وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

بازم تولـــــــــــــــد

                          

سالروز تولدت را تسلیت میگم به فرشته های آسمون !

چون 19 سال پیش ازشون جدا شدی

اما تبریک میگم به خودم چون فرشته زمینی من شدی!




مینا جونم تولدت مبارک                                 

نظرات 8 + ارسال نظر
مرضیه سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 21:04

مینا جون تولدت مبارک 120ساله شی الهی
الهام بابت متنت اییییییییییییییی چه قشنگ

بـــــــــــــــــــــله!!!!

فاطمه سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 21:10

تبریک مینا خانــــــــــــــوم...
ایشالا به قول خودت هزار سال زنده باشی.
ایشالا به قول نیلوفر تا هر وقت که دلت می خواد زنده باشی.
ایشالا به قول خودم عمری بابرکت داشته باشی.

الناز سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 21:17

سلام مینا جونم
تولدت مبارک
انشاالله که عاقبت به خیر بشی
خیلی دوستت دارم

AT سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 21:25

تولدت مبارک مینا جونم!!!
ایشالا ۱۲۷سال وخردی عمر با برکت داشته باشی!!!
همون دعایی که امروز گفتی واست بکنیم....همون
۲۰ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــال؟!؟!؟!؟اوووووو....
نچ نچ نچ

نیلوفر سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 21:26

تولدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــارک
انشاءالله هرچقدر میخوای زنده باشی وبه ارزوهات برسی و .......موفقی داشته باشی
1.زندگی موفق
2.درس و دانش با موفقیت
3.کسب و کار موفق
4.ازدواج موفق
5.بچه های موفق!!!
6.مرگ موفق!!!!!!!!!!!!(البته بعد از همون قدر سالی که میخوای)
5.......(هرچی دلت میخاد ِ موفق)

اصلیو نگفتی که! تاج....... موفق!!!!!!

سیما سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 21:32

مینا جون تولدت مبارک دوستت دارم

عاطفه سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 21:49

تولدت مبـــــــــــــــارک
ایشالا تو بیست سالگیت یکم متحول شی،بلکه از این وضع فل.... دربیای و لااقل کیک تولد بیست و یک سالگیتو خودت بپزی()

شوخی کردم،در کل ماهــــــــــــــــی ؟!؟!؟
مبارک مبارک
تولدت مبارک

اگه من بتونم ریاضی 2 رو پاس کنم ، مینا هم میتونه یه روزی کیک تولد درست کنه!!!!

مینا سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 22:47

سلام به همه ی دوستان گل خودم
خیلی خیلی ممنون!
مرسی به خاطر ابراز محبتاتون!!

خیلی دوستون دارم!
------------------------------------------------------------
الهام جونم چرا سن آدمو بیخودی بالا میبری؟
من که متولد 72 ام. 19 سال پیش از فرشته ها جدا شدم!!!
------------------------------------------------------------
مرضیه جونم تو باز ابراز احساسات کردی؟؟؟؟
------------------------------------------------------------
فاطی جونم من کی گفتم هزار سال؟؟؟
همون 120 سال بسمه دیگه بقیشا میخوام چیکار؟؟؟

------------------------------------------------------------
عاطی جونم 20 سال چیه؟ 19 سال!!!
------------------------------------------------------------
نیلوفر جونم میخوام شماره پنجشو تکمیل کنم:
آغاز مجدد موسیقی با موفقیت!!
------------------------------------------------------------
مرسی سیما جونم!!!
------------------------------------------------------------
عاطفه مگه وضع من چشه؟
از همتون اوضاعم بهتره!!!!!! (اگه پینوکیو بودم الان دماغم تا کجا بود؟؟؟؟!!!!)
من اصلا از این هنرای مامانم رو ندارم!
فک کنم اگه یه روزی یه روووووزی یه کیک بپزم یه چیزی بین شله زرد و حلیم بادمجون و نون بربری دربیاد!!!!

هان! چی میگه!
چرا من گفتم 20 سال عمو جون
تصحیح شد!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد