وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

کل کل شعرا بر سر یک شعر!!!!

 حافظ شیرازی

اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل مارا

به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را


صائب تبریزی

اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل مارا

به خال هندویش بخشم سر و دست و تن و پا را

هر آنکس چیز می بخشد ز مال خویش می بخشد

نه چون حافظ که می بخشد سمرقند و بخارا را 


شهریار 

اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل مارا

به خال هندویش بخشم تمام روح و اجزا را

هر آنکس چیز می بخشد بسان مرد می بخشد

نه چون صائب که می بخشد سر و دست و تن و پا را

سر و دست و تن و پا را به خاک گور می بخشند

 نه بر آن ترک شیرازی که برده جمله دلها ر
ا 

شاعر معاصر
اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل مارا
خوشا بر حال خوشبختش، بدست آورد دنیا را
نه جان و روح میبخشم نه املاک بخارا را
مگر بنگاه املاکم؟چه معنی دارد این کارا؟
و خال هندویش دیگر ندارد ارزشی اصلا
که با جراحی صورت عمل کردند خال ها را
نه حافظ داد املاکی؛ نه صائب دست و پاها را
فقط میخواستند اینها بگیرند وقت ماها را

نظرات 10 + ارسال نظر
AT جمعه 23 دی 1390 ساعت 22:15

وای خیلی پایه بود...مرسی الهام جونم اینا!!!

فاطمه جمعه 23 دی 1390 ساعت 22:16

خیـــــــــــلی قشنگ بود!!!

نرجس جمعه 23 دی 1390 ساعت 22:35

عجب چیزی بودااااااا
خیلی قشنگ بود....


من خسته شدم از بس از اینا گذاشتم. ولی این آقای مظفری عمرا از رو بره....

مینا زمانی جمعه 23 دی 1390 ساعت 23:44

همینه دیگه!! کم مونده بود به حضرت حافظ گیر بدن که دادن!!!
این شعرم همین حالا خودم گفتم(البته به اندازه ی حل یه مسئله ی سه ستاره ی فیزیک هالیدی به مخم فشار آوردم تا اومد!!)

اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را
بهر جراحی خالش دهم فیش حقوقی را

خوووووب بیـــــد؟؟؟!!!

هااااااا خوب بید.
ولی اگه با لیزر بخواد خالشو برداره باید بنویسی به هر جراحی خالش دهم سه چارتا فیش حقوقی را!!!!

عاطفه شنبه 24 دی 1390 ساعت 00:12

Aιirεzα شنبه 24 دی 1390 ساعت 16:05

قشنگ بود
خانوم زمانی بیتتون خوب بودااا فقط خواهشا تمام تلاشتونو بکنین درآینده شاعر نشین یه وَخ !!!!

مهدیه شنبه 24 دی 1390 ساعت 18:40

نیلوفر یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 00:34

خیلی قشنگ بود ای ول
بازم از این کارا بکن !!

من که کاری نکردم. همه زحمتارو حافظ و صائب و شهریار و شاعر معاصر کردن.

خودم یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 10:43

این چه جمله ای بود من تو پاسخ نیلوفر نوشتم؟
نیلو جان به جای زحمتا بخون کارا!!!!

مینا زمانی یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 12:36

آقای صادقیان:
اتفاقا به همین موضوع فکر کرده بودم!!
آخه اگه شاعر بشم روی حافظ و سعدی و فردوسی رو کم میکنم! درستش نیست اینجوری خب!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد