وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

نقاشی های سه بعدی یک پسر 17 ساله

خودم که دیدم کیف کردم...حالا....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا جمعه 4 آذر 1390 ساعت 11:53

محشر بود!!!!

ممنون متشکر(نیس حالا خودم همه شو کشیدم،تشکراشو من میکنم...والا...)

مهدیه جمعه 4 آذر 1390 ساعت 12:01

woooooooooooow!!!!!!!

EVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

مینا زمانی دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 11:31

خیلی قشنگ بود عاطفه جون
کاش میشد یه جوری کشیدن این نقاشی ها رو یاد بگیریم
خیلی علاقه دارم

بیا یادت بدم....بسم الله الرحمن الرحیم
ابتداباید خلوص نیت داشته باشی......چهههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد