وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

تولد الناز جونه بگو ماشالا!!!!!

سلام الناز جونم

نمیدونم چی بنویسم که بفهمی روز تولدت و خودت برامون خیلی مهمه ولی اینا میدونم که اگه فردا شیرینی نیاری  سالم نمیری خونه(کسی ک متوجه نشد منظورا)

در کل خیلی دوست داریم و بهترینا را برات آرزو میکنیم (آقا یکی بیاد کمک فاطی عاطی به یارییه سبزتان نیازمندم جملم نمییاد)

کلی حرف زدم که بگم

تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک

                                                                                              از طرف بروبچچچچچچ

نظرات 10 + ارسال نظر
عاطفه یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 22:34

مبارک مبارک
تولدت مبارک

النازم ایشالا (إن شاء الله!) 120 ساله شی ...

ایشالا

AT یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 22:35

تولدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک الناز جون!!!

تحفه‌ای یافته نکردم که فدای تو کنم یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تو
تولدت مبارک

عاطفه رو داشتی؟؟

فووووووووووووووووووت....این فوت شمع تولد نبودا!!!
این یک فوت بود به صورت مرضیه تا نفسش بالا بیاد درست جمله بندی کنه....آبرومونو بردی...

آیا میدانید نصف بدبختیای ما به خاطر شکم مرضیه اس...
همش کلاسا رو دیر میرسیم چون مرضیه اعتقاد داره :سلفو ول کنم بیام سر کلاس؟!اینجا هم اومده تبریک بگه اول شیرینی میخواد!البته از این یه مورد جنبش دفاع می کنم....
(شوخی کردم مرضی جونم ...ناراحت نشیا...فدات... کلی دوسِت دارم...)

کلی بد وبیراه گفتی آخرش میگی شوخی کردم اب.......
باشد عاطی خانوم حالا ی روز ما این حرفا زدیم (سلفو ول کنم بیام سر کلاس؟!ا) باید همه جا جار بزنی
باشد دارم برات
منتظر عواقبش باش

فاطمه یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 22:36

آخ جوووووووووووووووووووون(این مال شیرینی بود...)

تولدت مبارک الناز جونم.ایشالا که عمر طولانی داشته باشی و زندگیت پر از اتفاق های خوب باشه.

بازم ایشالا

AT یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 22:36

مرضی کامنت دومیه رو تایید کن....

عاطی برو تو خونه هرچی بت هیچی نمیگم باز که چادوردا دراوردی
آخیش یادته چقد برات این کامنتا میذاشتم و حذف میکردی آخرش اینجا گیر افتادی

مینا یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 22:56

چه لطیف است حس آغازی دوباره ، و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای تنفس و چه اندازه لطیف است روز ابتدای بودن ! و چه اندازه شیرین است امروز ... روز میلاد ، روزی که تو آغاز شدی!

تولدت مبارک!!!

مینا خودتی؟!!!!!!!!!
یکی مینا را بگیره از دست رفت

AT یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 23:01

تولدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک الناز جون!!!

تحفه‌ای یافته نکردم که فدای تو کنم یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تو
تولدت مبارک

عاطفه رو داشتی؟؟

فووووووووووووووووووت....این فوت شمع تولد نبودا!!!
این یک فوت بود به صورت مرضیه تا نفسش بالا بیاد درست جمله بندی کنه....آبرومونو بردی...

عاطی دیگه کار از کار گذشت چون اولییا تایید کردم بعد فهمیدم قضییه از چه قراره

الهام دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 13:10

تولدت مبارک الناز جونم.............

الناز دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 20:30

از لطف همتون ممنونم

ما هم به خاطر کیک خوش مزه ای که اورده بودی ممنونیم
ومن به طور ویژه ازت ممنونم چون بزرگترین قسمتشا دادی به من

فاطمه دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 21:25

مگه دروغ میگه مرضی؟همش تقصیر توئه و نیلو!

پ ن پ راس میگه!!!!!!! فاطی تو دیگه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
فاطی دلما شیکوندی برو حالشا ببر با من نموندی برو حالشا ببر(به علت بی جنبه بودن افراد از خواندن ادامه ی شعر معذوریم عاطی جون مرضی خودتا کنترل کن)

AT سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 15:12

هر چی من هیچی نمیگم پررو شدیا !!!!!
دیدی امروز واسه همون مورد چه التماسی بهم میکردی ؟!
دیدی دیدی دیدی؟؟؟
حالا هی من کوتاه میام هیچی نمیگم!!

من و النماس؟! ی چی بگو بگنجه
البته در اون ی مورد کوچیکتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد