبچچچچچچیه هم ف هست...

کسی که نفهمید منظورم کیه؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد