وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

دانلود برنامه فلش تشخیص اعداد در نظر گرفته شده

این ی برنامه خیلی جالبه که از وبلاگ یکی از دوستام گرفتم.حتما دانلودش کنید.

دیروز بعد از کمی فکر کردن رازش رو فهمیدم اگه خواستین بگین تا بهتون بگم!!!!


اینم لینکش

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 15:59

خیلی جالبه . منم بالاخره رازشو میفهمم

ما که بخیل نیستیم..

مینا زمانی چهارشنبه 2 آذر 1390 ساعت 12:14

من بار اول که انجامش دادم فکم تا طبقه ی اول مجتمعمون کش اومد
دفعه ی بعد کمتر کش اومد
دفعه ی بعد مثل کسایی که از پشت کوه اومدند به شکل نگاه نکردم و چشمامو بستم!!!
دفعه ی بعد قبل از اینکه برنامه رو شروع کنم عددمو بدست آوردم!!!
بعدش اصلا هیچ عددی رو درنظر نگرفتم!!!
ولی هر کدوم این کارها رو کردم دیدم برنامه (بنده ی خدا) کار خودشو میکنه!!!
گفتم باید یه راز ریاضی وار توی اعدادی که بدست میاریم باشه!!!خوب نگاه کردم و بالاخره رازشو فهمیدم!!!
الان شدیدا احساس خود باهوش پنداری میکنم!!!

عزیزم اون احساس خود با هوش پنداری نیست!!همونه که خودت میدونی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد