وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

تولدت مبارک مهسا جون

مهسا جونم

عزیزم

تولدت مبارک

ایشالا به آرزوهای قشنگت برسی

دوستت داریم ماها یه عالـــــــــــــــمه









نظرات 9 + ارسال نظر
الناز جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 10:43

تولدت مبارک عزیزم
چه جمعه پرماجرایی...[:S007:]

wooooooooooooow

الهام جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 10:58

تولدت مبارک مهسا جونم، ایشالا صد سال سالم و سرزنده باشی.

ایشالا

مرضیه جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 12:22

تولدت مبارک عزیزم یه آشی برات پختم حالشا ببری بچه ها من از الان بتون قول میدم مهسا ببردمون شب نشین
هوراااااااااااااااااااااااااااااااا

به به به به به به به به !
مهسا بیاد بخونه که سکته میزنه که آخه!!!

نیلوفر جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 13:48

چه کردن این بروبچ تو اون تابستون72
جهان رنگ تازه ای به خودش دیده...!!!!!
ز.... د..... قدیمی تولـــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــارک

ترکوندن عالمو این بروبچچچچچچ تو تابستون۷۲(نیلو توجه کن چه تحویلی میگیریم خودمونو!!!!!)
من موندم این تابستون ۷۲ آخه چقددددددددررررر با برکت بوده...باید همه قدر بدونن

خــــــــــــــــــــیـــــــــلی....سوگلی ای!!

مینا جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 16:52

مهسا جون ولدت مبارک عزیزم
الهی که هر چی از خدا میخوای بت بده !!
خب حالا تو چی به ما میدی بخوریم؟؟؟!!!

قدیما میگفتن تولدت نه ولدت...ولی خب حالا

(از خدا میخواد واسه کادو تولدش مینا زمانی یه پورشه بهش کادو بده!)

عزیزم سطر دوم رو که قراره خدا بده چه دخلی به تو داره که میگی:خب حالا تو چی به ما میدی؟؟؟

خودت چقدر کادو بهش دادی؟هاااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟
(مهسا جون خشکه هم میتونی با من حساب کنی...دارم برات کادو جور میکنما !!!!)

فاطمه جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 20:02

سلام
مهسا جون من الان 15 دقیقس رسیدم خونه!تندی اومدم تبریک بگم بهت.
مرضی جون ببخشید دیر رسیدم الان میام کمکت برای اجرای اون نقشه عالی!!
(فعلا که گویا خودم باید ناهار بدم!!!)

علیک!
عمرا اگه بذارم نقشه تون رو اجرا کنید!!
(مهسا خشکه که یادته؟؟!!)
من طرفدار مهسام ...حرفی هست آیا؟

نرجس شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 00:02

سلام گلم
تولدت مبارککککککک

میگما تک خوری نکنین تو رو خدااااا منم میخواااااام

سلام

باشه اگه چیزی هم به خودمون دادن واسه تو هم نگه میداریم!!!

فاطیما دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 14:30

تولدت مبارک عزیزم ...

من همیشه دیر میرسم واسه جشن ...


حالا دیگه میزبان اصفهانیه خدا رحم کنه

به نظر من که خیلی به دلتون صابون نزنید(مخاطب : همه)
یه کاسه ای زیر نیم کاسه اس...از من گفتن بود

مهسا جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 13:10

مرسی بچه ها من این چند روز نبودم!!خیلی خیلی ممنون!!
البته مرضی من میدونم و تو!!فاطی تو هم؟!!توهم با مرضی هم دست شدی ؟عاطی تو بیا به دادم برس!!
راستی فردا کادوهاتون یادتون نره
الهام منظورت که اون سیاهیش نیست که نه؟
حالا من هم این جا قول میدم فردا عاطی و مرضی ببرن هتل آسمان
بازم مرسی

خواهش میکنم قابلی نداشت
آره دیگه تو نبودی من اینجا هی جورتو میکشیدم

کادو چیه؟؟؟

به من چه ؟! هر چی هیچی نمیگم...من که داشتم ازت طرفداری میکردم که ... فاطی و مرضی هم دست بودن من طرفه تو بودم ایییییییششش
مرضی گفت به مهسا امیدی نیستاااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد