وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

بازم مثل همیشه سپاهان قهرمان میشه

ایــــــــــــــول به سپاهان که مثل همیشه قهرمان شد

پیشنهاد میدم تیمای دیگه از این به بعد برای مقام دوم به بعد تلاش کنن چون عمرا بتونن از سپاهان جلو بزنن.

تبریک به همه سپاهانیای عزیز و با غیرت

تبریک تبریک تبریک


طوفان زرد آسیا     سپــــــــــــــــــــــــــاهــان

نظرات 6 + ارسال نظر
AT جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 21:34

ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــول الهام جــــــــــــــون
مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک این افتخار واین غیرت
تبریک به همه قهرمانی طوفان زرد آسیا!
(اتفاقا همین الان منم اومدم پست تبریک بذارم دمت گرم!)

لایک واسه همه این شکلکا که زرداند!

یعنی یه شعر هست میگه:
بر طبل نمیدونم چی چی بکوب
پیروز و مردانه بکوب
الان پاشو بدو پرچم سپاهانو بر سر در خانه بکوب!
(برخیز وپرچم سپاهان راببر بر سر در خانه بکوب!)

یعنی 6 تایی ولنگیا نره تو چشتون این قهرمانی!

آخیش چقدر کیف کردم تخلیه شدم!!!!

ممنون AT جونم
به جای اون چی چی شما بخونید شادانه
کیف میکنم می بینم سپاهان به قول خودت درق و درق قهرمان میشه

طوفان زرد آسیا ســــــــــپـــــــــــــاهــــــــــــــان

اسماعیل جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 22:09

تبریک...

ممنون

علیرضا جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 23:48

منم به همه ی سپاهانیا تبریک میگم
مخصوصا این که صداسیما چشم دیدن موفقیت های سپاهانو نداشت !!!
سپاهان شایسته ی قهرمانی بود

میشه لطفا به طور واضح بگین طرفدار چه تیمی هستین؟ (سپاهان یا پرسپولیس)

مرضیه شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 00:08

ایوووووووووووووووووووول به سپاهان که نذاشت استقلال رنگ قهرمانییا ببینه
بزن به افتخارش سوت دست ...................

واقعا ایول داره
من که از بس سر شب تا حالا سوت و دست زدم دارم از حال میرم

عاطفه شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 17:38


دودورودودو
سپـــــــــــــــــاهـــــــــــــــان
دودورودودو

سپـــــــــــــــــاهـــــــــــــــان
دودورودودو

سپـــــــــــــــــاهـــــــــــــــان
دودورودودو

سپـــــــــــــــــاهـــــــــــــــان



مینا شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 20:01

من هم که خیلی اهل فوتبال نیستم واقعا خیلی خوشحال شدم!

تبریـــــــــــــــک !!!
تبریــــــــــــــک به همه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد