وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

شکست

اشکی که در هنگام شکست می ریزیم 

   

 

همان عرقی است که در هنگام تلاش  

 

 

نریخته ایم....

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 11:07

من الان دارم درک میکنم این متنو!!!

منم واسه همین الان این پستو گذاشتم که همه با تک تک سلو ل های بدنشون () می تونن درکش کنن...

سیما پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 12:35

عاطفه جان حرفت همیشه هم صحت نداره بعضی وقت ها با وجود تلاش هم به چیزی که می خوای نمی رسی بعضی وقت ها که چه عرض کنم شاید همیشه گاهی وقت ها سرنوشتت با رفتنو نرسیدن گره خورده با هر نفس عذاب کشیدن گره خورده با اکراه به زندگی ادامه دادن گره خورده گاهی وقت ها چشماتم واسه اشک ریختن حاصل از شکست دیگه خسته شده بغضت دیگه نمی خواد بترکه ای کاش بغض حاصل از شکست خفت می کرد ولی حیف که تو (منظورم با خودمه)لایق همونم نیستی

گاهی گمان نمی کنی ولی می شود

گاهی نمی شود که نمی شود ...

مرتضی پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 14:25 http://kooris-6.blogsky.com/

سلام !
خیلی قشنگ بود!؟
خوشحال میشم بیای به وبلاگم!
موفق باشی...

علیرضا پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 14:48

فقط یه ذره موافقم !

فاطمه پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 22:29

سیما!!!!!
خوبی؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟

AT جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 13:40

سلام اصلا یه پیشنهاد!!!
سیما تو که اینقدر از زندگی نا امیدی واسه چی ادامه میدی اصلا؟؟؟
حالا پیشنهاد:من چند وقته حالم گرفته اس میخوام دق دلیمو سر یکی خالی کنم اگه داوطلب بشی تا من دق دلیمو سرت خالی کنم کلا از صفحه روزگار محوت میکنم تا این همه عذاب نکشی بعد هی تلاش بی نتیجه هم نکنی؟؟؟
چطوره؟؟؟خوبه؟؟؟؟موافقاش دستا بالا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد