وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

جای خالی تصادفی

درود

مهمان صندلی داغ الآن به بعد

کیه؟

میشه یکی لطف کنه بره بالا راحت بشینه؟

خداییش سایته کپک زده

بدرود

نظرات 11 + ارسال نظر
زهره یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 13:04

اونو که اگه عجله نکنید مشخص میشه تا 3 هفته دیگه والا من نمیدونم مدیریت محترم وبلاگ ماهشون هنوز حلول نشده؟؟؟؟؟
رمضان تموم شدددددددددددد.
1 سوال ینی میگید میخواید از 25ام برید سر کلاس؟؟؟؟؟

فاطمه یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 14:16

سلام
چه عجب از این طرفا؟!!
خب من ی پیشنهاد دارم،آقای مظفری...کی موافقه؟

میهمان یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 14:58

من نه اصفهانم نه دانشجو. ولی هر روز میام سر میزنم. آخه اگه نیام اینجا ........ .
می خواید من بشم مهمون صندلی داغتون؟

الآن یه سؤال ایجاد می شه که فکر برای بقیه عزیزان هم همینطور باشه که:
شما؟

الهام دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 00:31

به به! فضای وبو منور فرمودین!
با اون کپکه موافقم! اصلا خودتون بشینین!

مینا دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 16:56

چه عجب !!!!
میگفتین یه گاوی گوسفندی یا لاقل مرغی سر میبریدیم!!!!!!!!!!!!
اصولا موقعی متوجه میشن وبلاگ کپک زده که مرتب بهش سر بزنن، شما که سال تا سال تشریف نمیارین چه جوری فهمیدین کپکیده!!!؟؟؟؟

با عرض پوزش از عزیزان اصفهانی
گاو و گوسفند و مرغ سر بریدن . . .
این حرفا به اصفهانیا نمی آید
با این رفتاری که شماها دارین همون سال به سال هم نباید بیام؟ پشیمونم کردین با این پست گذاشتنم ! بابا تشویقی، تمجیدی، چیزی . . . آدم رو می پرونین !!!

میهمان دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 20:34

سوال هاتون روی صندلی داغ جواب داده میشه. اگر صندلی تون تحمل من را داشته باشه .

تو یه سؤالو نمی تونی جواب بدی بعد میخوای بری صندلی داغ ؟
بهت برنخوره عزیزم این سایت کپک زده قبول، ولی بی صاحب که نیست که هر کی اومد تو بره روی تنها صندلی این خراب شده بشینه ؟
راستی مگه چند کیلوئی؟

مرضیه دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 22:43

ایول مینا خوب گفتی ما که 2 ماهه داریم میگیم وبلاگ کپک زده گویا شما تازه متوجه شدین!!!
چهههه الان یعنی این پستا گذاشتین که همه بگن شما بشینید؟!

نه

ehsan kash دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 22:53

محمد پیشنهاد میدم دراین اوضاع واحوال نیای سر صندلی..اخه بدجوری له میشی ..البته من به تو ایمان دارم که در مقابل هممون کوتاه نمیای . ....><اگه کچک خاستی خومو خبر ایکنی حساب تک به تکو ایرسوم البته مو با برنو کار ایکنم><

bebakhshid shoma ?





Shukhi kardam fohsh nade. . .

فاطیما سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 23:00

سلااااااااااااااااااااااام بچه ها ...


حالا که آقای مظفری شدن مهمان صندلی داغ پس سنگ

تموم براشون بزاریم :D


درود

فاطیما سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 23:04

بچه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


دلم واسه همتوووووووووووووووووووووووووووون تنگ


شدهههههههههههههههههههههههههههههههههه


:((((((((((((((((((((((((((((

این به من ربطی ندارهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

فاطیما چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 14:31

محمد خان شما فقط نظرو تایید کن ... :D


یه بار اومدم ابراز کنمااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...


اصلا دلم واسه هیچکس تنگ نشده :P

هنوزم به من ربطی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد