وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

درس دلنشین مبانی!

سلام بچه ها... 

عجب امتحانی بودااا

اون از فیزیک که...به به!!!!اینم از مبانی مون 

شما امتحانتونو چکار کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
مهدیه دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 12:34


واقعا سوال 4 سخت بود!!!!
ولی میدونی؟اصلا مهم نیس!!!! فوقش اینم با فیزیک ترم بعد....بــــلــــــه!

خدا به خیر بگذرونه!

شاه سنایی دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 14:06

تا حالا تو عمرم این همه چرت و پرت یه جا ننوشته بودم

علیرضا دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 16:16

من نیم ساعت رو سوال یک فکر کردم بعد شروع کردم فلوچارتشو کشیدم ! ، تازه اونموقع فهمیدم باید برنامشو بنویسم نه اینکه فلوچارتشو بکشم !
سوال چهار رو هم که فکر کنم به زبان ژاپنی نوشتم !

ایشالا که ماکسیمم نمره ی کلاس مال شما بشه

نرجس دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 20:29

خوش به حالتون آقای صادقیان لااقل آخرش فهمیدین باید برنامشو بنویسین نه فلوچارتشو!!!!!آخه منم کلی فکر کردمو فلوچارتشو کشیدم بعد که اومدم خوابگاه بچه ها بهم گفتن که می بایستی برنامشو مینوشتیم نه فلوچارت ......
یعنی مبانی رو میافتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهسا دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 20:42

ای خدااااااااا!!!!! حالا چه کار کنم؟؟؟؟؟؟

مینا زمانی سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 12:42

خیلی جالبه...
من سوال یک رو یه عالمه روش وقت گذاشتم آخرسر وقتی تریسش کردم فهمیدم فقط برای n های زوج کار میکنه!!!!!!
یعنی اگه تعداد دانشجوها فرد باشه برنامم جواب نمیده!!!!!......

AT و فاطمه سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 12:46

دلتون آب ما همه سوالا رو درست جواب دادیم،تازه تریسش هم کامل جواب داد.اصلا استاد اگه ببینه فکر میکنه از رو پاسخ نامه خودش کپی پیست کردیم!!!! بازم دلتون آب باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد