وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

لایییییک :دی

فک کنم بروبکسیا هم پروژشون کامل کامل شده هم آمارشونو خوندن که افتادن به جون این 91یای بدبخت بیچاره ;)

ولی حال کردیم با این کارتونا :)))))

اصن شب امتحانی باعث شادی روح شدین :)

ایشالا آهشون آمارتونو نگیره آقا علیرضا :پی

نظرات 8 + ارسال نظر
AT سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 00:25

ایووووووووووووووووووول خیلی پایه بود!!!!
دمتون گرم ! حالشون گرفته شد!

واقعا حال کردیم :دی
این است آی تی 90 :))))

الهام سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 00:32

یعنی به معنای واقعی کلمه کف کردم!
وای خیلی عالی بود!

حالا دیگه کف کردن نداااشت :دی
نگین این بروبکسیا الان باد میکنناااااا :پی
کاره یه مین سرچ تو اینترنته دیگه :)))

الهام سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 00:38

ایدش خیلی خوب بود.

همون میگفتی ایدش تو حلقت سنگین تر بودیاااا
تو ک کلا همه چیو میفرستی تو حلقت از جمله... رو...

مرضیه سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 00:46

آقا باریک دارن این بروبکسییا ایووووووووووووووووووووووووول
بعد این همه پروژه نوشتن تا این شاهکارا دیدم خستگی از تنم رفت
عالیییییی بود ولی نرگس به نظر مییاد کار یکی دیگه از بروبکسییا باشه ها!!!!!

اولا نرگس نه نرجس(خداااا من چیکا کنم از دست این اسمو فامیلم؟میام فامیلیمو یاد میدم اسممو اشتباه میگین واااااااااااااای
کیییییییییی؟؟؟؟
ولی خبر رسیده همینه هاااااا :پی

مرضیه سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 00:54

گویا متوجه شدم آقای صادقیان این عمل بسیار زیبا را انجام دادن آقای صادقیان:likeeeeeeeeee

آورین خوبه دوهزاریت زود افتاداااااااا :)))))) ;)

الهام سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 22:16

از اعلان عمومیت درباره تو حلقم ممنون!!!

خواهییییییش عزیزم قابلی نداشت :) :پی

فاطمه جمعه 12 آبان 1391 ساعت 08:38

آقا من که کلی ذوق کردم!کارشون حرف نداشت!

آره بابا خیلی با حال بود :دی

کیهان یکشنبه 14 آبان 1391 ساعت 10:29 http://ue.blogfa.com

خسته نباشید این همه زحمت می کشید

سلامت باشین :پی کاری نکردیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد