وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

انتخاب بازیگر برای تئاتر سبزیجات!!!


اطلاعیه


سلام به همه!

مدتی نبودم ولی حالا که اومدم با ی خبر دست اول اومدم.

من و عاطفه توی کانون تئاتر ثبت نام کردیم و به تازگی برای بازی در دو نقش از ی تئاتر پذیرفته شدیم.

اما تا امروز تمرین جدیی نداشتیم چون تئاتر ما نیازمند دو نقش دیگه اس.

یه خانوم و ی آقا.

بذارین قبل از هر چیز کمی در مورد تئاتر توضیح بدم:این تئاتر یک تئاتر معنا گراست که شخصیت های اون سبزیجات هستن.قراره توی این تئاتر به زود باوری انسانها و شکاک بودن بعضی های دیگشون اشاره بشه و نقد بشه.

کارگردان تئاتر هم از الان بگم ی ارشد الهیاته بعد نگین نگفته بودی!!!ولی آدم خشکی نیست.

این تئاتر بازیگران زیادی داره و میشه گفت کار بسیار دشواریه!

حالا نقش هایی که لازم داریم دو نفر در نقش سیب زمینی هستن.دو شخصیت که یکیشون مخ ریاضیاته(دختره) و یکیشون هم عاشق حل مسائل حل نشدنی(پسره).


حالا از شما دوستان میخوام در صورت تمایل به بازی در این تئاتر و در صورت احساس استعداد بازیگری فردا(سه شنبه) تاقبل از ساعت دو به کانون تئاتر مراجعه فرمایید.بگین واسه تئاتر سبزیجات اومدین و با آقای چمنی کار دارین و برای نقش سیب زمینی اومدین تست بدین.میخواین فردا با هم هماهنگ کنین بعد از کلاس حل تمرین باهم برین.میخواین به بقیه هم خبر بدین!

امیدوارم بچه های کلاس خودمون برای بازی در این دو نقش انتخاب بشن!

نظرات 7 + ارسال نظر
مینا زمانی دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 13:10

آره من عاشق تئاترم حتما میام!!!!!!!!!!
البته بگم من خیلی مخ ریاضی نیستمااااااااا!!!!!!!!!

ولی میتونم نقش این سیب زمینی رو گفتی بازی کنم!!!!!

باید ببینیم نظر آقای چمنی هم همینه یا نه!!!!
حالا ما سفارشتو میکنیم!!

کامران دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 14:07

ببخشین, بریم بهشون بگیم ما میخوایم نقش سیب زمینی رو داشته باشیم؟!!!!!!!!!!!!!!

بله دقیقا.خودشون بگین تئاتر سبزیجات متوجه میشن.

علیرضا دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 17:01

حالا نقش دیگه ای بجز سیب زمینی نبود ؟!
راستی درمورد ACM اینا هم که جواب ندادین ...

اونو که گفتم که هنوز نمیدونم بذارین ببینم گوگل پلاس مناسبه برای این کار یا نه.
بله نقش دیگه ای هم هست آخه یکی از بچه ها نمیتونه بیاد معلوم شد میگیم.نقشش هم درخته

علیرضا سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 19:28

به نظرتون باید باور کنیم ؟؟!!

به نظرم نه
ولی خوب خیلی ها باور کردن!!!
حالا این کامنتو بعد از لو رفتن قضیه گذاشتین یا قبلش؟!!

علیرضا چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 08:00

بعد ازین که لو رفت گذاشتم !!
ولی اولش هم یکمی تابلو بود سرکاریه !

یکمی؟!!!!!!
خیلی!
آخه آقای چمنی ،تئاتر سبزیجات،نقش سیب زمینی!!!
تازه شما همشو نمیدونین!!!

اسماعیل چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 10:08

من خیلی دلم میخواد تو تئاتر بازی کنم حیف که بلد نیستم
ملی یه رفیق دارم که اونم بلد نیست

سامان همت چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 21:19 http://gkomil2717.blogfa.com

خیلی هم خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد