وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

ما همسایه خدا بودیم...

ما همسایه خدا بو دیم...

شاید مرا دیگر نشناسی،شاید مرا به یاد نیاوری.اما من تو را خوب می شناسم . ما همسایه شما بودیم و شما همسایه ما و همه مان همسایه خدا.

یادم می آید گاهی وقت ها می رفتی و زیر بال فرشته ها قایم می شدی. و من همه آسمان را دنبالت می گشتم ؛ تو می خندیدی و من پشت خنده ها پیدایت می کردم.

خوب یادم هست که آن روز ها عاشق آفتاب بودی . توی دستت همیشه قاچی از خدا بود . نور از لای انگشت های نازکت می چکید.راه که می رفتی ردی از روشنی روی کهکشان می ماند.

یادت می آید؟گاهی شیطنت می کردیم و می رفتیم سراغ شیطان.تو گلی بهشتی به سمتش پرت می کردی و او کفرش در می آمد.اما زورش به ما نمی رسید. فقط می گفت:همین که پایتان به زمین برسد ، می دانم چطور از راه به درتان کنم .

تو شلوغ بودی ، آرام و قرار نداشتی . آسمان را روی سرت می گذاشتی و شب تا صبح از این ستاره به آن ستاره می پریدیو صبح که می شد در آغوش نور به خواب می رفتی.

اما همیشه خواب زمین را می دیدی . آرزویی رویاهای تو را قلقلک می داد.دلت می خواست به دنیا بیایی و همیشه این را به خدا می گفتی . و آن قدر گفتی و گفتی  تا خدا به دنیایت آورد.من هم همین کار را کردم ، بچه های دیگر هم ؛ما به دنبا آمدیم و همه چیز تمام شد.

تو اسم مرا از یاد بردی و من اسم تو را ؛ما دیگر نه همسایه ی هم بودیم و نه همسایه ی خدا. ما گم شدیم و خدا را گم کردیم....

دوست من ، همبازی بهشتی من !نمی دانی چقدر دلم برایت تنگ شده . هنوز آخرین جمله ی خدا توی گوشم زنگ می زند:

از قلب کوچک تو تا من یک راه مستقیم است ، اگر گم شدی از این راه بیا .

بلند شو از دلت شروع کن . شاید دوباره همدیگر را پیدا کنیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 14:23

سلام سیّدم!
از عرفان نظر آهاری بود آیا؟!

سلام عزیزم
بله

AT دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 00:11

مرسی الناز خیـــــــــــــــــــلی قشنگ بود
بازم دستت درد نکنه!

خواهش میکنم عزیزم
قابل شما رو نداشت
نوشته های عرفان نظر آهاری همیشه قشنگه

مینا دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 12:46

سلام النـــــاز جان. خوبی؟
تبریک میگم نویسنده شدنت رو...!!!
خیلی قشنگ بود. ممنون گلم.

بازم از این پستا بذار برامون....

سلام
ممنون عزیزم

الهام دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 12:51

خوش اومدی الناز جونم
دلم حسابی برات تنگ شده
این متن هم خیلی قشنگ بود ، مخصوصا دو خط آخرش.

سلام
ممنون الهام خانوم
منم دلم برات تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد