وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

۹۰

 

پرسپولیس ۲  ــــــ  ۲ صبای قم 

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

پارازیت:

 چرا تماشاچیا  میگفتن پرسپولیس باغیرت....  

نظرات 9 + ارسال نظر
AT چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 18:15

چون لابد تماشاچیا یه چی حالیشون میشده دیگه!!!!!!!

بعـــــــــــــله

فاطمه چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 19:27

من ندیدم!!!!!!

هیچی فاطی جون ۲۲ تا آدم(؟) تو ۹۳ دقیقه (!) دنباله ی توپ دویدن آخرش هم هرکدوم ۲ تا پنالتی رو گل کردن (البته در طول بازی!)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پانوشت: این بازی که من دیدم بیشتر به کشتی کج(!) یا مثلا تکواندو یا ... شبیه بود تا فوتبال(؟!)

مرضیه چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 23:30

یکی این عاطفه را از وبلاگ حذف کنه!!!!!!!!!
کسی نبود ؟؟؟؟آقای صادقیان مگه شما مدیر وبلاگ نیستین فاطی با تو هم هستما!!!!!!!!!!
از این پستای ضد پرسپولیسا دیگه نبینم عاطفه خانوما وگرنه............

وگرنه چی ؟؟ هان وگرنه چــــــــــی؟

باشششششششش مرضیه خانم !!

چههههههه

فاطمه پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 08:58

ATموضع خودت رو مشخص کن!!!!
فقط این رو هم در نظر داشته باش که شنبه همدیگه رو تو دانشگاه میبینیما!!!

میشه ی جوری بگی منم منظورتو بفهمم

AT پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 11:25

چهههههههههههههه من کلا طرفدار جهت بادم
اما گفتم که اول سپاهان دوم سپاهان سوم سپاهان چهارم سپاهان پنجم سپاهان.....بین پرسپولیس واستقلال،،،،،،،پرسپولیس!!!!

فاطمه پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 12:28

با AT بودم خودش میدونه!

مرضیه پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 14:51

وگرنه........ هان!!! همون دیگه!! چیزه!!!!!!! شما بزرگوارید من منظورم شما نبودین مگه هواس میذارن برا آدم شما به کارتون ادامه بدین

بدون شرح !!!

مهسا یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 11:14

عاطی جون برد دیشب استقلال و صعودش به جام باشگاه های آسیا راتبریک میگم!هوراااااااااااااا !

پیپیپ هوراااا
پییییپیپپ هورااااا

دوستــــــــــــــــان (و ) تبریـــــــــک

الهام یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 13:01

استقلال هورااااااااااااا,دیشب ترکوند. البته من بازیو ندیدم.
ان شاء الله سپاهان هم بترکونه.
واقعا دلم میخواد این دفعه تو باشگاه های آسیا یه تیم ایرانی قهرمان بشه. فرقی نداره کدومشون(حتی پرسپولیس)

حتی پرسپولیس؟؟؟

حتی پرسپولیس!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد