وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

بدون شرح!!!!!

 

 

 

کاملا عادلانه گویای واقعیت است!!!! مگه نه؟

نظرات 11 + ارسال نظر
عاطفه سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 22:23



نرجس سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 22:38

دقیییییییییییقا

exactly

اسماعیل چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 10:06

با ماشین پسرا کااااااااااااااااملا موافقم
با اتاق پسرا اگه غلظت نامرتبیش کمتر باشه موافقم

نه!
به همین غلظته هااااا....!!!!! من خبر دارم!!!!!
شایدم یه ذره غلیظ تر!!!!

مهدی چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 10:17

خدایییییییییش خیلی با حال وعین حقیقت بعضی وقتا اتاقم از این عکس بد تره متاسفانه ماشین هم ندارم

ئــــــــــــــــه!
خب یه عکس از اتاقتون بگیرین بذارین تو وبلاگ ببینیم از این بدتر یعنی چی جوری؟؟؟؟؟

علیرضا چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 10:29

تقریبا واقعیت بود !

تقریبــــــــــــااااا......؟؟؟؟؟
عین واقعیتـــــــــــه!!!!

الهام چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 12:12

جالب بود

ممنون عزیز دلم!

AT چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 16:52

ولی من موافق نیستم اتاق داداشم همیـــــــــــــــشه خیلی تمیز تر از اتاق منه!!!!!!مامانم بهم سرکوفت میزنه!!!
مثله این بچه + ها هفته ای یه بار اتاقشو تمیز میکنه!!!!
(این شکلا بایس وارونه بشن!!)

نمیدونم والا چرا داداشت این جوری از آب دراومده!!!
بالاخره توی هر قانون طبیعی یه سری استثنائاتی هس دیگه!!!!

فاطمه چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 17:01

ماشین که ندارم،ولی اتاقم خیلی مرتبه!!!

مینا ی پست دیگه!!!بدو بدو...

مطمئن باش وقتی ماشین دار شدی بعد از یه هفته میشه عین این عکسه!
اتفاقا همین الان داشتم یه مطلب باحال میخوندم کپی کردم که بیام بذارم تو وبلاگ دیدم تو این کامنتو برام گذاشتی!!!!

زهره پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 00:23

اتفاقا ماشین داداشم همه چی توش پیدا میشه
اگه ماشین دست من باشه فوق العاده تمیز نگهش میدارم... هم توی ماشینو هم سیستماشو... واسه همین بابا ماشین میدهبه من ولی به آجیم نمیداد.
اتاق داداشم همیشه تمیز بود مال من دیدن داره

ئـــــــــه!!!
خب تو و داداشتم از اون استثنائاتین که فرت و فرت قوانین کلی رو نقض میکنین!!

مهدی پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 20:54

الان این جوری نیست ولی سالی که کنکور داشتم از این هم بد تر بود فرض کن یه اتاق که نیم متر کتاب در سطح ان پراکنده شده ورختخوابی که همیشه پهن است و تازه برادری که هم اتاقی اینجانب بوده واز من ۱۰۰پله بد تر است


الان فکر کنم از این بد ترو درک کرده باشی

اینا رو برای این گفتم که از این جنایت منظورم اتاقم هیچ عکسی وجود نداره

پرونده مختومه اعلام میگردد

اُه اُه اُه !!!!
عجب اوضاعی بوده!!!
همون بهتر که پروندتون مختومه اعلام شده!
وگرنه از این جنایت به راحتی نمیشه عبور کرد!

راستی توی این اوضاع قمر در عقرب چیزی از درساتون میفهمیدین؟؟؟

مهدی یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 16:00

من بیشتر میرفتم کتاب خونه

آهان!
خــــــب خوبه !!
امیدوار شدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد