وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

پست درخواستی....

چرا؟؟!!...خب چرا ما باید اینجوری 75 میلیون بشیم؟!...چرا؟؟!!...واقعا چرا؟!نمیگین ماهانمیتونیم...شاید واقعا تحملشو نداشته باشیم.....

.

.

.

آخه ایـــــــــــــــــــــــــــن همه سوتی در عرض فقط چند ثانیه؟این انصافه؟؟

دوستان رفته بودن مقبره شهدای گمنام پشت فنی.ظهارنظر این مهندسان نخبه در مورد قبور:( خودم :اینجا واجبه من سکوت کنم تا خودتون بشنوین!):

(آها توضیح:چون گمنامن اصولا اسم شونو عبدالله میزنن فامیلشونم اینجا زده بودن اختران بی نشان!)

عاطفه محسنی: خب اینا رو که اسمشونو میدونن عبدالله ئه، چرا فامیلشونو نمیدونن؟؟؟!!!!

مهسا ماه وش: نههههههههههههههههه...واسه یه نفر پنج تا قبر درست کردن خـ....

(! خودم : اینجا واقعا کثرت علامت تعجب هم پاسخگو نیست!)

عاطفه محسنی:خب چرا آرم دانشگاه اصفهان رو قبرشونه؟

(خودم : این تیکه رو با دقت بخونین بلکه بتونین هضم کنین!) مرضی: چون همینجا پیداشون کردن...

اضافه میکنم این ادعاها کاملا به طور جدی بیان شده بود....

خودم : آخه عزیزم مگه اینجا شلمچه اس یا جزایر مجنونه که اینجا پیداشون کنن!!!

چرا؟!!!

...من دچار دگرگونی فلسفه وجود شدم!

تازه مهسا پیش خودش میگفته:ئـــــــــــــــــــــه... پس چون فامیل این شهید اختر بی نشانه اسم این سلفه رو گذاشتن اختران بی نشان!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
عاطفه سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 22:08

این پست صرفا به خاطر درخواست دوستان گذاشته شده.

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 20:15

بسیار زیبا بود!
(هرچند یه بار از زبون خودتون شنیده بودم)

ممنون!زیبا نبود...فاجعه بود، فاجعه!
شما؟فکر کنم الناز هستی؟!

الهام پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 17:52


وای که اون روز چقدر خندیدیم، من کلـــــی به آی کیوی خودم امیدوار شدم.

ولی از نظر من امیدوار نشو!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد