وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

صندلی داغ 7

                             مهمان صندلی داغ این هفته


                                    (:مهندس نرجس میان دی:)

نظرات 109 + ارسال نظر
مهدی شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 13:43

فقط برای دست گرمی این چنتا سوالا جواب بدید تا بعد
بچه کجایی؟
چند سالته ؟
چند خواهر برادر داری ؟
شغل پدر مادر؟
غذای مورد علاقه؟
شخصیت مورد علاقه؟ ترجیحا زنده باشه
از رشته ای که اوردی راضی هستی؟
تفریح وسرگرمی ؟
نظرت در مورد پسرای کلاس چیه فکر نمی کنی خیلی فعالیم؟

رامسر
19
یه برادر بزرگتر از خودم دارم
پدر تاکسی دارن ...مادر هم پاسدارن
هویج پلو و قورمه سبزی
از زنده ها کسی رو یادم نمیاد ولی از مرده ها حضرت علی واقعا حیرت انگیز بود
اولش نه ولی الان آره
والیبال با گروهمون تو جنگل البته با وسطی هم حال میکنم - چت با دوستام(البته این مال وقتیه که اصفهانم) -قدم زدن مخصوصا تو بارون
خیلی خیلی فعالین مخصوصا توی پایین آوردن اسکرین بورد تو کلاس مبانیهر جی فکر کردم فعالیت دیگه ای هم یادم نیومد

محمد شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 13:46

سلام با عرض معذرت می گم میاندی فامیلته یا شوخی می کنی!!!

اولا میاندی نه و میان دی
بعدشم من با کسی شوخی ندارمفامیلی به این قشنگی هم قشنگه هم معنی داره

مهدی شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 22:11


خوش به حالت عجب جای خوش اب هوایی زندگی میکنی


آره خیلی خوبه
البته الان که کلی ازش دورم

مهدی شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 22:24

اولین چیزی که بعد از این کلمات به ذهنت می اید را بنویس
۱پسر های درس خون
۲خانم های کم حرف
اایرانی های با انصاف
مدیران راست گو
اینده ای بهتر
ایران فردا
تخت جمشید
کاهو سکنجبین
اقای احمدی نزاد
اینترنت ملی
بریانی اصفهان
پارک مطاله خواهران
تناسب میان تعداد دختر ها و پسر ها در دانشگاه

اینا رو جواب بده که کم کم صندلی رو داغ کنم

1.یاد پسرای عینکی جوش جوشی میافتم
2.--------
3.یاد چیزی نمیافتم
4.همچین چیزی تا حالا نشنیدم
IT.5
6.بانک اقتصاد نوین
7.یاد بستنی یخی میافتم
13.8بدر
9.اوه اوه سیاسی شد
10.آخر نفهمیدم این چیه هر چی هست چیز خوبی نیس
11.بد بو بود نخوردمش (بوی گاو و گوسفند میداد)
12.طرفاش نرفتم
13.دخترا بردنپسرا باید تلاششونو بیشتر کنن

عمرا داغ بشه

مینا یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 00:35

تاریخ تولد به شمسی و قمری و میلادی؟!

1371/10/15
1993/01/05
11 رجب 1413

مینا یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 00:37

بهترین فیلمی که تا حالا دیدی؟
بهترین سریال؟
اگه قرار بود توی فیلم و سریال مورد علاقت بازی میکردی دوست داشتی جای کدوم شخصیت بودی؟
کدوم بازیگر مرد رو از همه بیشتر دوست داری؟
کدوم بازیگر زن رو؟

به رنگ ارغوان
در چشم باد
توی به رنگ ارغوان جای همون پلیس مخفیه
حمید فرخ نزاد
هیچکدوم

مینا یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 00:38

سر جلسه ی کنکور چه احساسی داشتی؟!!
(از دو دقیقه قبل از شروع تا دو دقیقه بعد از پایانو تشریح کن!)
وقتی رتبتو فهمیدی چه حالی شدی؟

اولش فکر میکردم چه قدر استرس میگیرم ولی تنها چیزی که نگرفته بودم همین یکی بود
اینقد با دوستام خندیدیم حتی یکی از بچه هامون اینقد جک گفت که مراقبه دعوامون کرد مجبور شدیم سکوت اختیار کنیم
در حین کنکورم که اتفاقی نیافتاد
بعدشم که اومدم بیرون مامانم دم در با یه قمقمه آب انبه منتظرم واستاده بود که مثلا بهم بده بخورم جون بیام....به همه دوستام داد به جز خودم
اصن منو یادش رفت
موقع اعلام رتبه خونه نبودم وقتی برگشتم دیدم مامانم مث فنر بالا و پایین میپره وقتی رتبمو گفت خودمم باور نمیکردم ولی در کل خیلی خوشحال شدم

مینا یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 00:39

خواننده ی مورد علاقت؟
آهنگ مورد علاقت؟
شاعر یا نویسنده ی مورد علاقت؟
بهترین کتابی که خوندی؟

شهرام شکوهی-مازیار فلاحی- سیاوش - محسن یگانه - ابی
آدمکای برفی مازیار فلاحی - منو تو شهرام شکوهی
سهراب سپهری با نیما یوشیج
هنوز بهترینشو پیدا نکردم

مینا یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 00:50

رنگ موردعلاقه
ماشین موردعلاقه
شیرینی موردعلاقه
نوشیدنی موردعلاقه
اسم دختر موردعلاقه
اسم پسرچطور

۱. آبی
۲. ژیان
۳.شیرینی محمدی
۴. آب انبه
۵. نرجسسسسسسسسسس
۶. علی یا علیرضا

الهام یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 10:05

از چه صفتی تو انسانها خیلی خوشت میاد؟
از چه صفتی تو انسانها خیلی بدت میاد؟
دوست داری کجای جامعه درست شه؟
تاثیر گذارترین شخص تو زندگیت؟
بهترین کتابی که خوندی؟
از چه هنری خوشت میاد؟
خوابگاه بهتره یا خونه؟
دلت برای کی خیلی تنگ میشه؟
نظرتو راجع به شهر و مردم اصفهان صادقانه بگو.
بهترین روز زندگیت؟
به کی رفتی اینقدر خوش اخلاق و دوست داشتنی شدی؟

صداقت
دروغ
نظام آموزشیش
داداشم
گفته بودم هنوز بهترینشو پیدا نکردم
موسیقی
اولاش میگفتم خوابگاه ولی الان دیگه اینقد گشنگی کشیدمو لباس شستم میگم خونه ولی بازم بعضی موقعا خوابگاه بهتره
مامانم
شهرش که خیلی خیلی قشنگه یه چیزی میگم یه چیزی میشنوین تا اینجا هم که با آدمای زیادی روبه رو نشدم به جز حراستیای دانشگاه که واقعا به ما خوابگاهیا لطف دارن البته بچه های اصفهانی کلاسمون هم الان که داریم بیشتر با هم مچ میشیم واقعا مهربونن

روز کنکورم البته بعد از دادن کنکور تا شب خیلی خوب بود

لطف داری عزیزم

مهدی یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 10:33

نظرت را در مورد اعتیاد جوونا بنویس فکر میکنی علتش چی باشه
اصلا تا حالا یه جوون هیفده هیجده ساله ی معتاد از نزدیک دیدی
اصلا تا حالا در مورد اینکه سر ما پسرا چی داره می اید فکر کردی

علتش به نظرم کمبود محبته یا احساس میکنن باید همه چی رو امتحان کنن بعدش میبینن خیلی بدم نیس بازم تکرارش میکنن تا به جایی میرسن که بهشون میگن معتاد. حالا معتاد به هر چی...
فکر نکنم دیده باشم اگه هم دیدم نفهمیدم
من که نباید فکر کنم خودتون فکر کنین که دچارش نشین

عاطفه یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 12:10

بهترین ها از نظر تو ؟؟
مکان:
زمان:
رمان:
دوستان:
آشنایان:
استادان:
مشاغل:
مذاهب:
مراقب:
...

جواهرده(تو شهر خودمونه)
نزدیکیای عید با نزدیکیای مهر
پرندگان خارزار البته بهترینه رو هرچی فکر کردم اسمش یادم نیومد
معصومه و ناهید و ...
دخترخاله هام با گروهمون تو رامسر که همش با همیم بهترین آشنایانم هستن
استاد دوستی و باقری
شغل آینده ی مهندسین IT (البته خودم که هنوز نفهمیدم چیه) فضانوردا هم شغلشون خیلی هیجان انگیزه
یکی اسلام که بهترینشه بعدیشم مسیحی اصیل و بدون تحریفات جانبیش

استاد عزیزی سر کلاس تاریخ که کلا سرشو موقع امتحان بالا نمیاورد به قول خودش میذاشت تقلب اسلامی کنیم یکی هم معلم عربی 3 سال دبیرستانم که خیلی کاراش خنده دار بود موقعی که مراقبمون بود

علیرضا یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 16:05

اگه رئیس دانشگاه اصفهان میشدید اولین کاری که میکردید چی بود ؟؟

اولش دانشگاه اصفهان رو میبردم شمال
بعدشم واسه این خوابگاه های دربوداغونش آسانسور میزاشتم

مهدی یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 22:29

یا توجه به این جمله نظرت رو در مورد ۱خیانت۲دزدی۳عهد شکنی۴کم فوشی۵وعده های سرخرمن۶تقلب در امتحان بگو

نه زندگی انقدر شیرین است و نه مرگ انقدر تلخ که که انسان شرافتش را زیر پا بگذرد
امام علی علیه السلام

آقا سختهههههههههههههههه
با 5 تای اولی مخالفم مخصوصا اولیو دومی که آخر بی شرافتیه ولی آخه آخریش که دیگه با شرافت آدم کاری نداره خیلی هم مفیده و باعث بالا رفتن سطح علمی کلاس میشه

محسن دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 07:56 http://mohsenasefi90@yahoo.com

اگه کل زندگیتو از تولد تا....رو فیلم بسازن
دوست داری اسم فیلمه چی باشه؟

آخرین مجرد (البته با مشورت با دوستان به این اسم رسیدیم)

مهدی دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 09:01

فکر کنم صندلی یکمی داغ شده باشه
در مورد اخری فقط به این خاطره که مربوط به یکی از دوستانم هست اکتفا میکنم
دوستم میگفت امتحان میان ترم داشتیم استادمون چندین سال خارج از کشور بود وتازه اولین بارش بود که در ایران تدریس میکرد و شاید اولین امتحانی بود که از بچه های ایرونی میگرفت
دوستم گفت استاد برگه ها رو توزیع کرد وبه گمان این که ما اصلا روی برگ های هم نگاه نمیکنیم روی میزش نشست وشروع به کتاب خوندن کرد بعد از این که برگه ها رو صحیح میکنه و می بینه که همه یه جور جواب نوشتند میاد سر کلاس و این حرفا رو به بچه ها میزنه

بچه ها من مسلمون مقیدی نیستم ولی تو کتب امام شما
یه همچین جماه ای نوشته شده
بعد این جمله را پای تخته مینویسه

نه زندگی انقدر شیرین است و نه مرگ انقدر تلخ که که انسان شرافتش را زیر پا بگذرد
امام علی علیه السلام

و به بچه ها ی مسلمون شیعه میگه

شما امروز شرافتتون را زیر پا له کردید مگه یه امتحان چقدر ارزش داره


خجالت زدم کردی
من که تا حالا تقلب نکردم
ولی قول میدم به راه راست هدایت بشم

محمد دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 16:36

شرمنده یه سوال برام پیش اومد اگه روز ۳۰ اسفند بدنیا می اومدین فامیلتون چی می شد؟

خوب معلومه end of the esfand
ولی خداییش از این فامیلی قشنگتر وجود داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بروبچچچچچچ دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 16:40

با کلمات زیر یک جمله بساز:
بروبکس+سوسن خانوم+گروهک تروریستی

"روزی بروبکس با سوسن خانوم یک گروهک تروریستی تشکیل دادند."
اصلا از این جمله قشنگتر هستش؟؟؟؟؟

بروبچچچچچچ دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 16:44

کدوم نوع سوال رو دوست داری ازت بپرسیم؟:
1-چرت و پرت
2-به درد نخور
(اگه این جور سوال ها رو دوست داری باید به بروبکس بگی نه ما)
3-فلسفی
4-نیازمند تفکر بسیار

دو نوع اولی که نه ولی دو تای آخریشم نه ...آخه درشو تا امتحانات ترم تخته کردم که استفاده بی جا از مغزم نشه...
ولی با این سوالای نیازمند تفکر بسیار خیلی مشکل دارم

الناز دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 18:56

دوست داری دوباره برگردی به دوران بچگی!؟
اصلا الآن بیشتر بهت خوش میگذره یا اون روزها؟

و یه سوال مهمتر!!! رمز موفقیتت توی ریلکس بودن چیه؟

آره خیلی خیلی دوس دارم مخصوصا دوران 3 ماهگیم
معلومه اون روزاآخه بهم بیشتر میرسیدن
رمز موفقیتم ریلکس بودنه (ولی فک نکنم زیادم ریلکس باشمااااااا

ناهید جووون دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 19:08

دوس داری بچت به چیت افتخار کنه؟؟؟!!!

به مامان گلی مث من

ناهید جووون دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 19:22

آخرین دفه که به من دروغ گفتی کی بود؟!!!
باید راستشو بگی...

همین دیشب... گفتی نرجس میری بخوابی ؟؟؟گفتم نه. ولی رفتم خوابیدم...هه هه هه

ناهید جووون دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 19:26

اگه بتونی به گذشته برگردی دوس داری به کدوم زمان بری؟

به دوران گذشته...
ولی شایدم به تابستون بعد کنکور یا عصریخبندان 3

ناهید جووون دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 19:32

تا حالا کسی رو کشتی ؟؟تا حالا کسی تو رو کشته؟؟

اونور اب چیه و کجاست؟

اگه یه روز از خواب بلند بشی ببینی اونی که دوسش داشتی گذاشته رفته صبحانه چی میخوری؟؟؟

دختر جنگل درست جواب بده

کسی رو فکر نکنم کشته باشم .. ولی منو خیلیا کشتن با اخلاقشوووووووون

اون ور آب جاییست اونور آب ...یعنی تو اینم نمیدونی؟؟؟آخه من بهت چی بگم؟؟؟هان؟؟؟

به احتمال زیاد نونم نگرفته و رفته...عجب آدمایی پیدا میشن این دوره و زمونه ها !!!!!!!هیچی دیگه مث همیشه مجبورم گرسنه روزمو شروع کنم دیگه

دختر جنگلم خوتی...

AT دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 21:07

این قضیه خویج(!)پلو چیه!!!!!!
طرز تهیه میرزا قاسمی ، باقالاقاتق(باقالاغاتق! باقالاقاتغ ! باقالاغاتغ ! باقالاقاطق ! باقالاغاطق ! باقالاقاطغ ! باقالاغاطغ!)
(از اون روز که به املاهام گیر دادن دیگه چشم ترس شدم!!!!)رابگویید!

قضیه ای نداره خیلی خوشمزست خوبیه بار امتحانش کن خوشت میاد
همو املای اولیه از همه درستتره حالا دقیق نمیدونم ولی میدونم میرزا قاسمی با بادمجونو گوجه و سیر تشکیل شده. باقالاقاتقم با لوبیا و شوید و آب تشکیل شده (با این چیزایی که من گفتم چی میییییییییییییشه)

AT دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 21:10

یه چی دیگه...اون روز آدرس مسجد سیدو واسه چی میخواستی؟؟؟هان؟؟


به خدا واسه خودم نمیخواستم واسه یکی دیگه میخواستم....

AT دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 21:12

تا به حال معلمی توروبا اردنگی از کلاس پرت کرده بیرون؟؟؟؟
وبالعکس!
کلا تو هر بازه از تحصیلت چه جور بشری بودی؟؟؟کودوم دوران تحصیلاتتو بیشتر دوس داشتی(داری!)

نهههههههههه

کلا بشر پرحرفو شوخی بودم که معلما همیشه از دستم کلافه بودن...رو نیمکتا هم نمیتونستم صاف بشینم...یا به سمت راست و چپ متمایل بودم یا رو به نیمکت پشتی...در کل روابط اجتماعیم با همکلاسیام وسط درسو کلاس معلم گل میکرد

دوران مهد کودک که با داداشم قصد آتیش زدن مهدکودکو با" چاقو "کرده بودیمو ولی نقشمون توسط مامانمون لو رفتو خیلی دوست داشتمو دارم

AT دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 21:19

::در مورد اون کامنته که در مورد تقلب وخاطره دوست آقای وکیلی وسخن امام علی(ع) بود::
(آقا فقط شوخیه هااااااااااااااا!)
خداوند در قرآن فرمودند:وامرهم شوری بینهم!
یعنی:در کارهایتان با هم مشورت کنید!!
و چه کاری بهتر است از مشورت برای بالا بردن سطح علم!(چه فرقی میکنه نفس کار مهمه که باید سطح علم بالا بره....حالا سر امتحانو غیر امتحان نداره!چهههههههههه)

چهههههههههههههه
اینم یه دلیل قانع کننده

علیرضا دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 21:51

یه جمله ای که خیلی ازش خوشتون میاد ...

بمانیم تا کاری کنیم ، نه کاری کنیم تا بمانیم ...

مهدی دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 22:18

خجالت زده نشو من خودم قبل از این که این قضیه رو بشنوم تو این کار اوستا بودم ولی الن پاک پاکم


راستش منم آخرای ترم پیش بود که یکی درباره ی تقلب یه چیزی گفت که کاملا تقلبو کنارگذاشتم
پاکی دو دانشجوی آی تی 90 را به دانشگاه اصفهان از صمیم قلب تبریک میگم...امیدوارم بیشترشیم

نرجس دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 22:32

اااااا الان خبر رسید چند نفر دیگه هم مثل اینکه پاک شدن
انقلاب بزرگی به وجود اومده....

چهههههه

فاطیما دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 22:45

شده اونقد به ادما بی اعتماد باشی که بخاطر کوچیکترین حرفت دلخور شن؟؟؟؟؟
شده اونقد حالت خراب باشه که تو اوج گریه کاری کنی که دلیلشو نفهمی؟؟؟؟؟
شده عادت کرده باشی به تنهایی به بغض؟؟؟؟
شده حسرت شنیدنه یه جمله رو به اون دنیا ببری؟؟؟؟؟

فاطیما تو هم عاشقیااااااااااااااااااااااااا
جمله اولیتو که کلا نفهمیدم...
جمله دومیه هم آره شده...حالا باید جواب بدم ؟؟یافقط بگم شده یا نشده؟؟؟؟
نهههههههههه...عمرا....منو تنهایی؟؟؟؟!!؟!؟!؟!؟؟...
هنو اون دنیا نرفتم که حسرت او جملهه رو با خودم ببرم

فاطیما دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 23:00

جنگل جنگل فاطیما این چه طرز جواب دادنه؟؟؟؟؟
کلی فکر کردم تا اینارو گفتم....
بی ذوق دیگه نظر نمیدم.
همینجا اعلام میکنم قهرم.

فاطیما فاطیما جنگل:
مگر اینکه ما اینجا حالتو بگیریم...شیطووووووووووووووووووووون...
اینم تلافی پیشنهادت تو کلاس مبانی فناوری
بابا از من باذوقتر تاحالا دیدی؟؟؟؟ نه بگو دیگه؟؟؟؟؟دیدی؟؟؟نه نه تو بگووووو.....
حالا قهر نکن...خودم واست آبنبات میخرم

سیما دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 23:49

استقلالی هستی یا پرسپولیسی ؟
اگه یه روز از دنیا فقط ماله تو میشد که هر چی ارزو کنی مالت بشه چه ارزویی می کردی؟
تنفر امیز ترین کار دنیا از نظرت چیه؟
دوست داری بچت پسر باشه یا دختر خواهشا نگو سالم باشه یکی از این دو گزینه را انتخاب کن.

استقلال
خدا کنه یه روزی همه با هم خوب بشن...
جنگ...
دختر

راضیه( راضیه بالایی) دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 23:55

شنیدم آشپزیت بیسته.(دیگه میدونم خودت میفهمی یعنی چیییییییییی)

بابا شایعست...
حالا یه چیزایی بلدم ولی نه در حد بیستتتتتتتتت

راضیه( راضیه بالایی) دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 23:57

نامرد داداش داشتیو نمیگفتی؟ اگه دیگه واست سوپ درست کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


تو سوپو درست کن بقیش ردیفه

عاطفه ح دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 23:58

میگما بچه ها میگن اصلا بهت نمیاد شمالی باشی!!!!!!!
این واسه شروعععععععععع.(موضوع نداشتیم)

مثلا میاد کجایی باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عاطفه ح سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 00:01

اه ه ه ه ه ه ه ه ه...چرا هیچی به ذهنم نمیرسه؟
میخوای تو سوال بپرسی من جواب بدم؟

چههههههههه زرنگیا
نوبت تو هم میرسه....خودم سوال میزارم خودمم جواب میدم . خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا از خودت بگو از آیندت از نقشه هایی که داری.... چههههه...خوبه؟؟؟

عاطفه ح سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 00:08

ابیات زیر را کامل کنید:
1-بیدلی در همه احوال خدا با او بود...
2-غم و شادی چه تفاوت بر عارف دارد...
3-دوش می آمد و رخساره بر افروخته بود...
4-چترها را باید بست...
5-...بد نیست!!!!!!!!!!!!!!!(استثنائا اینو اولشو کامل کن)

تو میدونی من میونم با شعر خوب نیس..حالا اومدی اینجا شعر گذاشتی که آبروی منو ببری؟؟؟؟؟ حالتو میگیرم...
ولی آخریه رو خوب بلدماااااا
اگه گاهی یه نگاهی به من بندازی بد نیسسسسسسست

زهره سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 00:14

این پرسش جهت شناساندن ۱۱۳ایهاست:
غرغروترین:
پرروترین:
خوش صداترین(اهم اهم):
خوشکلترین:
شمالترین:
جنوبترین:
باهوشترین:
تنبلترین:
اونی که هرشب میاد در اتاق حاضری میزنه:
اونیکه اگه دنیا رو آب ببره اونو خواب میبره:
و در کل شرح حال بدههههههههههههههه

نمیشه بگم اینجا امنیت جانی ندارم
بییییییییب..
مردم چه خودشونو تحویل میگیرن....یه چهچهی میزنه که نگو...همه فرار میکنن از دستش
حالا تعریف از خود نباشه...
خوم پ چه؟؟؟؟
خوش ...(زهره)
ناهید...به خدا مجبورم کرد...یه چاقو بالا سرم گرفته میگه منو بنویس
ناهید...از دستش فرار کردم
فاطیما...هر شب حضوریشو میزنه...در یخچالو باز میکنه...بقچشو پر میکنه میره اتاقش...یه پرروییه دومی نداره...(اینم تلافی دوم کار امروزش)
نااااااااااااااااااااااااهید
در کل شرح حال میدم
شرح حاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال

زهره سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 00:55

فاطیما رو خوب اومدیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ولی خدایی جواب بقیشونو درست بده

فاطیما که هنوز دارم واسش
خوب اگه بخوام جدی بگم
اولیو دومی رو که اصلا نداریمآره جون خودمون...
خوش صدا هم که خودشه
خوشگله هم 113ایا کلا خوشگلن...چه خودمونم تحویل میگیریم
شمالیه هم که منم
جنوبیه خودشه
باهوشه سپیده
تنبله بوووووووق
فاطیمای همه جا حاضرو ناظر
ناهیدالان میکشه منو

زهره سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 01:11


عاشقت استم جونی

خیلی جونی هستم خودم میدونم نمیخواد دیگه بازم بگیییییییییی
چههههه!

اسماعیل سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 01:34

خب فعلا برای شروع
کدوم نوع رو دوست دارین(واسه هرکدوم حداقل یکی بنویسین):
گل
ماشین
حیوان
رشته دانشگاهی
رشته ورزشی

نرگس و رز
یا ژیان یا هیچی
جوجه
اولا هوافضاونفت ولی الان فقط IT
شنا و والیبال و فوتبال

اسماعیل سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 01:55


ازکدوم نوع متنفرین(واسه هرکدوم حداقل یکی بنویسین):
گل
ماشین
حیوان
رشته دانشگاهی
رشته ورزشی
کفش
کیف
شهر
تفریح
شغل
.
.
.
(هی هی هی امان از بی سوالی!!!!!!)

از هیچ کدومشون متنفر نیستم... اصلا از گل میشه متنفر بود؟؟؟؟
ژیان
مار
از برق خوشم نمیاد ولی نه اینکه متنفر باشم...
همشون خوبن
از اینا که 2 متر به قد خانوما اضافه میکنه...
نمیدونم والله...مگه چند نوع داره آخه؟؟؟؟؟!!!!
از ساری خوشم نمیاد ولی بازم متنفر نیستماااا
خیلیاشونو که نمیشه نام برد
از بیکاری و علافی متنففففففففففففففففرم

™ βaroβaXX سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 12:42

به نظرت کسایی که نماینده میشن معمولا چه نوع شیرینی ای میدن ؟؟

چه نوع شیرینیی میدن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

™ βaroβaXX سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 13:06

چرا جمعه اینقدر به شنبه نزدیکه ولی شنبه اینقدر از جمعه دوره ؟
چرا بعضیا جلو همه لواشک میخورن ولی تعارف نمیکنن ؟
چرا بروبچیا واسه پرسیدن یه سوال اینقد به خودشون فشار میارن ؟!

چون خواست خدا بوده...به شماها هم هیچ ربطی نداره ...تو این کارا دخالت نکنین...

چهههههه....اصلا چرا بعضیای دیگه نباید لواشک بخرن تا ما بخوریم به جای اینکه ما بگیریمو تعارف کنیم؟؟؟؟؟؟

نمیدونم والله دیگه جواب اینو خود بروبچیا بدن

سیما سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 15:24

تا قبل از اینکه بگی استقلالی هستم دوست داشتم ولی حالا عاشقتم(3بار!!!)
دیگه همین
از طرف تایپیست:برو بترک سیما جون!!!!!استقلالی هسی؟!

ما نیز هم.....
این تایپیسته کی بوده؟؟؟؟مثل اینکه استقلالی نیستا....مواظب خودت باش سیما جون

الهام سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 15:33

با آب و هوای آلوده اصفهان مشکل نداری؟
کدوم دوران زندگیتو بیشتر دوست داری؟(نوزادی/ نونهالی/ کودکی/ نوجوانی/ جوانی/ پیری)
از اول دوره تحصیلت تا حالا از چه درسی بیشتر از همه خوشت اومده؟
از چه درسی بدت اومده؟
اگه رئیس جمهور بودی چی کار میکردی؟
دوست داشتی جای کدوم شخصیت تاریخی بودی؟ چرا؟

نه بابا ما تو آلوده ترین روزشم رفتیم بیرون...منظورم شب یلداست...به بهترین شکلم به پایان رسوندیمشکلا خیلیم آب و هوای اصفهان بد نیست...
نوزادی...پیری را هم خیلی دوست داشتم...
زبانو خیلی دوست داشتم بعدشم فیزیک
از گسسته و عربی هم خیلی بدم میومده
خیلی کارا میکردم ...الانم سرم شلوغه وقت نام بردن کارامو ندارم
جای امام علی...
دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین به علی شناختم من به خدا قسم خدارا

مردی از دیار دور دور دور ....خیلی دور سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 17:40

باشه

چهههههههههههههههه
باشه....

فاطمه سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 20:17

چرا آشپزخونه هارو اپن میسازن تا مجبور بشن پشتش ی آشپزخونه کوچولو بسازن؟(مینا معمارها چی میگن به این آشپزخونه ها؟)

والا من از این چیزا سر در نمیارم ... جوابشو به مینا محول میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد