وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

بچه ها!!!!!!!!!!!

بچه ها راستیاتش امشب یاد این 1 سالی که کنار هم گذروندیم افتادم چقد دلم برا کارامون تنگ شده دیر اومدنامون سر کلاس نیمدنامون برا سلف توت خوردنامون تولد گرفتنامون هندونه خوردنامون دعواهامون تو وبلاگ سایت رفتنامون و ....

بچه ها میدونم سرتون شلوغه ولی هرجور شده نذارید وبلاگمون کپک بزنه ما کسایی بودیم که اتحاد و وبلاگمون زبون زد بود تو دانشگاه با حضورتون پست گذاشتن نظر گذاشتن تو وبلاگ دوباره وبلاگمونا زندش کنین واسه این وبلاگ افراد زیادی زحمت کشیدن (آقای صادقیان و خانوم فلاحتی و....)لااقل نذاریم زحمات این افراد هدر بره




پیوست:اون قسمت که گفتم افراد زیادی زحمت کشیدت منظورم خودم بود خودما نگفتم که ریا نشه

نظرات 8 + ارسال نظر
AT شنبه 24 تیر 1391 ساعت 00:37

یعنی الان لهجه ات حافظا!!!!
تو چرا با لهجه چیز مینویسی؟؟

بالاخره ما هم بچه اصفونیم
عاطی نبودی فوت کنی اون وسط داشتم خفه میشدم دیگه آجیم کلی فوت کرد تا جملم اومد

الناز شنبه 24 تیر 1391 ساعت 11:42

ما تا آخر ایستاده ایم, نگران نباش

مچی الناز جوووووووون

الهام شنبه 24 تیر 1391 ساعت 13:10

اوا مرضی مگه تو هم احساسات داری ؟
........ چه قشنگ !
منم خیلی ناراحتم که وبلاگ اینقدر سوت و کوره.

احساس که نه ولی خوب عذاب وجدان دارم وقتی میبینم که مدیرا وبلاگ اینقد زحمت میکشنن و ما فقط بیننده ایم

علیرضا دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 22:06

" نیمدنامون "

فک کنم دیگه خیلی خودمونی گفتم حالا اونش زیاد مهم نیس!!!!
آقای صادقیان نذارید بگم نیومدنا شما علتش چی بود!!!!!!!!

فاطمه پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 11:01

سلاااام!
یوووووو چه خبره؟! همه چه فعال شدن.

اِهِم!خواهش میکنم و وظیفس و از این حرفا!

نیمدنامون (!) که دلیلش معلومه!(مرضیه وقتی میخواد بره سلف)

تو دوباره به خودت گرفتی ی نگاه به پیوستش بندازی از من باید تشکر کنی من باید بگم
"اِهِم!خواهش میکنم و وظیفس و از این حرفا!"!!!!!!!!!!!
نه تو میخواستی بری سر کلاس من نمیذاشتم!!!!!!!!خوبه اولین کسی که با من در مورد سلف موافق بود تو بودی

علیرضا پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 23:08

من که یادم نمیاد نیومدنام علتش چی بود !!

احیانا کانتر نبوده!!!!!!!!!!

مینا شنبه 31 تیر 1391 ساعت 13:41

خوبه بالاخره یکی پیدا شد این نکته رو گوشزد کنه !!!!
دلم پوسیده بود از بس میومدم وبلاگ و هیچ چیز جدیدی توش نمیدیدم !!!
به نظر من که وبلاگمون باید لاقل تا گرفتن مدرک لیسانسمون زنده باشه!

به به مینا خانوم رسیدن بخیر کلک بی خدافظی میری سوغاتی ندی کور خوندی یا با سوغاتی مییای یا بازم با سوغاتی مییای

فاطمه یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 18:45

من کی درمورد رفتن به سلف باهات موافق بودم؟!اصلا من چیزی تو دانشگاه میخورم؟!خوبه همه شاهدن!

ایول فاطی جون مونده بودم جواب کامنتتا چی بدم ک خودت این ایمیلا واسه بروبچییا فرستادی دیگه معلوم شد کی میگه بریم سلف (تو) کی میگه بریم سر کلاس(من)متن ایمیل فاطی از این قراره:
چقدر بهتون بگم بیاین بریم سلف هی شوما میگین نه بریم سر کلاس!!!هنو دو وعده دیگه هم باید به برناممون اضافه کنیما گفته باشم.
یعنی فکر کنم به خاطر مورد 8هم که شده ما 200سال عمر کنیم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد