وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

تولد

امروز تولد عضو جدید کلاسه:

فائزه جون تولدت مبارک


   اولا به جمع ما خوش اومدی

   دوما تولدت مبارک

   سوماایشالا به آرزوهای قشنگت برسی

  چهارما همیشه در جمع ما بمونی




  

نظرات 14 + ارسال نظر
مرضیه پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 20:34

اولا فائزه جون تولدت مبارک انشالا 120ساله شی و تو جمع ما بت خوش بگذره در ضمن شیرینی یادت نره
دوما عاطی جان برا چند نفر این کیکه را میذاری تازه نصفشم که خوردی!!!!!!!

اولا انشالا ۱۲۰ساله بشه و بهش خوش بگذره و شیرینی هم بیاره

دوما آخه عکسش خیلی خشگله
تازه اگه من تو عـــــکــــس یه قاپ به کیکی بزنم که اونم خودم دارم میدم از شماها که بخاری در نمیاد لاقل بذار تو عکس دلم خوش باشه دارم کیک تولدمیخورم!

مهسا پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 21:33

فائزه جون تولدت مبارک!!
فائزه جون حواست به این مرضی باشه !!نیست خودش بمون شیرینی داد!!
عاطی تو چی؟تصمیم نداری شیرینی بدی؟

آره واقعا این مرضیه خودش برا تولدش هیچی نداده واسه تولد بقیه کادو نمیده تازه شیرینی هم میخواد تازه نمیدونی چه بلایی سر مهسا درآورد تابستون(شب نشین و پسورد و...)

چی کی من؟؟ چند بار چندبار شیرینی میخوای؟

مرضیه جمعه 21 مهر 1391 ساعت 01:32

یعنی رسما ببندین جفتتون!! مهسا تو هم فورا برو تو خونه یادتون رفته بردمتون هتل آسمان
عاطی من که یاد ندارم تو به ما شیرینی داده باشی
بعدشم عاطی خوبه گفتی یادم باشه تولدت کادو ندم هنوز دیر نشده ها
مهسا وقتی شام دادی بت میگم با مرضیه در افتادن یعنی چی!!!

تو اصلا آدرس هتل آسمانو بلدی؟

اون روزی که من شیرینی دادم تو نبودی
تازه نه خیلی هم میخوای کادو بدی تازه یادت باشه ندی؟

خدایا خدایا مهسا من هواتو دارم باکیت نباشه!

مینا جمعه 21 مهر 1391 ساعت 11:41

فائزه جان
تولدت مبارک
الهی هر چی از خدا میخوای بهترشو بت بده!

الهام جمعه 21 مهر 1391 ساعت 12:00

فائزه جونم تولدت مبارک. ایشالا همیشه سالم و سرزنده باشی.
مرضی، عاطی، جفتتون خجالت بکشید که شیرینی ندادین.

گویا اون روزی که من شیرینی دادم الهام هم نبوده!

الهام جمعه 21 مهر 1391 ساعت 16:44

تو بگو اون روز که تو شیرینی دادی کی بوده! گویا به ارواح و اجنه شیرینی دادی!!!

والا من نمیدونم اگه حس خود اجنه پنداری بهتون دست میده هر ازگاهی من در جریان نیستم!

فاطمه جمعه 21 مهر 1391 ساعت 17:33

فائزه جان تولدت مبارک ایشالا که 130 سال زنده باشی،اینجا بهت خوش بگذره،
ایشالا تو که شیرینی میاری این عاطی و مرضی و نیلو هم یاد بگیرن ازت و شیرینی بیارن،البته چون خیلی وقت گذشته دیگه باید نفری ی کیک دو طبقه بیارن!!!!البته مهسا تو شیرینی دادی ولی قرارمون چیز دیگه ای بود که عمرا ما یادمون بره!بهله!

واسه همون که واست فرستادم صندوق پستیت

من نمیدونم اونروز که من شیرینی آوردم پس کیا دانشگاه بودن؟
فاطی تو که بودی من شیرینی آوردم؟ نبودی؟؟ من خودم یادمه 5تا هم خوردی!

مهسا یادته گفتم هواتو دارم باکیت نباشه؟!

مهسا جمعه 21 مهر 1391 ساعت 20:18

قربونت عاطی جون !!
باید از این مرضی ی شام بگیریم
مرضی اگه تو مارو بردی آسمان منم بردم شب نشین!
فاطی من که به قرارمون عمل کردم!

خواهش

مرضی طبق روایاتی تنها موجودی است که جان به عزرائیل میدهد اما شام به کسی نمیدهد!

اگه مرضی برده هتل آسمان تو هم شب نشین،منم بردم برج میلاد بستنی با روکش طلا بهتون دادم!

faeze شنبه 22 مهر 1391 ساعت 00:32

بابا خجالتم دادییییننن
از همتون یه دنیا ممنونمممم
جان مادرتون دوا نکنین
در ضمن این شیرینی دادن دیگه چه رسمیه !!!

خواهش میکنم
اینا همش جز آداب ورسوم بروبچچچچچچ ئه!

دعوا نیس که شوخیه
یه رسم خوب !ینی یه رسم خیــــــــــــــلی خوب!

مرضیه شنبه 22 مهر 1391 ساعت 00:37

مهسا تو که میدونی همین الان اراده کنم مییام شام خونتون اصلا خونه شما هم نه خونه عمت خونه عمتم نه خونه مامان جونتمامان جونتم که دیگه....عمت و دختر عمت و....اینم که دیگه بدتر
بعدشم مهسا داری با دمه شیر بازی میکنییا در جریانی که پسورده تمام زندگیت دست منه(فیس ایمیل سامانه دانشجویی خجالت بکش حتی انتخاب واحدتم من کردم و حتی رمز عابر بانکت که تو کفش مونده بودی تا 2 روز که چجوری حدس زدم)
عاطی جان بیمیر خوبه تو در جریانی و این حرفا را میزنی(همون که امروز در موردش با هم حرفیدیم)
در مورد اون روایته هم مطمئنم تنها موجود نیستم چون تو هم با من همراهی در این ضمینه

مهسا ابله یعنی عرضه(عرزه؟عرذه؟عرظه؟اُرزه؟اُرظه؟اُرضه؟اُرذه) نداری این پسوورداتو عوض کنی؟

مرضیه برا چی تو اینقدر خودتو تحویل میگیری؟نه برا چی؟

هووووم؟حالا اون قضیه باید سکرت(secret!)بمونه تا بعد!

اصلا از اول قرار بود من شیرینی بدم قرار نبوده که شام ونهار بدم !شیرینی هم دادم حالا شما که دانشگاه نبودین به من ربطی نداره!درضمن روایات رو تحریف نکن!
بیسواد ز.م.ی.ن.ه :: میشه زمینه نه ضمینه!!!!

مرضیه شنبه 22 مهر 1391 ساعت 20:43

به من چه من تحویل نمیگیرم مامان جونه مهسا منا دیده و یه دل نه .....
هان چیزه من که این زمینه منظورم نبود اون ضمینه که پیروز بت گفتم منظورم بود

مهسا دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 19:40

ینی مرضی بمیر !!بابا خوبه مامان بزرگه بیچاره ی من ی بار تعریفتا کرد !!بی جنبه

مرضیه اِز بـِچـِگـیش همینطور بوده!
نه اینکه نخوادا ،نیمیتونِـد! اونوخ از چیه مرضیه تعریف کردن؟

نیلوفر دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 21:57

فاeزه جان تولدت مبارک
هرچند دیر اومدم به وبلاگ و دیر تبریک گفتم

فائزه نوشتنت تو حلقت!(با عرض پوزش ار حضار!)

نیلوفر سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 22:23

از گفتن خودتم ( ار) هم تو حلقت
خوب بلد نبودم همه کلیدها هم امتحان کردم اما همزه نیومد

خدایا خدایا!
خیـــــــــــــــــــــــلی خب حالا چرا عصبانی میشی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد