وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

صرفا جهت اطلاع...!

به نظر شما چندتا از گزینه های زیر درسته؟

۱.مدیرای ما انقد شخصیت دارن که کامنتای تایید نشده پستا رو نخونن!


۲.IT های 90 اصلا به گروهای بچه گونه و مسخره تفکیک نمیشن!


3.بین ما خیــــــــــــلی صفا و صمیمیت هست!


4.ما واسه هم خیــــــــــــــــــــلی احترام قائلیم!


5.اصلا از پیشرفت و خرخونی بقیه احساس حسادت نمی کنیم!


6.فرق بین توهین و انتقاد رو خوب میدونیم!


7.وب سایت ما .....

                              آخر خندس!


نظرات 5 + ارسال نظر
خودم یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 08:23

1.کاملا درست
2.کاملا درست
3.کاملا درست
4.کاملا درست
.5کاملا درست
6.کاملا درست
7.کاملا غلط .... اینو دیگه مطالب علمی وبمون میتونه ردش کنه!

مینا زمانی یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 12:21

چقدر حقیقت تلخــــــه!!!

فاطمه یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 15:25

خب همین جا بابت انتقاد بجاتون تشکر میکنم.اگه اجازه بدین راجع به این گزینه ها کمی توضیح بدم.دوست نداشتین تاییدش نکنین
1-حرف حسابو باید قاب گرفت زد به دیوار...قبول دارم،اتفاقی که برای پست شما افتاد واقعا اشتباه بود

2-همیشه بین همه همکلاسی ها گروه های دوستانه ای تشکیل میشه که اعضای اون گروه ها نسبت به بقیه باهم صمیمی ترن.شاید این گروه ها اسم نداشته باشن ولی همیشه وجود دارن.انتخاب دوست صمیمی و داشتن گروه دوستانه بچه گونه نیست،هست؟ چه بخوایم چه نخوایم این گروه ها توی کلاس ماهم وجود دارن و داشتن وبرای هم کامنت میذاشتن و شوخی میکردن.حالا چه تحت عنوان اسم گروه چه تحت عنوان اسم یکی از بچه.این کار اصلن مسخره بازی(!)نیست.هست؟من فکر میکردم طرفدار تعامل دوستانه باشید!!!!!
3-هست دیگه،مگه نیست؟ئه ببخشید یادم نبود تعریف من از این دوتا کلمه با بقیه فرق میکنه.میشه ی بار برای همیشه یکی این کلمات رو برای من معنی کنه؟شما معنی میکنین؟لطفا.
4-احترام چیز خیلی خوبی است(الان همه متحول شدن!!!) .خوبه اما دوطرفش
5-مگه کسی حسات کرده؟ماکه همه عین همیم.حالا یکی تو ی درس موفق تر تو ی درس ضعیف تر ،اون یکی برعکس!
6بله تا جایی که من یادمه وتا امروز همه انتقادات به جا ،سازنده و بدون توهین به اشخاص بودن....مگه غیر از اینه؟
7-الان این کنایه بود ،یا نه جدی؟لطفا موضع خودتون رو مشخص کنین منم بتونم جواب بدم!

در پایان امیدوارم مدیر بعدی که به جای من میان بتونن موفق عمل کنن.هم حواسش به پشت ها باشه که کی چی میذاره ی وقت به کسی توهین نشه،هم دیکتاتور نباشه.هم وبلاگ سرگرم کننده باشه همه بیان ،هم مطالب آموزنده داشته باشه.هم همیشه آنلاین باشه ی وقت از خارج کلاس کسی کامنت نذاره،اگر گذاشت قبل از تایید حذفش کنه!!!هم نظرات رو نخونه!!
هم دعوا اگه شد جوابگو باشه،هم فورا عوامل دعوا رو تنبیه(!)کنه.ضمنا هرگز نباید خطاکنه!
وهم.....
باشخصیت باشه.


میدونم طولانی شد ولی خب شاید لازم بود...
موفق باشید

۱.
۲.
۳.
۴.
۵.
۶. اینو دیگه باید از ... پرسید!
۷. خداییش نفهمیدین!

جالبه هم درمورد شما و هم درمورد علیرضا خان .....

نمیدونستم با یه صرفا جهت اطلاع خودتونو میتکو نین و فورآ استعفا میدین...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه میدونستم شاید ......
موید باشین...!

[ بدون نام ] یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 19:39

قربون تو که اینقد با شخصیتی محسن جان !

غیر از گزینه 1 درمورد بقیه گزینه ها هیچ نظر خاصی ندارم ، چون همش یه برداشتی بوده که خودت داشتی و اومدی زدی تو وب
(هرچند به نظر من برداشت خیلی چِرتی بوده ، ناراحت نشو نظر شخصی خودم بود)

درمورد گزینه یک هم حق با توئه ، ولی اگه احیانا یه روز مدیر شدی و تونستی فقط صرفا نظرات خودتو جدای از نظرات بقیه ببینی من اسممو عوض میکنم .
هیچ کاری هم به این ندارم که اگه یه نفر اومد و یه نظر خیلی بدی داد تو بخوای پاکش کنی یا نه ...

ولی خب حالا با این حرفی که زدی واسه من خیلی بد شد چون از اون حقوقی که بابت این کار بهم میدادن کم کردن ...

اگه دیدی به وقت با ارزشت لطمه نمیخوره و بچه ها هم قبول داشتن هیچ اشکالی نداره تو بیا مدیر شو ، مخصوصا با این وقتی که میذاری و راحت میشینی درستو میخونی و هفته ای 15 الی 20 دقیقه هم میای وبلاگ به نفع همس که مدیر باشی . جدی گفتم

۱. چرا داغ کردی؟
۲. شاید نظری هم داشته باشی ولی روت نشده بگی !!!
۳. شایدم این نظر تو خیلی چرت بوده ! امیدوارم ناراحت نشی !
۴. لازم نیس اسمتو عوض کنی فقط کافیه چشاتو درویش کنی !
۵. با هر صرفا جهت اطلاعی از حقوق کسی کم نمیشه
اگه اینجوری بود که .......
بازم میگم ......

نمیدونستم با یه صرفا جهت اطلاع خودتونو میتکو نین و فورآ استعفا میدین...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه میدونستم شاید ......

فاطمه دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 21:16

می گویند صبوری...میخواهم خودم هم به این باور برسم که صبورم....

یا علی

فقط خواستم سکوتم را بشکنم
مبادا دل کسی را.....!
یا زهرا...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد