وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

خواهشن همه بخونن!!

سلام به همه دوستای گلم

اول از همه باید از همتون عذر خواهی کنم به خاطر کوتاهی در مسئولیتی که بهم محول کردین.

دلیلش این بود که کامپیوترم مریض شده بود از این ویروسایی که جدید اومده گرفته بود مجبور شدم به کل ویندوزشو عوض کنم،که خب بماند چه بلاهایی سر این بدبخت اومد.حالا که درست شده(البته نیم بند)و در خدمت شما هستم!

مطالبی که گذاشتینو به همراه کامنت هاتون خوندم.این شد که تصمیم گرفتم این پستو بذارم!

دوستای گلم!

اگه وبلاگ دختر خانومها و آقا پسرا جدا بود ،خب میشد هرجور که دلمون بخواد باهم صحبت کنیم و کامنت بذاریم!اما الان این ی وبلاگ گروهیه.به خاطر تفاوت های اخلاقی( یا نمی دونم هر چیز دیگه) که وجود داره، رعایت بعضی از نکات لازمه.

بذارین ی مثال بزنم.حتمن کامنت های مطالب اخیر رو یادتونه.خانوم ها از کامنت ها و پاسخ ها ناراحت بودن اما آقایون براشون خیلی عادی بود و انگار نه انگار که چه حرفهایی به هم زدن!!!

من نمیگم برخورد کدوم دسته غلطه کدوم درست،‌‌ مهم تفاوت دیدگاهه.

ما دیگه باید خودمونو برای ورود به ی جامعه به عنوان یکی از افرادی که توی چرخیدن چرخ جامعه شریکه،آماده کنیم.پس باید به تفاوت دیدگاه ها احترام بذاریم و یاد بگیریم چه طور باهم ارتباط برقرار کنیم که نه سیخ بسوزه نه کباب!

ازتون میخوام یکی از مطالب رو انتخاب کنید و کامنت هاشو بخونین تا متوجه منظورم بشین.



اما در مورد انتقاد.وقتی قراره از کسی انتقادی بکنیم چقدر خوبه که به ویژگی های اخلاقی اون فرد توجه داشته باشیم.و چقدر خوبه موقع انتقاد انصاف داشته باشیم و وقتی از دست کسی عصابانی هستیم سریع ی پست یا کامنت نذاریم که ای وای و ای داد و بیداد دیدی فلانی چی نوشته؟!دیدی فلانی چی گفته؟!!!!!!!!

پیشواهای دینی ماهم همیشه گفتن انتقاد پنهانیش خوبه نه علنی.پس بهتره اول ی سری به فهرست نویسنده ها بزنید و در قسمت "تماس با من"انتقادتون رو مطرح کنید.اشکالی نداره اگه اسمتونو نگین!!اینجوری شاید خیلی از مشکلاتمون حل بشه.



در مورد مهمانان وبلاگ:بهتره اگه کامنتی رو در حد وبلاگمون ندیدیم تایید نکنیم تا بعدا دردسر نشه برامون!و اینکه با برخورد مناسب و منطقی،ازمهمونامون پذیرایی کنیم.گاهی اوقات شاید کامنتهاشون تلنگری باشه واسه اینکه بتونیم نقاط ضعفمون رو پیداکنیم.درکل بیاین ی وبلاگ مهمون نواز داشته باشیم.


حتمن اگه این متنو خوندین در قسمت نظرات،نظرتون رو بگید.توی این ی مورد اگه انتقادی رو وارد میدونین حتمن در قسمت نظرات بگین.ممنون از تودوست عزیز که وقت گذاشتیو این مطلب طولانی منو خوندی


به امید اینکه روزهای خوبی رو

در کنارهم داشته باشیم

و به این امید که همیشه

باشوق ذوق روزهای اول

به این دفترچه خاطرات مجازی

سر بزنیم.


از طرف ی مدیر شرمنده!!

نظرات 6 + ارسال نظر
AT پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 23:52

فاطمه جان BRAVO!(حالااگه الهام بوددوباره قضیه discuss و titleرووسط میکشید...)آخه چقدر جات خالی بود چندروزنبودی وبلاگ....

ممنون.

علیرضا جمعه 4 آذر 1390 ساعت 06:22

بله قبول دارم .

مهدیه جمعه 4 آذر 1390 ساعت 11:56

موافقم باهات فاطمه جون.
ممنون

خداروشکر که موافقین.

نرجس جمعه 4 آذر 1390 ساعت 14:22

فاطمه جون درست گفتی من که دیشب تصمیم گرفته بودم دیگه به وبلاگ سر نزنمو همه ی مطالبمو حذف کنم اونم به خاطر برخوردهای خیلی بد بعضی افراد باهام ولی اگه واقعا روال وبلاگ از این بچه بازیا عوض بشه ودیگه این مطالب بی معنی رو نداشته باشیم منم باهات موافقم.

مثلا من این آدرسو به خونوادمم و آشناهامم دادم خوب اگه ببینن توش چه چیزایی گفته میشه که دیگه نمیذارن من اصفهان برگردم

اوه اوه!آبرومونو که بردی بچه!به خانواده هم آدرسو دادی؟
البته منم مامانم میان و به وبلاگمون سر میزنن!

راضیه یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 00:23

خیلی خوب گفتی خوشم اومد

الهام دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 14:38

من دستم به این AT برسه.
منم باهات موافقم فاطمه جان
در ضمن من دلیلی برای شرمندگی تو نمیبینم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد