وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

یادگار

سلام بیاین بهترین (یه چیزی تو این مایه ها) شعری، جمله ای که تا حالا شنیدین رو بنویسید یکی ، دو تا یا هر چندتا ؟


محمد: من خودم با این دو جمله کلی حال کردم

حبیب : (خواننده) :

یه روزی میـــاد با من تو همــبازی شـد                     ولی رفتی تا ابد شبیه یک سایه شدی

می دونی رنگ نگاهت شده از ابریشم                     مـن بیچـاره هنـوزم به تـو می اندیشـم

و

دکتر علی شریعتی :

دریغا . . .

وقتی بود نمی دیدم، وقتی می خواند نمی شندیم

حالا . . .

می بینم که نیست، حالا می شنوم که نمی خواند 

افسوس . . . 

نظرات 6 + ارسال نظر
ایوبی سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 13:18

احسنت اقا محمد

سینایی سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 18:25

دلم گرفته از ادمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن... دلم گرفته از ادمایی که میخوان مال اونا باشی ولی خودشون مال تو نیستن....

زهره سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 18:56

با دکتر موافقم

شاه سنایی چهارشنبه 2 آذر 1390 ساعت 12:07

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نی نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود
<خیام>

زهره چهارشنبه 2 آذر 1390 ساعت 22:33

آری آری زندگی زیباست
زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست
گربیفروزیش رقص شعله اش درهر کران پیداست
ورنه خاموش است و خاموشی گناه ماست

AT چهارشنبه 2 آذر 1390 ساعت 22:54

این قشنگترین جمله ای نیست که شنیدم،اما چیز پایه ایه
(البته ازنظر خودم) میگه که"مهم نیست قشنگ نیستی قشنگ اینه که مهم نیستی"

یه معروفی هم هست که قولش میگه:
"آدما از آدمازود سیرمیشن
آدما از عشق به هم دلگیر میشن
آدما روعشقشون پا میذارن
آدما آدموتنها میذارن
آدما آخ آدمای روزگار
چی میمونه از شماها یادگار"
(نخ سوزن قسمت آخرش)
درضمن باکامنت زهره هم شدیداموافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد