وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

زنگ تفریح!!

سلام

خسته نباشین دوستان،میدونم برای کوئیز فردا دارین آماده میشین(!!!!)،گفتم حتما خسته شدین،صداتون کنم یخده هم استراحت کنین


ی کلیپ تو ادامه مطلب گذاشتم،این هم قشنگه دوست داشتین ببینین فقط ی کوچولو قدیمیه.


key workerی که استاد میگفتن یعنی این!!!!

اینم هست البته...

این یکی هم قدیمیه ولی خودم خیلی دوسش دارم.

اینو ببینین،خداییش آخر اعتماد به نفسه!یعنی من بودم وسط برنامه فرار میکیردم!


نظرات 11 + ارسال نظر
مرضیه شنبه 15 مهر 1391 ساعت 23:52

بپکی الهی!!!
خیلی با حال بود ایول ایول چشم نخوری ی چیزی میشی
هه
راستی برا کوییزم به رو خودتون نیارین که گفتن کوییز میگیرم آخه هر هفته استاد میگن هفته ی دیگه از این مطالب کوییزه ولی بعد بیخیال میشن
یعنی میشه فردا بیخیال بشن
هه

وای مرضی بقیشو ندیدی!!!!یعنی مردم از خنده!

ببین یاد یکبار جستی ملخک و اینا افتادم!

الهام شنبه 15 مهر 1391 ساعت 23:53

وای! یکی نبود یه لیوان آب دست این بیچاره بده؟
اونجا ادارس یا خونه خاله؟؟؟ چه حرکات موزونی هم میکنه!!!

حتما اونا هم کف زمین بودن از خنده!

مرضیه شنبه 15 مهر 1391 ساعت 23:59

مگه بقییه هم داره؟؟؟
هان!!!!

آره بابا باشه برای زتگ تفریح بعدی!

مرضیه یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 00:06

فاطی تو هم آره!!!!!
خداییش پایه تر از من دیدی؟؟؟!!!! مدام الکانکتم!!!هه!!!!دقت کردی اگه من نبودم الان پستت 1 کامنت داشت یادم بنداز بعد بات حساب کنم
هه

ببین ی کاری نکن از پست اصطلاحات بروبچچچچچی برای جواب دادن استفاده کنما!!!!!

مرضیه یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 00:12

اول آرنجتا بیار بعدم راحت باش عزیزم من جنبشا دارم بگو اون کلمه قشنگه را

برای الکانکتمی که گفتی دیگه؟!
باشِد!!!

مرضیه یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 00:30

هه منا تهدید میکنی کاری نکن به همه بگم چی میخوای بم بگییا!!!!!

منو تهدید میکنی؟!!! یکاری نکن مرضیه منم بیفتم رو دنده لجا!!!!!(یعنی تو فکرشو بکن!!!هه)

مینا یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 00:31

فااااطی !!!!!
خیــــــــــــلی تابلوئه که رفتی چی رو سرچ کردی که اینو پیدا کردیااااا...!!!!(س...د د...ل م...ن آ... د...د)

بابا دس بردار، بَده!!!!

نه اونو که من سرچ نمیکنم!!!!البته شاید تیکه اولش جور در بیاد با اونی که ...بهله!!!میدونی که هر گردی گردو نمیشه ،هر س... هم س...نمیشه!!!برو تو خونه مینا بسس دیگه!سر به سر من میذاری؟ی کاری نکن منم بگم تاجو اینا!!!!

مرضیه یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 00:47

من که چیزی نگفتم که بترسم!!!!!!!!!!
ایول مینا خوشمان آمد بزن قدش

من که برا مینا گفتم ،ایشالا ی بار سر"تاج و غیره" جبران میکنم.ولی این موضوع ی موضوع جدیه برامن چرا انقدر شوخی میکنین باهاش؟سرتون به زندگیه خودتون باشه!!!!
راستی مرضیه،تو دیگه چرا؟حیف که قول دادم وگرنه....

مرضیه یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 00:52

هاهاها چقد خوبه تو قول داده باشی ولی من قول نداده باشم نه؟؟؟؟!!!!!!!

به زورم شده ازت قول میگیرم!هه هه هه!!ایششششش

مرضیه یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 00:56

دیگه داری پرو میشی فردا نیای بگی کامنت برانگیز شدما همشا مدیون منی
هه

مدیونی تو؟؟؟
مرضی من مخم داره ارور میده الان....باشد فردا جوابدا میدم.

علیرضا چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 22:34

اخبار شبانگاهیه خیلی جالب بود !!!

بهله بهله!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد