وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

سوگلی!!!

این بانویی که در ادامه مطلب مشاهده می فرمایید انیس الدوله خانم، سوگلی دربار ناصرالدین شاه قاجاره!!!



نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 7 مهر 1391 ساعت 21:47


آقا من فکر کنم معنیه سوگلی رو اشتباه فهمیدم،یکی بگه سوگلی یعنی چی؟

مینا جمعه 7 مهر 1391 ساعت 22:47

ابروئه یا پاچه بز؟


(آقا... این شبیه بقاله سره کوچه ی مائه...)

عاطفه جمعه 7 مهر 1391 ساعت 23:27

الهام، مامان من که اینو دید گفت این زنه یا مرده ؟!

والا برا منم همین سوال پیش امد!

مرضیه جمعه 7 مهر 1391 ساعت 23:52

ایول شاید اگه ما هم اون روزا بودیم سوگلی میشدیم

تو دیگه چرا؟ هیچ کدوم از خصوصیات این مادمازل محترمو نداری!

مرضیه شنبه 8 مهر 1391 ساعت 21:01

خدا خیرت نده دیشب تا حالا هی احساس میکنم شبیه این شدم دیگه شما هم که امروز تاییدش کردین بی.......

یه نمه چاق تر میشدی خود خودش بودی!

نرجس یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 02:44

برووووووووووووووووووووو

کوجا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد