وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

flightradar24

میتونید اینجا همه پروازای دنیا روببینید...

http://www.flightradar24.com       

اگر ماوس را روی هواپیما کلیک کنید،سمت چپ همه اطلاعات هواپیما نشان داده میشود. هواپیماهای نظامی در این وبسایت دیده نمیشوند.کمی اگر نگاه کنید حرکت هواپیماهارانیزمیبینید.شمامیتوانیدحرکت هواپیماهای قاره های دیگر مثلا اروپا را نیز مشاهده کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
AT جمعه 4 آذر 1390 ساعت 00:22

خودم واسش خیلی ذوق زدم...

مهدیه جمعه 4 آذر 1390 ساعت 11:52

واقعا جالب بود!
مرسی.

خواهش...قابلی نداشت عیزم....

فاطمه جمعه 4 آذر 1390 ساعت 20:50

وای منم ذوق زده شدم!!!چه باحاله!!!
این شکلکه رو خیلی دوسش دارم

منم این شکلکه رو خیلی دوس دارم تازه هم کشف کردم که چقدر پایه اس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد