وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

آرزوی 10 و تیری در تاریکی

امیدورام برگه هیچ کدوممون اینجوری نشه!!!











همین دیگه...

نظرات 8 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 15:22

آخریه که آخرش بود !
یعنی ما هم واسه استاد مهاجر ازین چیزا بنویسیم قبول می کنه ؟!

به احتمال زیاد نه.
آخه پایین این عکس ها نظر استادهارو هم نوشته بود.دیدم نا امید میشین نذاشتم!!
حالا شما امتحان کن.

عاطفه پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 16:50

سوال: هدفت از گذاشتن این پست چی بود ؟
۱. بردن آبروی دانشجویان بی گناه
۲. آموزش چگونگی پر کردن ورقه های امتحانی
۳.دلت می خواسه

3

AT پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 18:03

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
فاطی!!!!از دست تو سرمو میزنم تو دیواراااااااااااااااا!!!
فقط تواین اوضاع همینو کم داشتم
دارم گریه میکنم
کاش هنوز دبیرستان بودیم

الان اون جمله رو میگم که دوست نداری ها!!
حالا گریه نکن،فکر کن الان بعد از ظهر شنبس،ئه حالت بدتر شد؟
....خب اوم،هان...آره کاش دبیرستان بودیم هنو!

الهام پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 18:56

یعنی تو معرکه ای
تو بینظیری

برا استادش نوشته مرامتو عشقه؟؟ وای خدای من....
شمع فروزان توام اینگونه خاموشم نکن
جان من نظر استادا رو هم بذار

چیز خاصی نبود میگفتن این دانشجوهای تنبل درس نمیخونن فکر میکنن ما با این کارا نمره بهشون میدیم،اینم تیریه تو تاریکی!
مضمون کلیشون این بود

AT شنبه 17 دی 1390 ساعت 19:02

فاطی الآن بعد از ظهر شنبه اس و گریه من بدتر شد
الآن بیشتر از همیشه کاش هنوز دبیرستان بودیم

الان بعد از ظهر شنبس و منم همین حسو دارم!!!

نیلوفر یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 00:05

عجب بد از ظهر سگی بود این بعد از ظهر شنبه ( عجب)!!
واقعا ای کاش دبیرستانی بودیم ای کاش ای کاش...

بس دیگه آخه چقدر نا امیدی؟
اگه منظورت از بعد از ظهر... قضیه سی و سه پله که همینه دیگه نمیشه کاریش کرد.
اگه هم افتادن و امتحان منظورته که گلم اقتادن مال دانشجوئه!!!ما نیوفتیم کی بیوفته؟

الهام یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 23:53

مگه سی و سه پلم قضیه داشت؟؟؟

بابا برا چی اونجا اعصابمون خرد شد؟!!
یادت اومد؟من که بیشتر ناراحتیم مال اون بود.

بروبکسس ! (اسماعیل وعلیرضا) سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 14:57

اقتادن ؟!!!!

نه نظرم عوض شد...مشروطی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد