وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

حسرت

خدا پرسید: 

می خورید یا می برید ؟ 

من بی درنگ گفتم: 

می خورم 

 

 

چه می دانستم 

 

لذت ها را می برند 

     حسرت ها را می خورند... 

تقدیم به همه کسانی که از ریاضی ۱ در حسرت اند  ...

نظرات 4 + ارسال نظر
الهام شنبه 17 دی 1390 ساعت 18:37

میفتم....

دیگه تو نمی خواد خودتو لوس کنی
اوضاعت از من که بهتره

AT شنبه 17 دی 1390 ساعت 19:18

بابا اشتباه شده به جون خودم من به خدا گفته بودم"می برم"
(واسه امتحان ریاضی)نیمیدونم چرا این طوری شد!!!
فکر کنم پارتی بازی شده آخه من نه چیزی بردم ونه چیزی خوردم هه...ولی یواشکی یه چیزایی خوردم(....حسرت)

منم یه چیزایی بردم ، به دردم نخورد ...
و تبدیل به حسرت شد

فاطمه شنبه 17 دی 1390 ساعت 19:44

اسماعیل یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 15:39

من رفتم سر امتحان ریاضی که لذت ببرم اما حسرت خوردم
نگران نباشین همه باهم ترم بعد سر کلاس ریاضی1
وعده ما دانشکده علوم

ولی در عوض ی تجربه کسب کردید
که وقتی استاد گفت حذف کن...
یعنی: حذف کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد