وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

چه خبر؟

چه خبر؟ 

هیشکی اینجا نیس؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
الناز چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 10:20

سلام به همه دوستان
دوباره وبلاگمون کپک زد
هر چی من میام سر بزنم می بینم پست "بهار " مهدیه در صدر جدول قرار داره

salam azizam, uhum gooya hamintore! :-(

الهام پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 18:37

سلام علکم، چیطوری؟ آباده خوش میگذره؟ چه خبرا؟ دلم برا بچه ها تنگیده!

به به سلام، مرسی خودت چیطوری؟ D:
سلامتی!
منم همینطور! :(
مرسی از نظرت :)

فاطمه جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 14:17

سلام
دیروز الهامو دیدم و یاد قدیما افتادم گفتم ی سری به وبلاگمون بزنم...
شوما چه خبر؟
دلمون تنگیده حسابی.
خوش میگذره آباده؟

سلام :)
سلامتی عزیز
منم هم دلم تنگ شده حسابی هم وقتی میبینم تابستون داره تموم میشه غصم میگیره! کلا دچار دو گانگی شدم! D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد