وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

پیغام گیر تلفن شعرا!!!!


تا حالا فکر کردید اگه زمان شاعرای قدیمی تلفن و پیغام گیر وجود داشت ،شاعرا واسه پیغام گیرشون چه متنی رو میذاشتن:

پیغام گیر حافظ:

> رفته ام بیرون من از کاشانه ی خود غم مخور!
> تا مگر بینم رخ جانانه ی خود غم مخور!
> بشنوی پاسخ ز حافظ گر که بگذاری پیام
> زآن زمان کو باز گردم خانه ی خود غم مخور !


پیغام گیر سعدی:

> از آوای دل انگیز تو مستم
> نباشم خانه و شرمنده هستم
> به پیغام تو خواهم گفت پاسخ
> فلک را گر فرصتی دادی به دستم

پیغام گیر فردوسی :
> نمی باشم امروز اندر سرای
> که رسم ادب را بیارم به جای
> به پیغامت ای دوست گویم جواب
> چو فردا بر آید بلند آفتاب

پیغام گیر خیام:
> این چرخ فلک عمر مرا داد به باد
> ممنون توام که کرده ای از من یاد
> رفتم سر کوچه منزل کوزه فروش
> آیم چو به خانه پاسخت خواهم داد!

پیغام گیر منوچهری :
> از شرم به رنگ باده باشد رویم
> در خانه نباشم که سلامی گویم
> بگذاری اگر پیغام پاسخ دهمت
> زان پیش که همچو برف گردد رویم!

پیغام گیر مولانا :
> بهر سماع از خانه ام رفتم برون.. رقصان شوم!
> شوری برانگیزم به پا.. خندان شوم شادان شوم !
> برگو به من پیغام خود..هم نمره و هم نام خود
> فردا تو را پاسخ دهم..جان تو را قربان شوم!

پیغام گیر بابا طاهر:
> تلیفون کرده ای جانم فدایت!
> الهی مو به قوربون صدایت!
> چو از صحرا بیایم نازنینم
> فرستم پاسخی از دل برایت !

نظرات 9 + ارسال نظر
AT &عاطفه & فاطمه سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 13:07

از انتخاب واحدای شاعرا هم پست بذار بدجور گیر دادی به شاعرا!!!!!!!!!!

انتخابی کرده ام گویم برایت
که سوزد فرق تا انگشت پایت
نبودی تربیت با خواهران چههههههه
ولی مرهم بدی بر زخم من بههههههه
ریاضی با مهاجر نیست قسمت
سلیمی را گرفتم بهر مرهم
تو گو پیشرفته چیست سوپر مبانیست؟؟؟؟
گر افتم من مبانی خاک بر سر(م)
تو هم بنما دعا در حق این دوست
بپاسم من مبانی را با یک ۱۰!!!!!!!!!!!!!

بروبچچچچچچ+1 سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 13:45

پیغام گیر بروبچچچچچچ::(همراه با اعلام)

چهههههههه ؛ زنگ زدی جانم به قربانت که چه؟
نیستم تا گویمت جانا بیــــــــــــــــمیر!
گر صحیح *بازآمدم از کل کلینگ**
میدهم پاسخ،foolish حالا talking

::اعلام::

Can you speak English???
*: سالم
**:کل کل کردن با گروهک تروریستی Barobax در آی تی زنده رود

چهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الحق کفم برید.
اون +۱ کیه؟؟؟؟

AT سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 17:11

باریک الله الهام بانو!!!
اونوخ تخلصتون چی تشریف دارن؟؟؟
مبانی؟؟؟یا.....۱۰؟؟؟.....یامهاجر؟؟؟یا.....زخم؟؟؟یا......

نابغه واقعا نفهمیدی+۱کیه؟؟؟؟
خب یه نیگاه به کامنت قبلیش مینداختی!!!!!

شقیقه خوبه؟؟؟؟
عاطفه . م بود؟ مگه اون عضو بروبچچچچچ نیست؟

مینا سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 17:23

وااااای!!!!
الهام جووووون!!!! ماشالا به این استعداد!!!!!
شعرت عــــــــــــــــــالــــــــــــی بووووووود!!!!
عجب ذوق و قریحــــــــــه ای!!!!
بابا من یه بیت شعر گفتم (تو پست کل کل شعرا بر سر یک شعر) تا نیم ساعت داشت دود از کلم بلند میشــــــد!!!!!

دیگه چهههههههه و این حرفا.

™ βaroβaXXX سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 18:03

در پاسخ به گروه مخلوع بروبـ(ـچـــ...) پلاس وان :
گروه بروبکسسس سه تا x داره (فعلا) و شما مرتکب اشتباه بسیار بزرگی در این زمینه شدید که قابل بخشش نیست !!
همچنین برای آخرین بار (!) پیشنهاد میشه اسم گروهتون رو عوض کنید !!
ضمنا گروه ما فعلا پیغام گیر نداره !

به جاش ایمیل داره.

فاطمه سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 20:11

راستی زیارت قبول....سوغاتی و از این حرفا!!!!

خیلی ممنون,جا شوما خالی
سوغاتی؟؟؟؟؟؟
تو که میدونی من جد اندر جدم اصفهانین که.......

فاطمه سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 20:19

چهههههههههههههههه
بابا شاعر!!!!

الهام بانو!شاعر نسل جوان
آی کیو خب تو کامنت قبلی نوشتیم اون +1کیه دیگه!!!!

مرضیه چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 22:32

دور از این حرفا چی برام سوغات اوردی؟
البته میدونی که راضی به زحمت نبودم!!!!!!!!!!!!!
چههههههههههههههههه

خودمو دیگه. بهتر از این چی میخوای؟؟
کاملا هم معلومه راضی به زحمت نبودی.....

مهسا جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 16:30

چهههههههه.مرضی بشین تا برات سوغاتی بیاریم!
چههههههههههههههههههههههههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد