وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

معرفی سایت

می تونین تو این سایت البته بعد از عضویت و کمی هم دست به جیب شدن هر مقاله ای که خواستین رو دریافت کنین (خود من تو ثبت نام مشکل دارم):



www.gigapaper.net

می تونین تو این سایت هر چی خواستین پیدا کنین:


www.google.com


این سایت برای موزیک گوش دادن عالی هستش عالی عالی :

www.persiantracks.com

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 12:59

سایت دومیه رو از کجا گیر آوردی ؟! خیلی سایت جالبی بود !

می خوام درست صحبت کنم:
تو گوگل سرچ کرده ام بعد از کلی زحمت های فراوان کشیده اند پیداش کرده هستم هه هه هه

نرجس پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 13:31

آره منم قبلا از سایت دومیه استفاده میکردم موتور جستجوش خیلی خوبه به بقیه هم توصیه میکنم اونو امتحان کنن

علیرضا پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 13:47

آفرین یکم دیگه بیشتر تمرین کنی میتونی درست صحبت کنی !

محسن پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 15:59

محمد تو میتونی سایتای بهتری هم پیدا کنی دلسرد نشو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد