وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

حاضر جوابی انیشتین

می گویند “مریلین مونرو ” یک وقتی نامه ای نوشت به ” البرت اینشتین ” که فکرش را بکن که اگر من و تو ازدواج کنیم بچه ها یمان با زیبایی من و هوش و نبوغ تو چه محشری می شوند !
بزرگترین  سایت تفریح و سرگرمی ایرانیان | WWW.HamRazan.Com
اقای ” اینشتین ” هم نوشت :
ممنون از این همه لطف و دست و دلبازی خانم .واقعا هم که چه غوغایی می شود !
ولی این یک روی سکه است .
فکرش را بکنید که اگر قضیه بر عکس شود چه رسوایی بزرگی بر پا می شود !
نظرات 3 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 12:29

از اینشتین خواستگاری کرده؟؟؟

آره !!!!

AT یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 18:10

مگه من تورو به تخت نبسته بودم ترک کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا اومدی این همه پست گذاشتی؟؟؟؟
تازه همه به من میگن من شوماهارو سربه نیست کردم....
چههههههههههههههه وازاین حرفا!!!!

ژاهرَن کلینیکت بی فایدش عژیژ دلــــم!!!
طنابو به تختم شفت نبشته بودی، یه کم دشت و پا ژدم واژ شد!!!

محمد دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 17:57

عجیبه خیلی طبیعی نقش معتاد رو بازی می کنین آفرین !!!
اصلاً بهتون نمیاد.

چی کارش کنیم دیگه!! شالهاشت که کنار منقلیم!!!
رفیق ناباااااب!!! ژغال خوووووب!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد