وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

هه هه!!!!

خرس گنده چیست؟


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
واژه ای که پدران و مادران ایرانی برای ندادن عیدی و کادوی تولد به فرزندان خویش نسبت می دهند!:|




عطسه دختر: اتسی ....
عطسه پسر: هاتشوبیسخلبوهووووووطراشش !!!!!




سر جلسه امتحان نشستی هرچی تو کلته رو برگه خالی می کنی آخرش نصف صفحه هم پر نمی شه بعد یه نفر بلند می شه می گه آقا یه برگه دیگه بدین جا ندارم. اون لحظه می خوای صندلی رو از پهنا بکنی تو حلقش!






گفتم : مادر !
گفت : جانم
گفتم : درد دارم !
گفت : بجانم
گفتم : خسته ام !
گفت : پریشانم
گفتم : گرسنه ام !
گفت : بخور از سهمِ نانم
گفتم : کجا بخوابم !
گفت : روی چشمانم
گفتم :پارچ آب برگشت رو فرش
گفت: ای خدا ذلیلت کنه ک.... دست و پا چلفتی


نظرات 5 + ارسال نظر
یک پیشنهاد پولی یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 16:30

با سلام اگر آمار شما بالای 5000 بازدید در روز هست و مایل به کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش هستید لطفا آدرس سایت یا وبلاگ خودتون رو + بازدید روزانه به ایمیل ما ارسال کنید. مزایا: - قیمت مناسب محصولات با پورسانت بالا - عدم کسر هزینه های برگشتی - تسویه حساب سریع و بنا به درخواست همکار! * تسویه حساب به اینصورته که هر سفارشی که توزیع بشه (دقت کنید توزیع شده نه وصول شده) میتونید درخواست تسویه حساب کنید تا مبلغ طی 24 الی 48 ساعت به حسابتون واریز بشه. با این کار بدون دغدغه و با خیال راحت پورسانت خودتون رو سریع دریافت میکنید. در ضمن پنل همکاری هم از سیستم خرید پستی ماها به شما داده میشه.

باشٍِِد!!!

فاطمه یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 19:00


ولی خودتم ی چیزایی بهش اضافه کردیا!!!

یعنی فهمیدی تازه ی سری چیزاشم حذف کردم!

الهام یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 19:19

وای مرضی! سر امتحان ریاضی 2 همین حسو داشتم!
بغل دستیم گفت استاد برگه بده، در صورتی که برگه من هنوز سفید بود.

منم سر امتحان ریاضی 1 بغل عاطی محسنی نشسته بودم برا خودم سوت میزدم شعر میخوندم تمام صندلییا تالاری ک توش امتحان دادیما شمردم ولی به جاش این عاطفه از اول تا آخر نوشت سر امتحانم هرچی براش سوت زدم اصلا اون وسط خودما کشتم محل... نذاشت
هی الهام یادم انداختی فردا یادم بیار حال عاطی محسنییا بگیرم!!!

نیلوفر دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 22:10

پستت تو حلقم !!!

به به سوگلی!!!!
من کوچیکدم دادا!!!!!!!!!

نازنین چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 13:43 http://it91ui.mihanblog.com

ایول خیلی وبلاگ باحالی دارین. امیدوارم وبلاگ ماهم به این خوبی بشه(ما جدیدالورودای IT اصفهانیم)

مرسی عزیزم باحالی از خودمونه

ولی اگه میخواید وبلاگتون مثل ما بشه باید درسا بیخیال شینا از ما گفتن بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد